Gå til innhold

Vennskapskroken


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Nei, nå er det aaaltfor lenge siden jeg var innom her! Har vært litt opptatt med undersøkelser, trening og ellers litt farting her og der, og så har jeg klart å bli hektet på å strikke med Quick Knit fra Panduro , kjempe moro! Føler meg som litt av en pensjonist der jeg sitter i sofakroken og strikker sokker :sjenert:

Hvordan står det til med dere? Velkommen hjem igjen Sandbekken, høres ut som du hadde det kjempe fint :) Og gratulerer med ny jobb Gakkepus! Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En nordlending! Åååh, bra at det er flere enn meg her inne som er det :klemmer: !

Hvor kommer du fra da?

Kommer fra Helgeland. :) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Heeeei alle sammen!

Huff det har vært alt for lenge siden jeg var her sist, beklager for det men det har vært utrolig mye ting som har skjedd her... Stresser med å finne ny leilighet siden vi ikke er fornøyde med denne, pluss sambo fram og tilbake på jobb å litt forskjellig på den fronten...

Hvordan går det med dere da? Har snart bodd her en mnd å enda ikke blitt kjent med noen, har ikke vært så aktiv da men jeg tenker på å melde meg på noe kurs greier etter jul.. Men GOSH jeg er så ensom, ingen vennine liksom, å kunne virkelig trengt det nå...

Håper ivertfall det går flott med dere:) Hatt ei fin helg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Rolige dere er da:p

Jeg forøvig går snart fra vettet her i Fr.stad:p haha!

Men jeg har ivertfall fått kommet i gang med noen av julegavene og itillegg fått ordna bursdagsgaver(til fam som har bursdag denne mnd).

Jeg har laget hjemmelaget såper i sånn drops&hjertefasonger med jordbærduft. I lyserosa osv:)

Jeg har også laget gaveesker, malt,klippet og limet på silkebånd og roser.. Åååå de ble så fine:)

Krystallengler og julehjerter har jeg også laget:)

Håper det går bra med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Oi, oi, oi! Jeg har vært oppslukt av bøker i det siste, skoleåret nærmer seg, og jeg studerer hardt for å komme meg inn på Med. Hei jenter! Alt for lenge siden, håper det fortsatt er noen her!:o Hvis ikke, så må andre nye å gjerne slenge seg på :) Kunne kanskje formulert meg bedre, men samma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Om&men

Heihei alle sammen.

Jeg er en jente på 19 år, bor i Harstad hos min mor.

Har slitt psykisk i de sist årene, både med det ene og det andre. Har trekkt meg ganske inn i meg selv, og mistet mine nærmeste venner. Jeg vet at det finnes muligheter for å kunne være med dem, men jeg føler meg ganske utenfor. Vi har nok vokst fra oss.

Samtidig respekterer jeg ikke meg selv nok til å tillate meg til å plage andre med mitt nærvær.

Som person er jeg en sliten, men hyggelig jente. Liker å ta ting litt sakte, og har blitt avhengg av å ha rutiner rundt meg.

Har forandret meg til det motsatte jeg var tidligere.

Egentlig vil jeg si jeg nærmest er en 80 år gammel kvinne i en 19 år gammel kropp.

Huff, jeg høres ekstremt kjedelig ut.

Jeg ønsker å skaffe meg bekjentskaper og gjerne en kjempegod venn, men jeg er redd for å presse meg på og å skremme folk unna. Så holder meg mest for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...