Gå til innhold

Plutseliten var prøver..

Plutseliten

Anbefalte innlegg

Takk for babystøv, Mary Poppins :klem:

Ligger strak ut med influensa her. IKM i morgen! Spennende :jepp: Men jeg har ingen tro på at det gikk denne PP'en. Eneste symptomet som kunne ha stemt er ømme pupper og stikking i magen, men det kommer før TR også, så ser ikke på det som noe hint. Så blir ikke like skuffet om testen er blendahvit som jeg ville blitt tidligere :) Det er i hvert fall godt! Får se om jeg tester i morgen eller den 4. Er jo litt usikkert når EL var, så vet ikke helt.. :)

Håper dere har en fin start på året! 2011 blir et spennende år!! :nigo:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Så spennende å følge med. Skriver under på at 2011 blir et spennende år. Jeg er også prøver,sluttet på p-pillen i des. Tok førtse graviditetstest i dag, var negativ. Utrolig nervepirrende;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

må ikke miste motet helt enda, den måneden spira satt hos meg hadde jeg ingen symptomer på at det hadde klaffa

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til dagboken min, Mokka! Hyggelig at du titter innom :jepp: Så koselig at du vil følge med. Ja, er veldig nervepirrende med negative tester, og ventingen i hver PP kan føles utrolig lang og uutholdelig!! Ønsker deg masse lykke til! :strix: Har du prøverdagbok, forresten? Ser ingen link :)

MonThe: Nei, det er jo en liten del av meg som sier at jeg ikke må miste motet helt! Så blir gøy å se ;) Har ikke testet i dag, glemte det faktisk litt vekk. Så får teste imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ripsy: Det er godt gjort å glemme :nigo: Når man er tissetrengt og trøtt så går det fort i glemmeboka. Så venter heller til i morgen tidlig enn å ta nå på ettermiddagen. :jepp: Takk, det håper jeg også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.

Ja,har akkurat opprettet en prøvedagbok.

Heter en spennende tid i vårt liv :-)

lykke til med testing i morgen. Jeg venter på TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonThe: Takk for i-siste-liten-babystøv :jepp: Kan være akkurat den dosen jeg trengte :wink: Ja, vi får satse på at det er fantastiske nyheter å hente her i morgen. :jepp:

Mokka: Likte tittelen på dagboken godt! :) Var inne og la igjen en liten hilsen. Skal følge deg videre :) Takk for det, og jeg håper du får TR fortløpende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test, som jeg trodde :) Så da venter jeg bare på TR. Håper hun dukker opp iløpet av dagen, eller i morgen, for da har jeg ganske stabil syklus likevel. Er veldig glad for at jeg ikke fant så mange symptomer, for det hadde bare gjort meg mer tankefull og mer skuffet når negativ test ble et faktum. Trodde ikke at det var noen spire, og da var det lettere å svelge :) Er selvsagt alltid kjedelig med negativ test, men det går helt greit :jepp:

Ha en videre fin tirsdag, alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid kjipt med hvite tester uansett hva en forventer. :troest: Jeg hadde det litt på samme måte denne denne perioden, var ganske sikker på negativ test, men det var likevel ikke noe gøy når det var et faktum.

Bli med å samle masse støv til prøveperioden som starter nå!!?! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Plutseliten!

Ser du også har testet negativt, da er vi 2 ;) Ingen TR her enda, men hun kommer nok snikende idag.. Da er det neste måned for oss da! El-tester neste måned? Det tror jeg, jeg skal prøve meg på :)

Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokka: Ja, vi får vente på TR, så får vi heie på hverandre neste PP :jepp:

Virre: Satser på det blir neste månede ja :nigo: Du skal bare legge igjen litt babystøv nå og da om du føler for det :wink:

Ripsy: Mhm, det har du rett i. Er jo litt kjedelig likevel. Er bare så deilig at skuffelsen ikke er like stor :) Jajøss! Vi får samle ordentlig opp nå! Nå skal det klaffe!

Angel: Så at du også fikk negativ, ja. Kjedelig.. Venter på TR enda. Vi sendte jo tantene våre på jordomseiling....:bond: Håper det blir en kort jordomseilings-tur, slik at hun kommer tilbake iløpet av dagen :fnise: Ellers er det ikke godt å si hvor lang tid hun bruker. Kanskje jeg også prøver på EL-testene, har ikke bestemt meg helt :) Takk, og det samme til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heii :vinke:

Så kjipt med TR... Neste måned har hun med å holde seg unna :kjefte:

Håper dagen din er fin! Snaaaart helg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel: Så at du også fikk negativ, ja. Kjedelig.. Venter på TR enda. Vi sendte jo tantene våre på jordomseiling....:bond: Håper det blir en kort jordomseilings-tur, slik at hun kommer tilbake iløpet av dagen :fnise: Ellers er det ikke godt å si hvor lang tid hun bruker. Kanskje jeg også prøver på EL-testene, har ikke bestemt meg helt :) Takk, og det samme til deg!

Ja, vi gjorde det!!! :bond: Kanskje de koste seg sånn at de måtte bli de månedene de skulle ;) Lov å håpe da ;):) Så lenge det resulterer i positiv test i nærmeste fremtid :) Har ikke bestemt meg helt angående EL-testene jeg heller, i får se :) LYKKE TIL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokka: Ja, det er veldig greit å snakke med andre prøvere. Man lurer alltid på ett eller annet, og det er fint å ha noen å dele ventetiden med :) Så blir man så glad når det klaffer for noen! :nigo:

MonThe: Hehe, er enig! Får kjefte litt på henne jeg også. Liker ikke å få besøk av henne :snurt: Ja, nå har vi gått inn i helgen!! Jeg elsker helg. :jepp:

Angel: Det kan jo være! Jeg har ikke fått TR enda, regnet ut at jeg skulle hatt det for tre-fire dager siden. Så hvem vet :wink: Neste månede blir det nok EL-testing på oss om TR kommer nå. Da har jeg ganske ustabile sykluser. Hadde håpet på å slippe unna, men :wink:

God helg, alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...