Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg kjører til jobb bare en håndfull ganger i året. To ganger har jeg prestert å kjøre til jobb, for så å gå for å ta toget hjem. Heldigvis har jeg kommet på det mens jeg sto på plattformen og ventet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puttet corn flakesen i fryseren og isen i kjøkkenskapet... Suksess.

Jeg kjører til jobb bare en håndfull ganger i året. To ganger har jeg prestert å kjøre til jobb, for så å gå for å ta toget hjem. Heldigvis har jeg kommet på det mens jeg sto på plattformen og ventet.

Den var kjekk, du. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kanskje bor i nærheten av meg, og som handler på samme supermarked:

Ser dere en godt voksen dame som trykker febrilsk (og leeeenge) på bilnøkkelen for å prøve å åpne de automatiske glass-skyvedørene som går inn til supermarkedet; ja, da er det altså meg. Dolce.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med meg fjernkontrollen på butikken for ikkje så lenge sida 😅

Kan stirre lenge i kjøleskapet før eg skjønner at det var mikroen eg skulle sjekke.

Handsåpe på tannkosten har òg hendt eitt par,-10 gongar, blæh!

Gjekk ein gong i mange timar med ein ny hårkur i håret. Virka som om håret berre blei tørrare og tørrare, blei så skuffa. Hadde nok fått god virkning av kuren om eg berre hadde hugsa å skylt ut sjampoen først.. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engang snakket jeg med pappa i telefonen mens jeg leste noe skikkelig rart på nettet. Når jeg skulle svare han på hva jeg skulle i helga (skilte foreldre), så sa jeg alt som stod på skjermen uten å engang tenke meg om, og han bare "hæ?". Det som stod der hadde ingenting med saken å gjøre og var bare en teit status noen hadde skrevet på facebook. Hahah.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguud denne tråden er morosam 😂 Klarte å sprute melk over heile dyna, og vekke typen med ein voldsam latterkrampe 😱

Kom på ein til frå i sommar:

Ein formiddag var eg ute i garasjen for å hente maling. Gjekk inn å malte i veg. Timane gjekk, og syns det var rart ikkje katten kom inn for å ete. Kvelden kom, og eg blei bekymra, så gjekk rundt å ropa etter pusen. Ingen tegn til pus. Så byrja det å bli seint så eg tok endå ein runde og då høyrde eg svak mjauing. Fann han ikkje, så rekna med det var noko eg innbilte meg.

Så eg gjekk å la meg, og der, klokka fire vakna eg av katten som ropte. Skjønte ikkje kor lyden kom ifrå, så eg gjekk langt opp i skogen, hagen til naboar, ja,over alt. Ropte alt eg kunne med den ljose skingrande(?) stemma mi, og nesten grein då eg trudde han låg skada ein plass.

Typen min stod opp for han kan ikkje fordra når eg roper, hehe, og så var det midt på natta då..

Han gjekk bort i garasjen, 100 meter frå huset og der var stakkar pusen!

Følte meg passe dum då ja.. 😳

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle låse inngangsdøren min en tiiiidlig morgen og tok fra bankkortet mitt. Jeg så først litt forvirret på kortet, før jeg holdt det opp mot låsen på døra og så intenst på kortet og låsen. Det tok 1-2 min før jeg kom på at "å ja! Må bruker nøkkelen min!" :klaske

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle låse inngangsdøren min en tiiiidlig morgen og tok fra bankkortet mitt. Jeg så først litt forvirret på kortet, før jeg holdt det opp mot låsen på døra og så intenst på kortet og låsen. Det tok 1-2 min før jeg kom på at "å ja! Må bruker nøkkelen min!" :klaske

Jeg har gjort nesten motsatt. Har stått utenfor kontoret med husnøklene i hånden og stirret på kortleseren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort nesten motsatt. Har stått utenfor kontoret med husnøklene i hånden og stirret på kortleseren.

Det skal visst ikke være så lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hendt titt og ofte at jeg kommer stresset hjem med handleposer i hver hånd som jeg helst ikke vil sette ned og håper jeg klarer å åpne døra. Lirker ut nøkkelen fra lomme og trykker og trykker, og skjønner ingenting.

Ikke veldig rart at bilnøkkelen ikke får åpnet eller låst inngangsdøren min, men rart det ikke gikk opp et lys når bilen bak meg blinket i vei i nesten 1 min i strekk mens jeg trykket og bannet som en gal



Anonymous poster hash: edd2f...d34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok med meg fjernkontrollen på butikken for ikkje så lenge sida

Virket fjernkontrollen i butikken da? :fnise::skratte:

Da tror jeg hadde daua....!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket fjernkontrollen i butikken da? :fnise::skratte:

Da tror jeg hadde daua....!

Nei 😱😭😔 Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Hahahahah herlig!!

Hva er det fjerneste jeg kan ha gjort da....

For mange år siden skulle jeg være med i en Musikal og jeg var utrolig fersk på det meste.

Jeg var usikker på den tiden. Uvitende heter det vel! Og vi hadde fått manus (Noe som også kalles for Libretto)

Men så fant jeg ikke manuset mitt så jeg gikk bort til han forsiktig og spurte "du har ikke sett libresson min?"

Stakkars han visste ikke hva han skulle si..... men sa "Nei, finner du den ikke"

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor et sted der man ofte tar ferje. Vi har derfor anskaffet oss et rabattkort fra ferjeselskapet, og det pleier å ligge i lommeboka.

I det jeg skal til å betale på butikken, ser jeg ferjekortet mitt stikke opp. Jeg tar frem bankkortet, sier høyt og tydelig "Bil" til mannen i kassa, betaler, pakker med meg varene og drar. Jeg har aldri ledd så mye av meg selv før, når jeg forsto hva jeg hadde sagt! Det går på auto når man betaler på ferja...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...