~ Angel ~ Skrevet 17. februar 2011 #321 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Dette blir deres måned! Jeg føler det på meg! :strix: Når skal du teste? Endret 17. februar 2011 av ~ Angel ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. februar 2011 #322 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei Har tanta dukket opp eller har du fått noen positive overraskelser i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. februar 2011 #323 Del Skrevet 21. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #324 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Jeg fikk nok besøk av tanta i løpet av helga, så testing ble ikke nødvendig. Men jeg følte jo på meg at det ikke ble to blå, så jeg er ikke så skuffet som jeg trodde jeg kom til å bli Har hatt en nydelig langhelg i hjembyen min, så jeg er bare fornøyd og blid om dagen. Driver med litt små-oppussingsprosjekt av stuebord og andre småmøbler og ting i dag, så jeg er i godt humør! Nå venter jeg bare på neste EL Skal ta en dagbokrunde senere når jeg får mer tid Endret 22. februar 2011 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. februar 2011 #325 Del Skrevet 22. februar 2011 Usj.. det var dumt. Men tror nok jeg ble mer skuffa enn det du ble over at du ikke fikk to blå denne måneden Ønsker deg en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 23. februar 2011 Får håpe jeg ikke skuffer deg neste gang. Nå vil jeg ha en liten spire i magen snart Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. februar 2011 #327 Del Skrevet 23. februar 2011 Jamen, tenk om det er akkurat NESTE PP det skjer? Tenk om det gir opphav til et vakkert lite menneske? Eller to, eller tre? for neste PP og klaff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. februar 2011 #328 Del Skrevet 23. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2011 #329 Del Skrevet 23. februar 2011 Så kjipt at TR kom på uønsket besøk! Men det er bra du er i godt humør likevel Selvom man blir litt utålmodig under prøvingen, så sa jeg hele tiden til meg selv at uansett hvor lang tid det måtte ta, så har vi uansett påbegynt den store reisen mot å få barn Heier på deg neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #330 Del Skrevet 23. februar 2011 Takk for klemmer Dere er nå gode. Ja, tenk om det er neste PP det skjer? Hjelp, tre stykker Jeg nøyer meg fint med en om gangen altså Takk for at dere heier på meg! Jeg krysser fingrene i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 24. februar 2011 #331 Del Skrevet 24. februar 2011 Kjedelig at TR kom Men nå må det virkelig skje neste måned! Vi for dere og sender masse :strix: !! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. februar 2011 #332 Del Skrevet 24. februar 2011 Synd det ikke gikk denne gangen, men godt du var litt forberedt på det. Nå er det ny prøvetid og nye sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 26. februar 2011 #333 Del Skrevet 26. februar 2011 Så leit det ikke gikk denne gangen - krysser fingrene masse for neste PP! Og så deilig at du har det så fint om dagen, ta vare på de gode følelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #334 Del Skrevet 26. februar 2011 Takk for babystøv og heiing! Snart begynner jeg med EL-testene igjen Er klar for ny PP og starter med godt mot.. Tar godt vare på de gode følelsene, ja Det nytter ikke med noe annet. Man må være optimistisk. Håper dere har en fin helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. mars 2011 #335 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan er det i Plutselitenverden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #336 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei MonThe! Det går bare bra. Tenkte jeg skulle begynne med el-testingen igjen i morgen. Da er det dag 14 i syklusen. Så får vi se da, om det blir klaff i mars! Håper det. Hyggelig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. mars 2011 #337 Del Skrevet 6. mars 2011 Håper på full klaff i mars ! Og at en liten spire flytter inn i hybelen din ! *krysser fingrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 7. mars 2011 #338 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Vi heier og håper at dette er deres måned! God klem! Endret 7. mars 2011 av ~ Angel ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. mars 2011 #339 Del Skrevet 7. mars 2011 Jepp, nå er det din tur altså!!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. mars 2011 #340 Del Skrevet 7. mars 2011 Så gøy med el-testing Jeg husker det som en veldig spennende tid i syklusen iallfall! Måtte det bli klaff for dere denne måneden Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå