Gå til innhold

Vennskapskroken


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Reisning høres bra ut ja :) Har kun vært innad i Norge og Nord Sverige :) Men, det kommer vell etterhvert :gjeiper: .

Jeg driver på å laster ned musikk til å ha i bilen når jeg og sambo skal kjøre på jobb/skole :) Noen som har noen forslag? :digge:

Jeg bruker å ha rydding i klesskap hver sommer jeg :) Da kommer søs på besøk og plukker det hun skal ha når jeg er ferdig, også drar restene til Fretex :danse: !

Men, jeg har for mange sko :fnise: Håpløs som jeg er...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redstar

Hvilken musikk liker du? Har over 80 g med musikk her, haha:p

Vi har alt for mye av alt for å være ærlig, vi har gjerne oppryddning annen hver mnd men alikevel så blir d ikke mindre:p Vi handler for mye... Sko ja, jeg måtte kvitte meg med 16 par når vi flyttet i fjor,og kan tro jeg var lei meg,haha! Men har klart å samla opp en del mer nå da, men mer slike som jeg ikke kan gå i en gang men dem er bare sååå fine å se på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken musikk liker du? Har over 80 g med musikk her, haha:p

Vi har alt for mye av alt for å være ærlig, vi har gjerne oppryddning annen hver mnd men alikevel så blir d ikke mindre:p Vi handler for mye... Sko ja, jeg måtte kvitte meg med 16 par når vi flyttet i fjor,og kan tro jeg var lei meg,haha! Men har klart å samla opp en del mer nå da, men mer slike som jeg ikke kan gå i en gang men dem er bare sååå fine å se på;)

Jeg er en litt sånn altetende type ;) Litt pop, poprock, rock, litt tekno, litt trance:) Er big faan av Green day :rødme: f.eks, men liker også endel pop :) Er ikke bare bare å beskrive min musikksmak. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en litt sånn altetende type ;) Litt pop, poprock, rock, litt tekno, litt trance:) Er big faan av Green day :rødme: f.eks, men liker også endel pop :) Er ikke bare bare å beskrive min musikksmak. :lur:

Green Day synes jeg også er kjempe bra :jepp: Skal ikke de ha konsert i Oslo snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning girls:)

Skal du til Dublin sandbekken?Åh, ha en kjempe fine tur :smilbla: Shopp litt for oss også:)

Her på østlandet PØSregner det, men det er jo litt koselig også da, ta meg en :kaffekopp: og sitte på trappa å ta en røyk mens regnet drypper(ja, jeg skal slutte å røyke:p)

Ellers overlevde jeg natta uten min kjære, og flere netter blir det:( Håper han kommer hjem tidlig neste uke!

Lvly, så bra at det går bedre nå da:) babylukt..mmm..

Jeg og sambo vil også ha barn men vente litt til, vil kjøpe hus først og :tommel: reise litt mer:) :babyjente:

Det er nok lurt! Ville gjort det samme om jeg kunne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg vil se mere, lære mere, og være helt klar før jeg hopper meg inn i hva som er galt i hodene på folk :Nikke: :Nikke:

Hehehe, god ide :Nikke: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belønning må man ha, vettu! :ler::ler: Nå prøver jeg å overtale sambo til å se en skrekkfilm med meg, men han bare peker på dvd-samlinga si og sukker. Jeg er i min skrekkfilm-periode, og vi har ikke sett på en eneste film fra hans samling. :ler: Jaja, får da bare se på alene. Ikke noe imot det. :popcorn:

Hvilken film skal du se? :D Er veldig glad i skrekkfilm selv, men nesten ingen av mine tidligere og nåværende venner liker å se skrekkfilm så jeg har som regel måtte se slike filmer alene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1zbykqd.jpg her er forresten den ene tegingen min. Den er fra tegneserien min, får dessverre ikke lasta opp de siste akkurat nå. Stilen min endrer seg stadig. :ler: Det er litt mindre sin city, da jeg hr brukt gråtoner og ikke kun svart ..

WOW! Sykt bra! Så flink du er Gakkepus! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Sykt bra! Så flink du er Gakkepus! :hakeslepp:

Tusen, tusen takk! :) Det er koselig å høre! :klemmer:

Jeg sliter litt med det samme problemet, selv om sambo er litt godhjerta og gir etter til slutt. :lur: Jeg vet ikke helt hvilken jeg skal se nå, føler for å se noe makabert i dag, som turistas eller the hostel :fnise: , ellers er det en film jeg syns er sinnsykt bra, men også sykt skummel, og det er the haunting in connecticut, har du sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Oh no The Hostel kunne jeg aldri sett :redd: , jeg liker skrekkfilmer men ikke slike tortur æsj filmer :haar: , jeg får faktisk traumer av å se div ting så jeg holder meg langt unna:p haha!

Ellers må jeg si at jeg sitter å titter på tegningen din Gakkepus og jeg synes du er veldig veldig flink, du har talent og jeg vil gjerne se mer av arbeidet ditt :smilyblomst:

Sitter å googler å søker på leiligheter,men :dry: det er ikke mye å finne altså... *stressa*

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green Day synes jeg også er kjempe bra :jepp: Skal ikke de ha konsert i Oslo snart?

Skal de :danser: ????

Jeg DØR etter å få dra dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Fikk bare opp dette, når jeg søkte på Billettservice; Ingen treff funnet for "Green day"

Beklager, men vi kunne ikke finne noen treff for "Green day". Prøv å sjekke stavemåte og prøv igjen. :grine:

De hadde konsert i juni i Oslo sist, men den var dagen før den avsluttende eksamen min, så jeg turte ikke å dra :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Åååh så kjipt da Lizzie... men dem kommer nok igjen:)

Vis jeg finner ipoden min her en plass så kan jeg finne frem mest spilte og gi deg noen tips om bra musikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh så kjipt da Lizzie... men dem kommer nok igjen:)

Vis jeg finner ipoden min her en plass så kan jeg finne frem mest spilte og gi deg noen tips om bra musikk:)

Ja, det hadde vært gøy :) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens.

Kjenner meg igjen i presentasjonene deres i begynnelsen av tråden så jeg hiver meg med. Savner også en skikkelig god venninne, har flere venner, men det er litt sånn overfladiske forhold. Savner en som jeg er skikkelig avslappet med og som jeg virkelig kan stole på.

Har litt vanskelig med å stole på andre mennesker etter mange lange år med mobbing på skolen. Jeg har nå kommet meg gjennom det, men det sitter allikvel i.

Jeg finnes ikke kunstnerisk så da skiller jeg meg vel litt ut fra dere andre her. Jeg kunne ikke tegnet om det så stod om livet :fnise:

Jeg liker også å ta bilder, men er for dårlig til å dra med meg kameraet, når jeg skal noe sted.

Imponert over at dere har klart 8 sider allerede siden i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens.

Kjenner meg igjen i presentasjonene deres i begynnelsen av tråden så jeg hiver meg med. Savner også en skikkelig god venninne, har flere venner, men det er litt sånn overfladiske forhold. Savner en som jeg er skikkelig avslappet med og som jeg virkelig kan stole på.

Har litt vanskelig med å stole på andre mennesker etter mange lange år med mobbing på skolen. Jeg har nå kommet meg gjennom det, men det sitter allikvel i.

Jeg finnes ikke kunstnerisk så da skiller jeg meg vel litt ut fra dere andre her. Jeg kunne ikke tegnet om det så stod om livet :fnise:

Jeg liker også å ta bilder, men er for dårlig til å dra med meg kameraet, når jeg skal noe sted.

Imponert over at dere har klart 8 sider allerede siden i går ;)

Ja, her går skravla flittig ;)

Fortell litt om deg selv davell :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest redstar

:velkommen: Ixnay! :)

Ja, her plaprer vi ivei vett du, kjekt at du vil joine oss:)

Var selv et "mobbeoffer" på barneskolen men heldigvis fikk jeg endelig bytta skolen, men det sitter i det altså...

Du er ivertfall ikke alene, vi lytter med begge våre øre!

Hen holder du til da?:)

Lizzie:

Nye albumet av Christina Aguilera er skambra. Ellers så har jeg noe av dette på ipoden:

Fergie - mantra(minimalistisk electro dj), The is Afrodelic!, minimalmixes, Martinez, The Bravery, Rise against the machine, Drowning Pool, Tv on the radio, Mellowdrone, TObymac, The cribs, Cheryl Cole, Revolver - madonna(den er jo rå), The pretty reakless, Electro & minimal club tunes V, La troya ibiza 2010, musikken fra gossipgirl serien, Amsterdam city og tech house, Amy lee, Goldfrapp, Natalia kills, mange mange Essensial mixes, Band of horses, Baldachi, Babalao, Brittany murphy(R.I.P), Casella, Constance billard choir, De bos, Kelly Clarkson, Dj frank ros, dj substance, david penn, Energy 200 mix 02.2006(og mange andre i den sjangeren), Drowning pool, Flyleaf, Gabriel & castellon, high defenition, josh the funky 1, marilyn manson, ramstein, Mallorca lee, Mastiksoul, mellowdrone, pendulum, the pierces, papa roach, The prodigy, Sheryl Crow, three days grace, tomberland, the ting tings, Tom sawyer og masse masse mer.

Ja her var det alt slags artister, sjangere og enda mer kan jeg komme med:p Ble litt rot da men:p

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! :klemmer:

Først og fremst, vil jeg si tusen takk, redstar! Sånt setter jeg veldig mye pris på. Veldig koselig å høre! :blomst: Jeg skal få det gjort i løpet av dagen! :danse:

Videre, har en dame ringt meg fra en jobb jeg søkte på og var på et jobbitervju. Nå sitter jeg litt i klemma. Jeg ønsker meg en ny stillig så sårt, men jeg vet ikke om det å være "ringe hjelp" og "ekstra hjelp ved behov", er noe for meg. Jeg liker mye arbeid, jeg liker å ha faste timer og vite hvor mange prosent jeg jobber pr.mnd. Så spørsmålet er ; er det lurt å påta seg en stilling jeg egentlig ikke ønsker? Og som igjen kommer til å by på problemer? Svaret burde være så enkelt, men jeg trenger å se det fra et annet perspektiv. :forvirret:

Videre er jeg oppgitt over meg selv at jeg har spist så mye godteri i det siste, og at buksa begynner å stramme! Uff! Dette må endre seg, det er tross yndlingsbuksa! :grine: Nå har jeg bestemt meg for å føre en sunn livsstil. Det er ikke en god følelse og føle seg "tung" i magen hele tiden. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Hallo jenter! :klemmer:

Først og fremst, vil jeg si tusen takk, redstar! Sånt setter jeg veldig mye pris på. Veldig koselig å høre! :blomst: Jeg skal få det gjort i løpet av dagen! :danse:

Videre, har en dame ringt meg fra en jobb jeg søkte på og var på et jobbitervju. Nå sitter jeg litt i klemma. Jeg ønsker meg en ny stillig så sårt, men jeg vet ikke om det å være "ringe hjelp" og "ekstra hjelp ved behov", er noe for meg. Jeg liker mye arbeid, jeg liker å ha faste timer og vite hvor mange prosent jeg jobber pr.mnd. Så spørsmålet er ; er det lurt å påta seg en stilling jeg egentlig ikke ønsker? Og som igjen kommer til å by på problemer? Svaret burde være så enkelt, men jeg trenger å se det fra et annet perspektiv. :forvirret:

Videre er jeg oppgitt over meg selv at jeg har spist så mye godteri i det siste, og at buksa begynner å stramme! Uff! Dette må endre seg, det er tross yndlingsbuksa! :grine: Nå har jeg bestemt meg for å føre en sunn livsstil. Det er ikke en god følelse og føle seg "tung" i magen hele tiden. :roll:

Heeeeey:) Mandag idag - og jeg skal gå ned i byen alene :redd: men, jeg må jo bare finne ut av dette, på egenhånd:p hehe!

Skal faktisk gå til sentrum, tar vel ca 45 min eller noe :klø:

Så kjekt at du fikk tilbakemelding da Gakkepus, men jeg må innrømme å si at jeg ikke hadde tatt på meg en "ringe ved behov" jobb,da vet man jo aldri når man jobber og du vet ikke om det bli 30% eller 70% liksom...Å det er ikke noe fast, men du finner nok utav det men jeg har tidligere sakt nei til ringehjelp fordi jeg vil ha noe stabilt og "sikkert".

Goterier ja, det er noe som er namnam det! Har selv spist for mye sjokolade og snop+cola i alt for mange år, men tingen er at jeg aldri legger på meg og jeg får heller ikke kviser. Det siste halvåret har jeg kuttet ned en god del fordi jeg har en del mageproblemer siden jeg hadde så usunt og uvariert kosthold og legen sa at jeg måtte kutte ned på sjokoladen(haha) og hva skjer da? Joda DA får jeg kviser, altså når jeg kutter ut snop og brus, rart! Men som du sier så føler(iverfall jeg) meg ikke så vel når jeg har trykka i trynet og føler meg tung og oppblåst... men det er ikke lett å gi slipp på godsakene men nå er det sjeldnere jeg spiser snop selv om jeg har hele huset fullt av snop(som kjæresten kjøpte før jeg dro) men jeg har faktisk ikke lyst på fordi jeg vet det ikke er godt for meg. Men plutselig får jeg en dag der jeg kan spise 1 pakke sjokolade kjeks&en cola+++:P

Men nå har jeg endret hele kostholdet mitt og jeg ser og føler meg mye mye sunnere:) (men så har jeg jo en type som trener og fokuserer på kroppsbygning så da er det mest sunne ting vi handler inn, men det blir en vanesak!)

Men bare kvitt deg med all snop, og sutt heller på en isbit eller noe:p Eller kjøp en sunnere kjeks, gjerne med litt sjokolade eller noe, det hjelper det(ivertfall meg) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...