~ Angel ~ Skrevet 10. november 2010 #141 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, var nok det! Og jeg ble ikke glad for det besøket, nei Teite TR.. Skal kjefte på henne så hun ikke kommer tilbake hehe Håper ting klaffer så snart som mulig plutseliten! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. november 2010 #142 Del Skrevet 10. november 2010 TR må jo være heeelt på vidda som kommer når hun har fått sååå ettertrykkelig beskjed om å holde seg unna!! Du må ta supergodt vare på babystøvet fra denne runder, og så skal vi være flinke til å spe på litt innimellom -- du kommer jo til ha den haugen når desember kommer!! :strix: :strix: :strix: :strix: Håper uka di har vært fin, til tross for kjedelig besøk av den dumme,dumme,dumme tanta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 10. november 2010 #143 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, da var vi like langt vi to igjen Du ligger noen dager forann, men vi kan havne i samme terminklubb til slutt Jeg fikk besøk av TR i dag og synes det var skikkelig kjedelig, men nå ser jeg frem til å prøve på ny Lykke til, til dere! Kos dere me ny prøving og se positivt på at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Det blir vår tur også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. november 2010 #144 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg hadde bare virkelig håpet det ble klaff denne måneden For nå blir det ikke før desember... Min kjære er borte på reise hele november. Så det bli nok stille på denne fronten, jeg har jo ingenting å skrive om framover nå... Vi skal også hoppe over november, så da er vi to som kommer supersterke tilbake i desember Kos deg masse i november og husk: øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. november 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Shasna: Nei, det er ikke mye moro Men satser på hun holder seg vekk fra nå av! MonThe: Hehe, tror også det! Takk, jeg skal tviholde på babystøvet og spare det opp i en liten boks. Tar den ikke fram før desember! Takk for det, håper du også har hatt en fin uke til nå! Lar ikke uka bli ødelagt pga TR - skal nok klare å skremme henne vekk etterhvert ~Angel~: Kjedelig at du også fikk besøk av TR nå.. Men du skal se at det ikke er lenge til vi sitter med spire i magen vi også. Krysser fingrene for oss begge, og for at vi kommer i samme terminklubb. Og det ordtaket der liker jeg godt - det stemmer jo Ripsy: Gjett om vi skal komme tilbake supersterke Og da skal spiren klore seg så god fast at det ikke blir mere tull... Vi har så mye å se frem til framover Desember er ikke langt unna Endret 10. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. november 2010 #146 Del Skrevet 11. november 2010 Heier på desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 11. november 2010 #147 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg fortsetter heiarunden inne hos deg! Heia desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 11. november 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 11. november 2010 Takk for at dere heier Shasna og Virre! Det er godt. Har en god følelse når det kommer til desember. Ventetiden er bare litt sånn veldig kjedelig Vil hoppe over november .. Men er ikke lenge igjen Håper dere har en super torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. november 2010 #149 Del Skrevet 11. november 2010 Neinei Plutseliten, du skal jo bruke november til å samle opp en stoor haug med babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 11. november 2010 #150 Del Skrevet 11. november 2010 Titter innom dagboka di og sier bare : HEIA DESEMBER! Håper selv å kunne være med på desemberbølgen Jeg titter innom igjen for å se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 12. november 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 12. november 2010 Neinei Plutseliten, du skal jo bruke november til å samle opp en stoor haug med babystøv Du har rett i det, MonThe! Kan ikke hoppe over november da Får bare smøre meg med tålmodighet! Håper du får en fin helg Titter innom dagboka di og sier bare : HEIA DESEMBER! Håper selv å kunne være med på desemberbølgen Jeg titter innom igjen for å se hvordan det går Hei og til dagboken min! Så koselig at du stakk innom. Vi får heie som bare det - så får vi nok være med begge to Det skal du bare gjøre - er koselig med besøk ------------ Endelig helg Har ikke store planer, vi får se hvilke muligheter som dukker opp! Håper dere får en nydelig helg, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. november 2010 #152 Del Skrevet 12. november 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. november 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 14. november 2010 Takk for det MonThe Hadde en fin helg! Håper du også hadde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 15. november 2010 #154 Del Skrevet 15. november 2010 Klart vi satser på November! Det er måneden det skal klaffe for alle prøvere. Da blir det babyboom i August neste år! Vi får prøve og vente i spenning i November! Så blir desember forhåpentligvis en flott måned for oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 15. november 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Klart vi satser på November! Det er måneden det skal klaffe for alle prøvere. Da blir det babyboom i August neste år! Vi får prøve og vente i spenning i November! Så blir desember forhåpentligvis en flott måned for oss alle! Krysser fingrene for deg og alle andre - det skal klaffe for dere i november - Så får du krysse fingrene for at jeg får være med i desember Da blir det september-bebis på meg, så jeg får ikke blitt med på baby-boomen Men dere må ikke gi opp håpet for meg heller Håper dere har en fin uke alle sammen Er lite oppdatering på denne fronten - jeg har jo ikke noe å skrive om når det er prøve-pause.. Endret 15. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. november 2010 #156 Del Skrevet 16. november 2010 Hei hei, titter litt innom prøverdagbøkene her jeg... moro å snakke litt med folk som er i samme båt Er selv prøver, nå i PP3, venter utålmodig på IKM neste uke. Håper det ikke blir alfor lenge til du lykkes! Du har jo tydeligvis fått hauger av babystøv slengt rundt her så det må jo bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 16. november 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 16. november 2010 til dagboken min, Mary Poppins! Koselig at du er inne her og sniker - har du dagbok, du? Så kan man snike tilbake, hehe. Blir en spennende tid framover! Håper du ikke trenger å gå under tittelen prøver så mye lengre Det har jeg virkelig fått! jeg har en boks stående her med masse babystøv som jeg har fått i det siste - skal spare på det til det trengs. Det får godgjøre seg litt til Takk for hilsen, og du er velkommen inn her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. november 2010 #158 Del Skrevet 16. november 2010 Takk for det Jo jeg har akkurat startet dagbok. Litt usikker på hvordan man linker her inne, men den er under M-Å bøkene. Satser på at ingen av oss trenger å være prøvere lenge, og at vi kan stikke over til gravidbøkene snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 17. november 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Ser du har fått link, ja Skal stikke innom der, jeg -------------------- Sitter her med en , men det er te oppi der, ikke kaffe. For det drikker jeg nemlig ikke Det blir veldig lite skriveaktivitet her inne om dagene i og med at jeg har pause i prøvingen her. Litt over tre uker til vi kan starte på nytt, men synes det tar veldig lang tid.. Jeg er ikke særlig tålmodig av meg.. Hater ventetid. Men det må jeg vel rett og slett finne meg i, for det blir ikke mindre ventetid etterpå heller Når man får en liten spire er det ni måneder til med venting. Så jeg finner fram krukka med tålmodighet og smører meg inn med den.. Vent; for det fins vel ? ...det virker ikke, nei? Neivel Håper dere har en videre fin uke, alle sammen Endret 17. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. november 2010 #160 Del Skrevet 17. november 2010 Uff, venting er ikke moro. Er meget utålmodig selv, så du har min fulle sympati Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå