Gå til innhold

Vennskapskroken


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Gjest redstar

Off jeg gruer meg(har litt sosialangst som jeg har klart og utvikle etter å ha gått hjemme så lenge) men jaja, jeg får bare hoppe i det, men det mest geniale er jo at jeg ikke har ei kr i kontanter derfor må jeg gå til byn:hakeslep: men jaja:p Det er nok en butikk eller noe langs veien:)

Tenkte jeg skulle finne meg en ny jakke, litt sånn feminim men også god om vinteren, så en på h&m, men jeg vet at veramoda/only også har jakker og dem har jeg vært fornøyde med før:)

Fikk forresten ikke sove :søvn: før kvart på 4 eller noe i natt, gud som jeg sliter med å sove uten min kjære!

Skal forresten gå å kjøpe meg Rosa Sløyfe, mot kampen mot brystkreft, dere må gjøre det samme!:) Vi kvinner må stå sammen :blomst:

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag igjen, gitt. :fnise: Hva skal du i byen? Shoppe? :fnise: 45 minutter med kollektivt, eller til fots? Fin tur, når det ikke regner :P

Ja, det tenker jeg også. Var egentlig det jeg trengte, å se det fra et annet perspektiv. Jeg tenker at det bedre å slite seg litt ut med tanke på jobbsøking, enn å ta det første og beste. Det gir meg en god følelse at hun vil ha meg, men det er ikke en slik stilling jeg ønsker. Så takk for rådet! :klemmer:

Ja, der er du heldig, jeg regner med at alle reagerer forskjellig, jeg for min del, legger på meg rundt magen, noe jeg syns er fryktelig frustrerende, :fnise:, men det er sånn når dinne mørketidene kommer, og man finner stadig unnskyldninger for å spise litt sjokis og chips. Og spesielt når sambo kommer hjem med fredagsgodt. Det problemet oppstod litt da jeg slutta å røyke, heldigvis har jeg klart å kontrollere det, og heller drikke mer vann eller smoothie. :rødme: (elsker smoothie!). Så sist gang vi hadde storhandel, handla jeg inn knekkebrød og fullkornsbrød, sunne og magre pålegg og INGEN godteri, kjeks, is, osv. Nå er jeg lei. :snurt:, vurderer nesten å melde meg på et treningssenter, men det er såå dyyyyrt.

Så flink du er som har endret kostholdet ditt. Det er som du sier, at det er godt for helsa og endre på det. Selv om man ikke merker til det dårlig på kroppen, så har ikke kroppen det godt med det dårlige kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off jeg gruer meg(har litt sosialangst som jeg har klart og utvikle etter å ha gått hjemme så lenge) men jaja, jeg får bare hoppe i det, men det mest geniale er jo at jeg ikke har ei kr i kontanter derfor må jeg gå til byn:hakeslep: men jaja:p Det er nok en butikk eller noe langs veien:)

Tenkte jeg skulle finne meg en ny jakke, litt sånn feminim men også god om vinteren, så en på h&m, men jeg vet at veramoda/only også har jakker og dem har jeg vært fornøyde med før:)

Fikk forresten ikke sove :søvn: før kvart på 4 eller noe i natt, gud som jeg sliter med å sove uten min kjære!

Skal forresten gå å kjøpe meg Rosa Sløyfe, mot kampen mot brystkreft, dere må gjøre det samme!:) Vi kvinner må stå sammen :blomst:

Uff, det er ikke bra, men det er bra du "hopper" i det. Det er nok den måten man klarer å overbevise seg selv om at det ikke er så skummelt likevel. Selv, merker jeg til tider, at jeg syns det er litt ubehagelig å gå ut alene..

Nå fikk jeg jo svar på det jeg spurte om, spurte om du skulle shoppe. :fnise: . Jeg må si at jeg var ute etter akkurat det samme som deg, men fant søren meg ingenting! :snurt:.Butikkene har ikke eda fått inn hele kolleksjonen, vettu! Så jeg tror jeg piner meg selv igjennom den tiden, og bare går i den slitte og forhatte jakka mi noen uker til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Nei men jeg trenger jo en jakke nå selv om jeg vet at om jeg kjøper en så kommer jeg garantert til å finne en ny om noen uker, men da er det jo greit at mannen har fått lønn:p thihi!

Så flink du er så ikke kjøper snop da! Å itillegg har du jo slutta å røyka(kom ikke på det) huff jeg kommer jo til å gå bananas om jeg slutter, å nei! Haha, neida dette skal jeg klare!

Til fots, 45min står det på google kart men jeg går langs veien å tar ut penger en plass(selv om det er et lite stykke til jeg kommer frem til det da, men bra å gå gått litt:p) så tar jeg bussen inn til sentrum, må handle litt kattemat og vasketing å tang:p

Jeg må nesten komme meg avgårde, skriver når jeg kommer tilbake så ses vi:) Ha en fin dag i mellomtiden da:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. :fnise: Gjør noe av det samme, tok meg en tur ut i forbindelse med jobbintervju. Jobber så god som min men jeg vet ikke om jeg vil ha den... :sukk: Men uansett, så meg litt rundt, og så ingen særlige jakker jeg hadde lyst på. Tror rett og slett at jeg liker å handle på nett aller best. :fnise: Men nå er jeg nysgjerrig på om du har funnet noe fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Hei gakkepus:)

Nå har jeg vært ute i sentrum og fant ingenting(bortsett fra en genser og mascara som jeg så sårt trengte), jeg var innom bikbok, vera moda, only, carling, gina tricot, cubus, lindex, h&m ++ men fant ingen, men det er en på hennes da i grå og svart som jeg likte(eller egentlig typen som fant den) den finnes også i kun svar og rød tror jeg men den er sånn god "tykk" feminim damejakke til 499kr og jeg lurer faktisk på om jeg skal kjøpe den i morgen fordi jeg trenger egentlig en slik en, den passer jo til alt!

Liker også å handle på nett men det er jo dumt om den ikke passer... tenkte gjerne å titte inne på ellos og la redoute. Har handla fra begge plasser og er ikke alltid jeg er like fornøyd, så jeg må helst prøve klærne før jeg kjøper den, men gud for noen kjedelig jakker det er for tiden, jeg nekter å gå rundt i en boblejakke som ser ut som om den er 3nr for stor å se ut som en polarbjørn! :sjokkert:

Forresten så måtte jeg gå i over 40min(kun asfalt :frown: ) inn til sentrum idag og det tok faktisk helt knekken på meg, ryggen vet du. Har ikke fått meg nye jogge/treningssko så jeg gikk med vårjoggeskoa mine så nå er jeg full av blemmer, herregud jeg tror jeg kan kaste dem snart, men dem er så kule og lette.

Fant heldigvis ut hvilken buss som går her da og den går ganske ofte:p Tror jeg må droppe treninga i dag, åja når jeg kommer på det: Jeg går ikke på treningstudio men hjemme her i stua har jeg treningsmatte og vekter, og beste(og kjekkeste)treningsprogrammet er: Ministry Of Sound - Dance Session, det er dødskjekt og man får virkelig trent seg altså, anbefaler denne. (jeg laste den ned:p)

Ellers er Zumba også gøy, den lasta jeg også ned:)

Trenger ikke gå på treningsenter for å trene, waste of money+ tenk så mye bakterier, å du må vente på apperater osv osv:p

Ellers hatt en fin dag da? :)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Nei, jeg fant ingen intressange jakker der heller:/

Den på hennes er noe alle denne bare uten det belte der og ikke lik nede, ikke så mye folder... Den er finere den på hennes faktisk... noen andre steder jeg bør kikke etter jakke som du vet om?:)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en spennende dag :fnise:. Som sagt, så fant jeg heller ingenting, og jeg var innom nesten alle de butikkene du nevnte. Når det kommer til yttertøy, så er nok derfor jeg syns det er så vanskelig å finne noe. :fnise: Men jeg gir det 2 uker til, da pøser det på med mange fine jakker, så jeg venter.... Har du titta innom kapphal eller indiska? Vila kan ha mange fine høst/vinterjakker. Da jeg var innom gina forrige uke, hadde de ikke jakker engang, så da ble jeg rimlig skuffa! :kjefte:

Samme her, det er det som er så skummelt med nettshopping. Det er ofte at str ikke er det man er vant til, men nelly har så mange fine ting, at jeg heller velger å skvise meg inn i de, eller gå ned 5 kg, for å passe inn. :ler:, det er sånn ting du kan trykke på på siden, hvor det står hvordan du skal måle måla dine for det og det antrekket, så det er nok en mulighet!

Jeg kommer ikke på så mange butikker egentlig, men vila, indiska (jeg syns ikke de alltid har fine ting, men av og til kan man gjøre et kupp) kappahl óg mooki eller hva den butikken nå heter. hvaaa med bik bok? har du titta der? denne liker jeg, men har ikke akkurat lyst til å betale så mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Den jakken var fin, men jeg vil gå for sånn "trendcoat opplegg" tror jeg:p

Jo du kan finne kupp på indiska også men jeg gikk ikke inn der fordi jakkene dem hadde i itstillinga var så forferdelige at jeg makta ikke:p Jo jeg var innom kapphal også men fant ingenting.

Men det kommer altså flere om 2 uker? Da venter jeg også men årh, d hadde vært så gøy med ny jakke men jeg vet jeg komme til å angre viss det kommer flere om 2uker, så da venter jeg sammen med deg :skravle:

Aha nelly har jeg ikke vært innom. Men mitt problem at klærne blir for store, jeg er sånn liten manityr person:p haha, men med formen da heldigvis, ikke sånn spinkel men jakker/gensrer kan fort se "posete" ut på meg altså... Tror jeg går å titter på nelly, men først MÅÅÅ jeg få avgårde søkanden til Ticket:) Får nok ikke jobben men søker alikevel, hadde jo vært dødskjekt! Elsker reiseliv+ salg/service så d hadde jo vært upperli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jakken var fin, men jeg vil gå for sånn "trendcoat opplegg" tror jeg:p

Jo du kan finne kupp på indiska også men jeg gikk ikke inn der fordi jakkene dem hadde i itstillinga var så forferdelige at jeg makta ikke:p Jo jeg var innom kapphal også men fant ingenting.

Men det kommer altså flere om 2 uker? Da venter jeg også men årh, d hadde vært så gøy med ny jakke men jeg vet jeg komme til å angre viss det kommer flere om 2uker, så da venter jeg sammen med deg :skravle:

Aha nelly har jeg ikke vært innom. Men mitt problem at klærne blir for store, jeg er sånn liten manityr person:p haha, men med formen da heldigvis, ikke sånn spinkel men jakker/gensrer kan fort se "posete" ut på meg altså... Tror jeg går å titter på nelly, men først MÅÅÅ jeg få avgårde søkanden til Ticket:) Får nok ikke jobben men søker alikevel, hadde jo vært dødskjekt! Elsker reiseliv+ salg/service så d hadde jo vært upperli:)

Vi får bare smøre oss med tålmodighet :fnise:, selv om jeg vet at det hadde vært gøy med ny jakke nå!

Åh, så spennende! Ikke bra med sånn innstilling vettu, kanskje du får deg jobben :) ? Jeg fikk meg jobb idag, hos glitter, og jeg tenkte at de aldri i livet ville ha meg. :ler::skratte: , så det er bare å sende inn en superbra søkna. jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare smøre oss med tålmodighet :fnise:, selv om jeg vet at det hadde vært gøy med ny jakke nå!

Åh, så spennende! Ikke bra med sånn innstilling vettu, kanskje du får deg jobben :) ? Jeg fikk meg jobb idag, hos glitter, og jeg tenkte at de aldri i livet ville ha meg. :ler::skratte: , så det er bare å sende inn en superbra søkna. jeg krysser fingrene for deg!

Ååååh, på Glitter :D!

Der har jeg jobba i 2,5 år :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, på Glitter :D!

Der har jeg jobba i 2,5 år :rødme:

Åh, har du det? :rødme: Burde jeg gleder meg, er det vanskelig/utfordrende? hihi, må spørre litt da, vettu.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter :)

Hjemme fra jobb, spist middag og nå er det tid for å slappe av på sofaen :)Deilig, spesielt med det forferdelige været om dagen.

Takk for hyggelige velkomster.

Haha er det ikke typisk at man ikke finner noe når man skal ha det? Når jeg ikke leter jakker dukker det opp haugevis.

Er det noe jeg sliter med å finne om dagen så er det sko/støvletter. :(

Kanskje fordi jeg alltid er på leting?

Alltid noe galt med de jeg finner liksom, og når jeg endelig finner har de ikke størrelsen min.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen jenter :)

Hjemme fra jobb, spist middag og nå er det tid for å slappe av på sofaen :)Deilig, spesielt med det forferdelige været om dagen.

Takk for hyggelige velkomster.

Haha er det ikke typisk at man ikke finner noe når man skal ha det? Når jeg ikke leter jakker dukker det opp haugevis.

Er det noe jeg sliter med å finne om dagen så er det sko/støvletter. :(

Kanskje fordi jeg alltid er på leting?

Alltid noe galt med de jeg finner liksom, og når jeg endelig finner har de ikke størrelsen min.. :filer:

Jeg for min del, finner ting når jeg er blakk, og når jeg har penger, er ingenting så veldig interessant. :fnise:. Veldig frustrerende, ja!

Sko sier du, jeg går nok for den veldig lette og kjedelige varianten. UGGS. :fnise:, har du tenkt på de, eller syns du de er helt grusomt stygge? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, jeg prøver å holde meg unna butikker når jeg er blakk. Plutselig er det så mye fint overalt. Skjønner ikke helt det der :fnise:

Uggs, har du slike fra før? Er de gode å gå med. Ser ut som veldig kjekke vintersko. Jeg er ute etter noe mer til å gå inne på jobb med. Egentlig noen enkle litt høye sko, som passer til de fleste bukser.. Ikke lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, jeg prøver å holde meg unna butikker når jeg er blakk. Plutselig er det så mye fint overalt. Skjønner ikke helt det der :fnise:

Uggs, har du slike fra før? Er de gode å gå med. Ser ut som veldig kjekke vintersko. Jeg er ute etter noe mer til å gå inne på jobb med. Egentlig noen enkle litt høye sko, som passer til de fleste bukser.. Ikke lett

Ja, har brukt de vel i 3-4 vintre nå, og er veldig fornøyd. Spesielt de litt høye som går under kneet, eller de av den laveste modellen! De er kanskje ikke så lekre, men det jeg liker med de, er at foten ikke svetter i de. Man kan tross alt gå med de på sommeren (ikke at jeg har prøvd, men har lest at det ullet som er inni skoa, tilpasser seg kroppes temperatur og deretter svetter man ikke på føttene). Jeg har ofte brukt de på jobb/skole, men det er selvsagt ikke så praktisk, ikke fordi de er tunge, for det er de ikke, men fordi de er litt......klumsete :ler: Men aboslutt, jeg er veldig glad i de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe jeg har stusset litt når jeg har sett folk gå med dem på sommeren, men det er altså årsaken :gjeiper:

Hørtes veldig gode ut. Har en stygg tendens til å gå i de samme skoene vinter som sommer, men som regel er det sko best egnet for sommer bruk, tynne stoffsko og sånt. Godt ikke jeg må gå veldig mye ute når jeg skal fra/til jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Gakkepus: Gratulerer med ny jobb:)

Når begynner du? Jeg kunne også tenke meg å jobbe der, grattis altså!:)

Finner alltid noe når jeg ikke har peng, og når jeg har så finner jeg ingenting å siden jeg har(og hatt en stund nå) ok økonomi så har jeg altså ikke funnet noenting i det siste!

Jeg tenker å få meg et par uggs,men må nok gå for ekte for jeg synes dem dem selger på h&m ser sååå fake og klumsete ut.

Hvor kjøper du dem? Må ha noen gode:) Et par brune og et par svarte:) Ja takk begge deler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus: Gratulerer med ny jobb:)

Når begynner du? Jeg kunne også tenke meg å jobbe der, grattis altså!:)

Finner alltid noe når jeg ikke har peng, og når jeg har så finner jeg ingenting å siden jeg har(og hatt en stund nå) ok økonomi så har jeg altså ikke funnet noenting i det siste!

Jeg tenker å få meg et par uggs,men må nok gå for ekte for jeg synes dem dem selger på h&m ser sååå fake og klumsete ut.

Hvor kjøper du dem? Må ha noen gode:) Et par brune og et par svarte:) Ja takk begge deler;)

Tusen tak! :fnise: Blir nok spennende, så skal komme med oppdatering. Jeg skal begynne å jobbe der på onsdag!! Grugleder meg. :ler:

Jeg kjøper ikke de som er fake,nettopp pågrunn av det du sier. Av og til, kjøper jeg de på uggaustralia, men som regel, kjøper jeg de på Eurosko. Der har de originalene. Sist jeg var der, så jeg disse. Syns de er veldig fiine! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Syns også de er veldig fine.

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Tusen tak! :fnise: Blir nok spennende, så skal komme med oppdatering. Jeg skal begynne å jobbe der på onsdag!! Grugleder meg. :ler:

Jeg kjøper ikke de som er fake,nettopp pågrunn av det du sier. Av og til, kjøper jeg de på uggaustralia, men som regel, kjøper jeg de på Eurosko. Der har de originalene. Sist jeg var der, så jeg disse. Syns de er veldig fiine! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Syns også de er veldig fine.

Åh jeg kunne hatt begge dem. Er dem i butikken? Vet du hva de selges for? Tror jeg får komme meg på eurosko imorgen:p

(fant dem ikke på hjemmesia til eurosko)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...