Gå til innhold

Vennskapskroken


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Nav klusser det bare til. :kjefte: det er min erfaring! Uff!

ENIG! Selv en gjeng med aper hadde klart å gjøre jobben mye bedre! :kjefte:

Er bare trøbbel med dem, er selv sykmeldt nå pga. problemer som har vært i svangerskapet. De klarer ikke betale når de skal (har gått 1 mnd. uten inntekt i september, nok en gang. Takk og pris for at jeg har vært flink og har en sparekonto jeg kan leve på i noen mndr...). Og på tross av at de klager over at de har så mye å gjøre så kaster de bort tid på tåpelige møter! Måtte inn til møte med dem fordi de ville få meg ut i arbeid så fort som mulig, men det går jo ikke før ungen er ute når det er snakk om svangerskap :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt dag alle sammen! :goodbye: Haha jaa jeg sover også med noe lys på :sjenert: pleier å ha badedøra åpen slik at det kommer lys derfra hehe..

Åå vet dere hva jeg skal daaa? Jeg skal til DUBLIN i dag!!! Skal være der ei hel uke!! da blir det primark shopping :D

ps alle må teste sushi i løpet av livet, det er jo kjempegodt, bare ikke det sjøgressgreiene da, det smaker tran :nei:

Dublin! Åhhh, misunner deg veldig! Har kjempe lyst til å dra dit selv! :D God tur, og kos deg masse masse! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag alle sammen! :goodbye: Haha jaa jeg sover også med noe lys på :sjenert: pleier å ha badedøra åpen slik at det kommer lys derfra hehe..

Åååå vet dere hva jeg skal daaa? Jeg skal til DUBLIN i dag!!! Skal være der ei hel uke!! da blir det primark shopping :D

ps alle må teste sushi i løpet av livet, det er jo kjempegodt, bare ikke det sjøgressgreiene da, det smaker tran :nei:

Nei, skal du det ? :hakeslepp: Du er så heldig! Jeg har hatt så lyst til å reise dit, men det å ta seg fri fra jobben, er ikke alltid like lett. :grine:

Sjøgressgreiene er det få som liker. :lol: Er ikke noe godt. hehehe

Ha en god reise,da! Kos deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG! Selv en gjeng med aper hadde klart å gjøre jobben mye bedre! :kjefte:

Er bare trøbbel med dem, er selv sykmeldt nå pga. problemer som har vært i svangerskapet. De klarer ikke betale når de skal (har gått 1 mnd. uten inntekt i september, nok en gang. Takk og pris for at jeg har vært flink og har en sparekonto jeg kan leve på i noen mndr...). Og på tross av at de klager over at de har så mye å gjøre så kaster de bort tid på tåpelige møter! Måtte inn til møte med dem fordi de ville få meg ut i arbeid så fort som mulig, men det går jo ikke før ungen er ute når det er snakk om svangerskap :snurt:

Helt utrolig. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så mye stress med de. Moren min er sykemeldt, og det er ofte de ikke betaler i tid, uten å tenke på at det er regninger som ligger og trenger å bli betalt. Roter bort papirer, og bare gjør ikke det de skal. Virker som de som sitter der, blir aldri enige om hva som er riktig og hva som er galt.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, psykologi siklet jeg etter under vårt studium :)! Skal ta etterutdanning innenfor psykiatri etter hvert :jepp: , er ett veeeldig spennende fag. Pluss at jeg har hatt praksis på en psykisk avdeling, og det ga mersmak :jepp:

Det er kjempe spennende! Men samtidig er det et veldig omfattende fag med mye å sette seg inn i og holde styr på :) Så kult at du skal etterutdanne deg innenfor det, er alltid lurt å kunne slikt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så mye stress med de. Moren min er sykemeldt, og det er ofte de ikke betaler i tid, uten å tenke på at det er regninger som ligger og trenger å bli betalt. Roter bort papirer, og bare gjør ikke det de skal. Virker som de som sitter der, blir aldri enige om hva som er riktig og hva som er galt.. :kjefte:

Jeg har alltid lurt på om de i det hele tatt har et system på ting og om de egentlig er klar over at folk faktisk er avhengi av å ha penger for klare seg :murvegg:

Synd at det blir sånn for moren din også. Uff, jeg tenker at de menneskene som er sykmeldte er det for en grunn og dermed også ikke skal stresse så voldsomt og i hvert fall ikke behøver ekstra bekymringer i hverdagen, noe Nav gir dem... De motsier seg selv veldig når det gjelder å få folk ut i arbeid så fort som mulig igjen, de gjør jo folk bare mer slitne og dermed tregere friske :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken

Nei, skal du det ? :hakeslepp: Du er så heldig! Jeg har hatt så lyst til å reise dit, men det å ta seg fri fra jobben, er ikke alltid like lett. :grine:

Sjøgressgreiene er det få som liker. :lol: Er ikke noe godt. hehehe

Ha en god reise,da! Kos deg masse!

Takk for det :) Dumt at d blir kg-fri uke akkurat når jeg fant denne tråden :P Menmen, vi snakkes om ei uke :goodbye::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lvly!:) Hvordan går det med svangerskapet?

Det du nevner over, er noe jeg også kunne skrevet:)

Svangerskapet har vært litt opp og ned. Litt trøbbel med kjæresten i forhold til dette, litt trøbbel i starten med å ta et valg og har hatt både influensa, infeksjon, en baby som er litt for liten pga. stress (er bedre nå) og med et enormt sykehusskrekk oppå det hele som har gitt noen bekymringer :gjeiper: Hehe.

Men jeg gleder meg kjempe masse til hun kommer! Er ikke lenge igjen nå! Skal bli så kos å dra på babysvømming, trilleturer, søte babylyder og babylukt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Dumt at d blir kg-fri uke akkurat når jeg fant denne tråden :P Menmen, vi snakkes om ei uke :goodbye::klemmer:

Vi er her når du kommer tilbake også :klemmer::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Dumt at d blir kg-fri uke akkurat når jeg fant denne tråden :P Menmen, vi snakkes om ei uke :goodbye::klemmer:

God tur :D Er ikke det miiiiinste misunnelig :sjenert: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapet har vært litt opp og ned. Litt trøbbel med kjæresten i forhold til dette, litt trøbbel i starten med å ta et valg og har hatt både influensa, infeksjon, en baby som er litt for liten pga. stress (er bedre nå) og med et enormt sykehusskrekk oppå det hele som har gitt noen bekymringer :gjeiper: Hehe.

Men jeg gleder meg kjempe masse til hun kommer! Er ikke lenge igjen nå! Skal bli så kos å dra på babysvømming, trilleturer, søte babylyder og babylukt :rødme:

Det høres ut som det har vært en reise på godt og vondt. Men lykke til med graviditeten! Det må vel være en utrolig følelse! :rødme: Har lyst på barn selv, men, tiden er ikke inne for meg enda. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapet har vært litt opp og ned. Litt trøbbel med kjæresten i forhold til dette, litt trøbbel i starten med å ta et valg og har hatt både influensa, infeksjon, en baby som er litt for liten pga. stress (er bedre nå) og med et enormt sykehusskrekk oppå det hele som har gitt noen bekymringer :gjeiper: Hehe.

Men jeg gleder meg kjempe masse til hun kommer! Er ikke lenge igjen nå! Skal bli så kos å dra på babysvømming, trilleturer, søte babylyder og babylukt :rødme:

Det blir sikkert skikkelig spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Dumt at d blir kg-fri uke akkurat når jeg fant denne tråden :P Menmen, vi snakkes om ei uke :goodbye::klemmer:

Vi er her når du kommer, ja! :fnise: Så håper du kommer med en oppdatering av hvordan turen har vært! :ler: Hej!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempe spennende! Men samtidig er det et veldig omfattende fag med mye å sette seg inn i og holde styr på :) Så kult at du skal etterutdanne deg innenfor det, er alltid lurt å kunne slikt :jepp:

Det blir enda ca 5 år til da :gjeiper: . Er en smuuule skolelei, og vil bare jobbe og tjene penger :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg ser på John&Kate plus 8. Tenkt å få så mange barn, 8 stykker... :ler:

Tror jeg hadde fått sjokk om jeg bare fikk 3 på engang, og de fikk 6 stk på engang. Gosh! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg ser på John&Kate plus 8. Tenkt å få så mange barn, 8 stykker... :ler:

Tror jeg hadde fått sjokk om jeg bare fikk 3 på engang, og de fikk 6 stk på engang. Gosh! :rope:

oii, det må ha vært tøft å både føde dem og å ha dem inne i magen så lenge :hakeslepp::gravid: Må ærlig innrømme at jeg nesten tror det holder med en jeg (kommer siiikkert til å tenke annerledes om noen år i følge moren min men) :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoho, jeg ser på John&Kate plus 8. Tenkt å få så mange barn, 8 stykker... :ler:

Tror jeg hadde fått sjokk om jeg bare fikk 3 på engang, og de fikk 6 stk på engang. Gosh! :rope:

Er det FEM du ser det på? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som det har vært en reise på godt og vondt. Men lykke til med graviditeten! Det må vel være en utrolig følelse! :rødme: Har lyst på barn selv, men, tiden er ikke inne for meg enda. :ler:

Ja, men er jo også deilig å få masse erfaring med ting selvom det ikke alltid bare omfatter positive ting :jepp: Jeg trodde aaaldri jeg skulle si det, men gled deg til din tid kommer! Det er kjempe herlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir enda ca 5 år til da :gjeiper: . Er en smuuule skolelei, og vil bare jobbe og tjene penger :bolledeig:

Hehe, ser den! Men skal love deg at det er veldig greit å ha litt mer erfaring fra livet samt å være litt eldre når man tar slike fag, angrer litt på at jeg startet med akkurat det faget så tidlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er jo også deilig å få masse erfaring med ting selvom det ikke alltid bare omfatter positive ting :jepp: Jeg trodde aaaldri jeg skulle si det, men gled deg til din tid kommer! Det er kjempe herlig :rødme:

Det er sant. Erfaring er viktig, selv når det inneæbrer at man må slite litt. Hehe, jeg kan tenke meg at det er det! Så jeg gleder meg til den tiden kommer. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...