Plutseliten Skrevet 2. november 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Dobbelpost Endret 2. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 #102 Del Skrevet 2. november 2010 .. Og hvis EL var rundt da skal jeg teste ca rundt den 10 - 11. Jeg burde ikke; men kommer til å teste da likevel .. Om du tror at EL kunne ha vært i helga som var, kanskje du heller skal vente til 13-14? Da får du et sikrere svar, og slipper å bruke så mange tester. Og kan bruke testene på å få positiv test etter positiv test Håper på spire hos deg nå altså! Så mye babystøv/hagl vi har sendt deg så måå den jo bare sitte!! Sender ut dagens siste dose her nå; :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. november 2010 #103 Del Skrevet 3. november 2010 Sender ut litt her også :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. november 2010 Forfatter #104 Del Skrevet 3. november 2010 Om du tror at EL kunne ha vært i helga som var, kanskje du heller skal vente til 13-14? Da får du et sikrere svar, og slipper å bruke så mange tester. Og kan bruke testene på å få positiv test etter positiv test Håper på spire hos deg nå altså! Så mye babystøv/hagl vi har sendt deg så måå den jo bare sitte!! Sender ut dagens siste dose her nå; :strix: :strix: Ja, jeg tenkte vel først og fremst ut i fra forrige helg jeg, men må jo selvsagt vente litt til i tilfelle det klaffet helga som var Så det var godt du påpekte det Det tenker jeg også! Så mye babystøv jeg har fått burde den sitte - Tenk så mye verdifullt babystøv fra dere jeg har rotet bort om det ikke er noe der Tusen takk for mere babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. november 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 3. november 2010 Sender ut litt her også :strix: Tusen takk for nok en dose, Virre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 3. november 2010 #106 Del Skrevet 3. november 2010 Håper det har klaffet for dere i en av helgene samboeren har vært hjemme Vi satser på at vi begge havner i graviditetsdagbøkene snart og i samme terminklubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. november 2010 Forfatter #107 Del Skrevet 3. november 2010 Håper det har klaffet for dere i en av helgene samboeren har vært hjemme Vi satser på at vi begge havner i graviditetsdagbøkene snart og i samme terminklubb Det håper jeg også Prøver alt jeg kan og være veldig rolig og ikke tenke for mye på det.. Spennende at vi skal teste nogenlunde likt også. Ikke så lenge igjen Det satser vi på! Får krysse fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. november 2010 #108 Del Skrevet 3. november 2010 Spennende tider nå Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. november 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 3. november 2010 Ripsy: Ja, det er jo det.. Gir deg en klem over her også, tenker på deg om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 4. november 2010 #110 Del Skrevet 4. november 2010 Det håper jeg også Prøver alt jeg kan og være veldig rolig og ikke tenke for mye på det.. Spennende at vi skal teste nogenlunde likt også. Ikke så lenge igjen Det satser vi på! Får krysse fingrene! Du prøver å holde deg rolig å ikke tenke på det ja. Fungerer det for deg eller? Hehe. Det fungerer ikke for meg vertfall :gjeiper: Gleder meg masse!!! På begge våre vegne Krysser fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #111 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg tror ikke det fungerer så bra som jeg skal ha det til; men jeg prøver å lure meg selv litt Så leser jeg jo om folk som er i PP14 og oppover.. Da tenker jeg at jeg ikke kan være så heldig å få klaff så tidlig! Men dagene rett før testing spørs det hvor rolig jeg er Og det er jo bare en liten uke til.. Krysser alt som kan krysses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) ..Jeg hater den evinnelige symptomjakten .. Det er så mange symptomer som kan være noe helt annet! Jeg tenker hele tiden at "Oi, dette er kanskje et godt tegn" med en gang jeg kjenner noe i kroppen, og det er så slitsomt. Det var faktisk det som lurte meg sist gang. Man føler seg gravid, så blir man så skuffet når det ikke er noen spire der Jeg må bare få vekk de symptomjaktstendensene.. For det plager meg så. Det skal sies at jeg er ganske rolig ellers, men når jeg legger merke til "symptomer" blir jeg satt ut. Fysj. Tenk om jeg får en kjempelang prøveperiode; Skal jeg sitte sånn hver gang?? Er det noen av dere som roer dere litt mer for hver PP som går - eller er det på samme viset bestandig? Det var dagens frustrasjon... Da vender jeg snuta vekk fra dataskjermen og mot senga! God natt alle søte små Endret 4. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. november 2010 #113 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Jeg har snika litt i boka di, og vi har jo stortsett samme test dato Så spennende :D Vi er også i 20 årene, så her er vi i samme båt ! Skal snike mer innom boka di ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. november 2010 #114 Del Skrevet 5. november 2010 ..Jeg hater den evinnelige symptomjakten .. Det er så mange symptomer som kan være noe helt annet! Jeg tenker hele tiden at "Oi, dette er kanskje et godt tegn" med en gang jeg kjenner noe i kroppen, og det er så slitsomt. Det var faktisk det som lurte meg sist gang. Man føler seg gravid, så blir man så skuffet når det ikke er noen spire der Jeg må bare få vekk de symptomjaktstendensene.. For det plager meg så. Det skal sies at jeg er ganske rolig ellers, men når jeg legger merke til "symptomer" blir jeg satt ut. Fysj. Tenk om jeg får en kjempelang prøveperiode; Skal jeg sitte sånn hver gang?? Er det noen av dere som roer dere litt mer for hver PP som går - eller er det på samme viset bestandig? Det var dagens frustrasjon... Da vender jeg snuta vekk fra dataskjermen og mot senga! God natt alle søte små Jeg ble litt roligere i denne pp, men så jobber jeg fulltid i en barnehage, så det er ikke så mye tid å tenke Og det er en fin ting synes jeg! Klaffer det, så kan jeg godt bli overraska jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. november 2010 Forfatter #115 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Jeg har snika litt i boka di, og vi har jo stortsett samme test dato Så spennende :D Vi er også i 20 årene, så her er vi i samme båt ! Skal snike mer innom boka di ja i dagboka mi! Hyggelig at du vil snike her litt av og til, hehe Ja, det er litt morsomt at vi ligger nogenlunde likt i løypa! Blir spennende for oss begge framover Så du også skrev til innlegget mitt. Ja, der er det sikkert ikke mye tid til å tenke Det er jo bare positivt, for da slapper du mere av i forhold til prøving.. Veldig greit Får håpe du blir overrasket raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 5. november 2010 #116 Del Skrevet 5. november 2010 Ha en kjempe flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. november 2010 #117 Del Skrevet 5. november 2010 Ha en super helg Plutseliten. Kos deg masse og glem hva kroppen sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. november 2010 Forfatter #118 Del Skrevet 5. november 2010 Ha en kjempe flott helg!! Tusen takk! Det skal jeg Det håper jeg du også får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. november 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 5. november 2010 Ha en super helg Plutseliten. Kos deg masse og glem hva kroppen sier Takk for det! Håper du også får det Prøver virkelig å ignorere hva den sier ja. Det skal nok gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. november 2010 #120 Del Skrevet 6. november 2010 Innom å ønsker deg en god helg Plutseliten! ..håper tiden flyr fram mot neste helg, og at den helga bringer med seg herrlige nyheter :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå