Gjest redstar Skrevet 3. oktober 2010 #121 Del Skrevet 3. oktober 2010 Good morning girls:) Skal du til Dublin sandbekken?Åh, ha en kjempe fine tur Shopp litt for oss også Her på østlandet PØSregner det, men det er jo litt koselig også da, ta meg en og sitte på trappa å ta en røyk mens regnet drypper(ja, jeg skal slutte å røyke:p) Ellers overlevde jeg natta uten min kjære, og flere netter blir det:( Håper han kommer hjem tidlig neste uke! Lvly, så bra at det går bedre nå da:) babylukt..mmm.. Jeg og sambo vil også ha barn men vente litt til, vil kjøpe hus først og reise litt mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. oktober 2010 #122 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det FEM du ser det på? Lizzie is FEM addicted Hehe, digger den kanalen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. oktober 2010 #123 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, ser den! Men skal love deg at det er veldig greit å ha litt mer erfaring fra livet samt å være litt eldre når man tar slike fag, angrer litt på at jeg startet med akkurat det faget så tidlig :gjeiper: Jepp, jeg vil se mere, lære mere, og være helt klar før jeg hopper meg inn i hva som er galt i hodene på folk :Nikke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 3. oktober 2010 Good morning girls:) Skal du til Dublin sandbekken?Åh, ha en kjempe fine tur Shopp litt for oss også Her på østlandet PØSregner det, men det er jo litt koselig også da, ta meg en og sitte på trappa å ta en røyk mens regnet drypper(ja, jeg skal slutte å røyke:p) Ellers overlevde jeg natta uten min kjære, og flere netter blir det:( Håper han kommer hjem tidlig neste uke! Lvly, så bra at det går bedre nå da:) babylukt..mmm.. Jeg og sambo vil også ha barn men vente litt til, vil kjøpe hus først og reise litt mer:) Moooorn Jeg kjenner til den følelsen! Husker sambo pleide å være borte i ukesvis før. Ikke noe gøy... Får håpe han kommer tidlig, ja.! Du skal det, ja, heheh. Jeg slutta nå nylig faktisk, og kan ikke fortelle hvor bra jeg føler meg. Av og til har jeg dager hvor jeg bare er så sugen at jeg går på veggene, men det å overkomme det suget, er en veldig mestrende følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 3. oktober 2010 #125 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har faktisk aldri innstillt meg på å slutte å røyke men nå i vinter skal jeg slutte og jeg røyker betraktlig mye mindre nå(den siste mnd) enn d jeg vanligvis pleier... Ikke pokker om jeg står utforbi i minusgrader her å pumper på den dumme røyken, nope! Pluss at jeg vil helst å ha vært røykfri en god stund før jeg evnt blir gravid:) Blir helt verpesyk når vi først prater om baby, men jeg vil uansett vente litt:) Kanal FEM har noen gode programmer men jeg synes ikke disse her åndenes makt osv er noe, men TLC har også noen kjekke programmer som jeg ser på Heldigvis jobber ikke sambo 2uker på osv, han jobber noen ganger 3dager andre ganger ei uke osv, men er litt stress når man han ikke har faste turnuser da, er egentlig helt avhengig av ham, men klarer meg alene også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har faktisk aldri innstillt meg på å slutte å røyke men nå i vinter skal jeg slutte og jeg røyker betraktlig mye mindre nå(den siste mnd) enn d jeg vanligvis pleier... Ikke pokker om jeg står utforbi i minusgrader her å pumper på den dumme røyken, nope! Pluss at jeg vil helst å ha vært røykfri en god stund før jeg evnt blir gravid:) Blir helt verpesyk når vi først prater om baby, men jeg vil uansett vente litt:) Kanal FEM har noen gode programmer men jeg synes ikke disse her åndenes makt osv er noe, men TLC har også noen kjekke programmer som jeg ser på Heldigvis jobber ikke sambo 2uker på osv, han jobber noen ganger 3dager andre ganger ei uke osv, men er litt stress når man han ikke har faste turnuser da, er egentlig helt avhengig av ham, men klarer meg alene også da Hehe, men det er jo et mål du har, om å ikke røyke i minsgrader. Håper du klarer å gjennomføre det! Er ikke så lett som folk skal ha det tro. Sambo slutta for ikke så lenge siden, og han hadde helt sinnsyke abstinenser. Åja, ja, men det er jo greit at han ikke er borte så lenge. Det er frustrerende å sitte og vente, uten å egentlig vite hvor lenge. Jeg for min del, måtte klare meg 2 måneder uten han på det lengste, og det var helt fryktelig kjedelig. Tiden går så sakte uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 3. oktober 2010 #127 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vet det ikke blir noe lett, men når jeg tidligere har bestemt meg for noe så har jeg klart det bedre enn det folk hadde trodd, så jeg vet at jeg får det til, om jeg gir 100% av meg selv:) Meeeeeen jeg vil nyte røyken pittelitt til, å itillegg bor vi nå 30min fra svinsund:lol: men får heller handle inn å gi til fam eller selge til venner(siden jeg har så mangen,haha) 2mnd, det hadde jeg aldri klart, og det hadde ikke han heller, han sender meg gjerne mld en time etter at han har reist at han savner meg å at han heller skulle ha vært her med meg Søndag i dag ja, egentlig men nå gjør jeg jo husarbeid hver dag jeg, slik blir det når jeg ikke har fått jobbet på en stund, men jeg sitter enda med masse som enda ikke har blitt pakka ut, men jeg ser ikke vitsen i å pakke ut heller for vi skal ut av denne leiligheten siden husverten har lyvet om alt og ikke gjort noe av det dem lovet. Var tilogmed en ekkel tyggisklatt klistra i vinduskarmen her.. ÅR jeg blir så irritert! Vi sa fra begynnelsen at vi orke ikke noe tull&fanterier og dem lovet at nei her skulle det være utvaska, utearealet skulle være ryddet og det er vannbåren varme i alle gulv her så her skulle det være godt og varmt, men neida det er iskaldt og dette kan vist ikke husverten gjøre noe med!(og det er masse flere ting som heller ikke er i orden) Han er en av dem som gjør 10ting på en gang men ingenting ferdig, hele huset er jo helt på halv åtte og elektrisitet en totalt ulovlig! Skal til kommunen her i morgen og få hjelp av forbrukerrådet og advokat, ikke pokker om vi bor her... År, hvorfor klarer ikke folk å være oppriktige eller stå for sine ord? Jeg blir så forbanna:( ¨ Ok, nå var det ikke meningen å la alt dette gå ut over dere, men jeg har ingen andre å snakke med her da... Har dere det fint ellers da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vet det ikke blir noe lett, men når jeg tidligere har bestemt meg for noe så har jeg klart det bedre enn det folk hadde trodd, så jeg vet at jeg får det til, om jeg gir 100% av meg selv:) Meeeeeen jeg vil nyte røyken pittelitt til, å itillegg bor vi nå 30min fra svinsund:lol: men får heller handle inn å gi til fam eller selge til venner(siden jeg har så mangen,haha) 2mnd, det hadde jeg aldri klart, og det hadde ikke han heller, han sender meg gjerne mld en time etter at han har reist at han savner meg å at han heller skulle ha vært her med meg Søndag i dag ja, egentlig men nå gjør jeg jo husarbeid hver dag jeg, slik blir det når jeg ikke har fått jobbet på en stund, men jeg sitter enda med masse som enda ikke har blitt pakka ut, men jeg ser ikke vitsen i å pakke ut heller for vi skal ut av denne leiligheten siden husverten har lyvet om alt og ikke gjort noe av det dem lovet. Var tilogmed en ekkel tyggisklatt klistra i vinduskarmen her.. ÅR jeg blir så irritert! Vi sa fra begynnelsen at vi orke ikke noe tull&fanterier og dem lovet at nei her skulle det være utvaska, utearealet skulle være ryddet og det er vannbåren varme i alle gulv her så her skulle det være godt og varmt, men neida det er iskaldt og dette kan vist ikke husverten gjøre noe med!(og det er masse flere ting som heller ikke er i orden) Han er en av dem som gjør 10ting på en gang men ingenting ferdig, hele huset er jo helt på halv åtte og elektrisitet en totalt ulovlig! Skal til kommunen her i morgen og få hjelp av forbrukerrådet og advokat, ikke pokker om vi bor her... År, hvorfor klarer ikke folk å være oppriktige eller stå for sine ord? Jeg blir så forbanna:( ¨ Ok, nå var det ikke meningen å la alt dette gå ut over dere, men jeg har ingen andre å snakke med her da... Har dere det fint ellers da jenter? Blir irritert når jeg leser det du skriver om husverten! Er det mulig? Noen er virkelig ikke oppriktigte på sånt. Så kjedelig at dere skal flytte igjen, men jeg håper dere finner dere en ny og bedre leilighet. Kan ikke holde på sånnn vettu! Uff! Hadde noen sånne før! Av og til er det viktig å bare gi slipp på frustrasjonen, og ikke holde den inne. Når man ønsker å begynne på nytt, men møter slike utfordringer, så er det ikke hyggelig! Nei, det skjønner jeg veldig godt. Da hadde vi ikke noe valg. Det var ofte han var borte og ikke hadde dekning, så vi snakka kanskje 4 ganger i løpet av 2 måneder. Men vet du hva, det har gjort forholdet vårt så mye sterkere. Han hold jo på sånn i 2 år, og nå vet jeg at har vi taklet slike utfordringer, så takler vi alt. Det er bra du har viljestyrken på den side. Ønsker deg lykke til! Hehehe, dere gjør det, ja. Svinesund er det lenge siden jeg har besøk. HAR STORE planer om å reise dit og hamstre det vi ikke har her hjemme Jeg har det faktisk veldig fint i dag. Bortsett fra at det regner i bøtter og spann, så sitter jeg og ser på noe kjedelig på tv. Tenker at jeg må få lage noe godt i dag. kake kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 3. oktober 2010 #129 Del Skrevet 3. oktober 2010 Om det regner ja, hehe... hølyer ned her,men det er jo sååå kos med og noe kliss på tvn:p Det kan være en hjelper på forholdet å være litt fra hverandre ja, man må jo få tid til å savne hverandre litt også Huff, det er så tragisk dette med leiligheten....jeg sitter her alene og aner ikke hva jeg skal gjøre, pakke ut - eller ikke pakke ut? Jeg må jo pakke ut for jeg orker ikke bo i esker+ mamma og søsteren min kommer om 2 uker, huff dem kommer til å sjokk når de ser hvordan det ser ut her men jeg prata nettopp med henne og hun sa at jeg ikke skulle bet husleie og depositumet kan han bare glemme, jeg er såå glad for at vi ikke satt dette inn før vi flytte inn altså(husvert er borteist på jobb og derfor har vi ikke gjort dette) men jeg har satt over halvparten av husleien, resten kan han bare glemme for han komme aldri til å ordne opp i det han skal... :sur: forbannades idiot! Du bor jo oslo du ja, da er det vel ca 2 timer til svinesund? Jeg har faktisk ikke fått vært der noe og utforska bare vært innom å handla snop å røyg, å itillegg har jeg ikke lappen(har aldri gidda:lol:) så jeg må nok vente til han kommer tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. oktober 2010 #130 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vet det ikke blir noe lett, men når jeg tidligere har bestemt meg for noe så har jeg klart det bedre enn det folk hadde trodd, så jeg vet at jeg får det til, om jeg gir 100% av meg selv:) Meeeeeen jeg vil nyte røyken pittelitt til, å itillegg bor vi nå 30min fra svinsund:lol: men får heller handle inn å gi til fam eller selge til venner(siden jeg har så mangen,haha) 2mnd, det hadde jeg aldri klart, og det hadde ikke han heller, han sender meg gjerne mld en time etter at han har reist at han savner meg å at han heller skulle ha vært her med meg Søndag i dag ja, egentlig men nå gjør jeg jo husarbeid hver dag jeg, slik blir det når jeg ikke har fått jobbet på en stund, men jeg sitter enda med masse som enda ikke har blitt pakka ut, men jeg ser ikke vitsen i å pakke ut heller for vi skal ut av denne leiligheten siden husverten har lyvet om alt og ikke gjort noe av det dem lovet. Var tilogmed en ekkel tyggisklatt klistra i vinduskarmen her.. ÅR jeg blir så irritert! Vi sa fra begynnelsen at vi orke ikke noe tull&fanterier og dem lovet at nei her skulle det være utvaska, utearealet skulle være ryddet og det er vannbåren varme i alle gulv her så her skulle det være godt og varmt, men neida det er iskaldt og dette kan vist ikke husverten gjøre noe med!(og det er masse flere ting som heller ikke er i orden) Han er en av dem som gjør 10ting på en gang men ingenting ferdig, hele huset er jo helt på halv åtte og elektrisitet en totalt ulovlig! Skal til kommunen her i morgen og få hjelp av forbrukerrådet og advokat, ikke pokker om vi bor her... År, hvorfor klarer ikke folk å være oppriktige eller stå for sine ord? Jeg blir så forbanna:( ¨ Ok, nå var det ikke meningen å la alt dette gå ut over dere, men jeg har ingen andre å snakke med her da... Har dere det fint ellers da jenter? Blæh, sånne husverter er bare rævva altså Når vi kom til vår leilighet, så var vi ikke klar over at det ikke var internett eller kabeltv her. Så, vi var ganske lenge uten, siden det er laaang leveringtid på det. . Og det er elendig ventilasjon i leiligheten, trekkere i alle rom bortsett ifra kjøkken/stue, der er det ingenting :gjeiper: . Det ER kjipent. Føler med deg! Jeg har det fint, og har vært sååå flink å vasket klær . Og laga meg Mac&Cheese som belønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 3. oktober 2010 Om det regner ja, hehe... hølyer ned her,men det er jo sååå kos med og noe kliss på tvn:p Det kan være en hjelper på forholdet å være litt fra hverandre ja, man må jo få tid til å savne hverandre litt også Huff, det er så tragisk dette med leiligheten....jeg sitter her alene og aner ikke hva jeg skal gjøre, pakke ut - eller ikke pakke ut? Jeg må jo pakke ut for jeg orker ikke bo i esker+ mamma og søsteren min kommer om 2 uker, huff dem kommer til å sjokk når de ser hvordan det ser ut her men jeg prata nettopp med henne og hun sa at jeg ikke skulle bet husleie og depositumet kan han bare glemme, jeg er såå glad for at vi ikke satt dette inn før vi flytte inn altså(husvert er borteist på jobb og derfor har vi ikke gjort dette) men jeg har satt over halvparten av husleien, resten kan han bare glemme for han komme aldri til å ordne opp i det han skal... :sur: forbannades idiot! Du bor jo oslo du ja, da er det vel ca 2 timer til svinesund? Jeg har faktisk ikke fått vært der noe og utforska bare vært innom å handla snop å røyg, å itillegg har jeg ikke lappen(har aldri gidda:lol:) så jeg må nok vente til han kommer tilbake.. Jeg tenker, at om jeg hadde vært deg, hadde jeg følt det samme, men så hadde jeg nok pakket ut, for som du sier, så vil du jo ikke bo i esker. Jeg tenker, at til tross for hvordan situasjon er, og hvor misfornøyde dere er med leiligheten, så er det viktig å tenke at det er kun midlertidig, og gjøre det beste ut av situasjonen. Det blir nok litt vanskelig, men tenker at det er bedre enn ingenting. Eller ? Og moren din har helt rett. Ikke betal inn noen penger, for det kan være penger du ikke får tilbake. Sånne folk kan være fryktelig sleipe og utnytte gode mennesker. Det er sant, men har ikke lappe selv, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 3. oktober 2010 Blæh, sånne husverter er bare rævva altså Når vi kom til vår leilighet, så var vi ikke klar over at det ikke var internett eller kabeltv her. Så, vi var ganske lenge uten, siden det er laaang leveringtid på det. . Og det er elendig ventilasjon i leiligheten, trekkere i alle rom bortsett ifra kjøkken/stue, der er det ingenting :gjeiper: . Det ER kjipent. Føler med deg! Jeg har det fint, og har vært sååå flink å vasket klær . Og laga meg Mac&Cheese som belønning Belønning må man ha, vettu! Nå prøver jeg å overtale sambo til å se en skrekkfilm med meg, men han bare peker på dvd-samlinga si og sukker. Jeg er i min skrekkfilm-periode, og vi har ikke sett på en eneste film fra hans samling. Jaja, får da bare se på alene. Ikke noe imot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 3. oktober 2010 #133 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tenker, at om jeg hadde vært deg, hadde jeg følt det samme, men så hadde jeg nok pakket ut, for som du sier, så vil du jo ikke bo i esker. Jeg tenker, at til tross for hvordan situasjon er, og hvor misfornøyde dere er med leiligheten, så er det viktig å tenke at det er kun midlertidig, og gjøre det beste ut av situasjonen. Det blir nok litt vanskelig, men tenker at det er bedre enn ingenting. Eller ? Og moren din har helt rett. Ikke betal inn noen penger, for det kan være penger du ikke får tilbake. Sånne folk kan være fryktelig sleipe og utnytte gode mennesker. Det er sant, men har ikke lappe selv, vettu! Jeg har nå skrevet mail til forbruker rådet og txt husvert om at han ikke får husleien samt annet men selvfølgelig ingen svar. Jeg har sendt mail på en ny leilighet som jeg fant på finn men det er ikke mange leiligheter her i området å leie, ikke på finn ivertfall. Tenkte å gå til kommunen på mandag samt se i aviser om jeg finner ny leilighet... Jeg pakker ut det jeg klarer fordi når blir det heldigvis ikke så lang flytting som sist(fra rogaland til østfolk liksom) så vi ta jo bare alt i en varebil, og esker har jeg jo fra før av + jeg er en raser på å pakke etter så mye flytting, haha! Det ordner seg til slutt:) Men jeg er sååå lei av å være så snill, positiv og opptimist å piss tilbake og ingen holder det dem sier!:lei: Takk for at dere hører på jeg og holder meg med selvskap:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. oktober 2010 #134 Del Skrevet 3. oktober 2010 Belønning må man ha, vettu! Nå prøver jeg å overtale sambo til å se en skrekkfilm med meg, men han bare peker på dvd-samlinga si og sukker. Jeg er i min skrekkfilm-periode, og vi har ikke sett på en eneste film fra hans samling. Jaja, får da bare se på alene. Ikke noe imot det. Jeg og sambo skal se den filmen som går på TV3 ikveld Har sett den før, men jeg synes fremdeles at den er gøy Blæh, vi må dra en plass å handle nytt brød. Fant ut, etter frokosten at en brødskive lengre ned i posen var muggen Hater sånnt! Men, det blir vell sånn, når jeg spiser frokost og lunch i barnehagen. Får det gratis, og vi må spise sammen med barna, så da gidder jeg ikke å ta med lunch Det er vindfullt i Trondheim, og det småregner idag. Jeg er TVslave idag, og er pakka inn i pledd Skal fyre opp i telys når det blir mørkt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. oktober 2010 #135 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har nå skrevet mail til forbruker rådet og txt husvert om at han ikke får husleien samt annet men selvfølgelig ingen svar. Jeg har sendt mail på en ny leilighet som jeg fant på finn men det er ikke mange leiligheter her i området å leie, ikke på finn ivertfall. Tenkte å gå til kommunen på mandag samt se i aviser om jeg finner ny leilighet... Jeg pakker ut det jeg klarer fordi når blir det heldigvis ikke så lang flytting som sist(fra rogaland til østfolk liksom) så vi ta jo bare alt i en varebil, og esker har jeg jo fra før av + jeg er en raser på å pakke etter så mye flytting, haha! Det ordner seg til slutt:) Men jeg er sååå lei av å være så snill, positiv og opptimist å piss tilbake og ingen holder det dem sier!:lei: Takk for at dere hører på jeg og holder meg med selvskap:) Go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) her er forresten den ene tegingen min. Den er fra tegneserien min, får dessverre ikke lasta opp de siste akkurat nå. Stilen min endrer seg stadig. Det er litt mindre sin city, da jeg hr brukt gråtoner og ikke kun svart .. Endret 3. oktober 2010 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. oktober 2010 #137 Del Skrevet 3. oktober 2010 her er forresten den ene tegingen min. Den er fra tegneserien min, får dessverre ikke lasta opp de siste akkurat nå. Stilen min endrer seg stadig. Det er litt mindre sin city, da jeg hr brukt gråtoner og ikke kun svart .. Du er skikkelig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 3. oktober 2010 #138 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Dødsbra gakkepus! Likte spessiellt den me koppen og hun i vinduet, det var stilig:) *vil se mer* Skulle fått inn noen av mine tegninger men jeg finner ikke den forbannades ledninger til scanneren Lizzie: Tenkte også å se den filmen som går på tv3 idag, morsom! Blææh, holder på å pakke ut klær nå.. herregud vi har 2 store klesskap her men ikke halvparten kommer inne der en gang, ja jo jeg og sambo har et shopping/handle problem:p haha! Snakka nettopp med ham forresten(vidersendte han mailen jeg sendte til forbrukerrådet og mld til husvert) og han er så stolt over meg (er så saklig osv:p) å sa jeg kunne finne en fin ferie til oss så nå skal vi få jobba me brunfargen når han kommer hjem Vi trenger virkelig en ferie(selv om vi var nesten 2 mnd i balkan&europa i sommer+++) men har ikke fått til noe ferie nå i høst pga jobbing og flyttinga men nå vil jeg finne en fin og nice 2ukers ferie i egypt eller noe:) Wiiiiiiiiii Endret 3. oktober 2010 av redstar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dødsbra gakkepus! Likte spessiellt den me koppen og hun i vinduet, det var stilig:) *vil se mer* Skulle fått inn noen av mine tegninger men jeg finner ikke den forbannades ledninger til scanneren Lizzie: Tenkte også å se den filmen som går på tv3 idag, morsom! Blææh, holder på å pakke ut klær nå.. herregud vi har 2 store klesskap her men ikke halvparten kommer inne der en gang, ja jo jeg og sambo har et shopping/handle problem:p haha! Snakka nettopp med ham forresten(vidersendte han mailen jeg sendte til forbrukerrådet og mld til husvert) og han er så stolt over meg (er så saklig osv:p) å sa jeg kunne finne en fin ferie til oss så nå skal vi få jobba me brunfargen når han kommer hjem Vi trenger virkelig en ferie(selv om vi var nesten 2 mnd i balkan&europa i sommer+++) men har ikke fått til noe ferie nå i høst pga jobbing og flyttinga men nå vil jeg finne en fin og nice 2ukers ferie i egypt eller noe:) Wiiiiiiiiii Tusen tak kfor det, jenter! Skal få fiksa det! Hehehe, det har jeg og sambo også. Klesskapet velter over Så utrolig deilig med ferie, ah, misunner dere som reiser! Har selv ønsket å reise til Blåvand i år, men det har ikke blitt noe pga styr med jobb og alt som følger med. Men så delig med 2 måneder i balkan/europa! Høres ut som en skikkelig ferie. Jeg for min del, er ikke så glad i å være borte fra hjemlandet så lenge 2 uker er liksom greit for meg. Siden jeg er så lat av meg, og ikke helt føler for å sjekke tvprogrammet, spør jeg her; hvilken film er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 3. oktober 2010 #140 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) I Now Pronounce You Chuck & Larry , kjempe morsom:) Tiden gikk utrolig fort i sommer da, vi campa en del i danmark, kjørte igjennom tyskland, østerrike, slovenia, bosnia, kroatia, serbia og tilbake igjen... altså en ganske heftig roadtrip:p Han kommer jo opprinnelig fra x-jugoslavia så han har jo familie der nede så vi bodde på forskjellige plasser, så det var ganske spennende. Kroatia var ikke som forventa, det eneste som var bra med kroatia var havet og været. Strendene er pittesmå og av grus, og det er like dyrt som norge... nei, ikke noen spess plass det altså. Serbia/bosnia er gjerne ikke stedet folk reiser på ferie men jeg hadde det KNALL der nede jeg, kjempe billig og masse hyggelige og morsomme mnsk, men litt bad også:/(det er jo et krigsherja land, og det er over 20år siden krigen slutta men ingenting har blitt gjort liksom,veldig veldig trist egentlig ) Men vi hadde det kooooos, men må si at det aller kjekkeste var campinga i rundt om kring i dk altså, vært der hver eneste år og synes det er like gøy hver gang:) Men hele turen var en opplevelse for livet altså! Vi var også på Fvuerte Ventura i Januar men det var kjedelig:/ Eeeeeelsker å reise:) Endret 3. oktober 2010 av redstar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå