Gå til innhold

Plutseliten var prøver..

Plutseliten

Anbefalte innlegg

Dette blir deres måned! Jeg føler det på meg! :strix: :strix: :strix:

Når skal du teste? :biggrin:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk nok besøk av tanta i løpet av helga, så testing ble ikke nødvendig. Men jeg følte jo på meg at det ikke ble to blå, så jeg er ikke så skuffet som jeg trodde jeg kom til å bli :) Har hatt en nydelig langhelg i hjembyen min, så jeg er bare fornøyd og blid om dagen. Driver med litt små-oppussingsprosjekt av stuebord og andre småmøbler og ting i dag, så jeg er i godt humør! :) Nå venter jeg bare på neste EL :biggrin:

Skal ta en dagbokrunde senere når jeg får mer tid :klemmer:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. det var dumt. Men tror nok jeg ble mer skuffa enn det du ble over at du ikke fikk to blå denne måneden :ler:

Ønsker deg en finfin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Får håpe jeg ikke skuffer deg neste gang. Nå vil jeg ha en liten spire i magen snart :rodmer:

Takk for det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen, tenk om det er akkurat NESTE PP det skjer? Tenk om det gir opphav til et vakkert lite menneske? Eller to, eller tre? ;)

:heiajente: for neste PP og klaff!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at TR kom på uønsket besøk! Men det er bra du er i godt humør likevel :)

Selvom man blir litt utålmodig under prøvingen, så sa jeg hele tiden til meg selv at uansett hvor lang tid det måtte ta, så har vi uansett påbegynt den store reisen mot å få barn :kgbaby:

Heier på deg neste PP :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer :klem: Dere er nå gode. Ja, tenk om det er neste PP det skjer? :nigo: Hjelp, tre stykker :sjenert: Jeg nøyer meg fint med en om gangen altså :fnise:

Takk for at dere heier på meg! Jeg krysser fingrene i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at TR kom :tristbla:

Men nå må det virkelig skje neste måned! Vi :duskedame: for dere og sender masse :strix: :strix: :strix: !!

Masse lykke til! :duskedame:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit det ikke gikk denne gangen - krysser fingrene masse for neste PP! Og så deilig at du har det så fint om dagen, ta vare på de gode følelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for babystøv og heiing! Snart begynner jeg med EL-testene igjen :jepp: Er klar for ny PP og starter med godt mot.. Tar godt vare på de gode følelsene, ja :) Det nytter ikke med noe annet. Man må være optimistisk. :)

Håper dere har en fin helg jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei MonThe! Det går bare bra. Tenkte jeg skulle begynne med el-testingen igjen i morgen. Da er det dag 14 i syklusen. Så får vi se da, om det blir klaff i mars! :nigo: Håper det. Hyggelig at du stakk innom :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på full klaff i mars :)! Og at en liten spire flytter inn i hybelen din :rodmer: !

*krysser fingrer* :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heier :duskedame: og håper at dette er deres måned! ;):biggrin:

God klem! :klem:

:strix:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med el-testing :strix: Jeg husker det som en veldig spennende tid i syklusen iallfall! Måtte det bli klaff for dere denne måneden Plutseliten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...