Gå til innhold

Vennskapskroken

Gakkepus

Anbefalte innlegg

At nav i det hele tatt er "up and running" er faen meg helt utrolig, jeg har hatt et helvete med dem i over ett år, klarer ikke å prate om dem en gang så irritert jeg blir på dem.

Jo, jeg har erstatningskrav pga dem har rett og slett ljuget til meg om div ting,og saksbehandleren min var så forbannades evneveik og mye sykemeldt at istedenfor å gi klarmelding til Sonans(hvor jeg satt klar med bøker,papir og penn og motivasjonen på topp) så skrev hun at jeg var for syk fordi jeg ikke hadde boplass(noe jeg hadde?!) så derfor kunne jeg ikke begynne på skolen(fikk jeg vite 3mnd etterpå) så jeg tok fort kontakt med fastlegen min og advokaten min som viste at dette ikke stemte, men dem fikk aldri retta opp dette. Dem bare prata å prata men gjorde ikke en dritt. Det var perioder jeg var nede på kontoret fra åpningstid til stenging gjerne 3dager i uken for å komme igang med utdannelsen min men neida..

Jeg takket også nei til VGS som jeg kom inn på for å heller gå på Sonans privat som nav hadde lovet(pga hadde jeg begynt på vgs hadde jeg begynt på 16åringer å det er ikke så pop i mine øyne) men nei atter en gang viser dem seg selv fra sin beste side. Nei kunne skrevet i evigheter om dette.

Jeg vet det er mangen som syter ang nav,men når man faktisk blir et offer for dem, og får ødlagt motivasjon, kunnskapsevne, selvtillit og sløser massevis av tid.. nei da er det lov til å klage....

Jeg har gode karakterer, gode referanser fra tidligere arbeidsplass, papirer fra lege, advokat og you name it, men neida.

Så jeg orka ikke mer, så nå vil jeg heller søke jobber selv å se hva som skjer... Men jeg fikk mail fra advokaten min sist uke og sa at jeg burde tenke litt mer om dette fordi jeg har en god sak men det som er tingen er at jeg får ikke det året(årene!)tilbake.... så, whats the point? Bare mer tull, slulling og papirarbeid, neitakk!

95% av dem som jobber på nav, er evneveike.

Jeg kan faen meg mer om rettigheter, behandlingsprosses og alt annet om nav enn det dem som jobber der kan. Nav= Tragisk skandale!

Haha! Så at jeg i det hele tatt er så positiv og opptimist som jeg er er ganske utrolig, får jeg høre:p Men jeg gir ikke opp, det er mitt liv og nå er jeg på god vei til dit jeg vil:)

*Go girls* Haha, ok den ble litt fjortis men jeg blir så oppgitt av det der hekkans systemet!:P

KONKLUSJON; Nav suger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja stakkar samboeren min ble også sykemeldt ifjor før jul pga skulderskade som skjedde på jobb, og han fikk ikke det han hadde rett på og saken ble ikke behandla en gang men jeg trappa opp dit med han et par ganger så heldigvis ble det orden i sakene å han fikk tilbake betalt alt og d ordna seg, men herregud så vanskelig det er... Nav sliter ganske kraftig også, det vet alle.. men blir det gjort noe med? Neeeeeei.

Nav klusser det bare til. :kjefte: det er min erfaring! Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, meld deg på Lizzie! Vet det er vanskelig, og "presentasjonangsten"(om jeg kan si det) går over.

Vær deg selv og ta med kameraet ditt, tenk på hvor spennende det blir:) Det er jo ingen som kjenner deg der uansett så hopp i det:) *støtter deg* :klemmer:

Takk for støtte ;) Må nok gå noen til runder rundt meg selv. Men, skal være påmeldt før slutten av oktober :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å se at det kommer flere til denne tråden, og at samtalene dras i gang! :rødme: Det er kjempekoselig, og jeg håper, at det kommer fler, og at med tiden, kan vi arrangere et møte! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja stakkar samboeren min ble også sykemeldt ifjor før jul pga skulderskade som skjedde på jobb, og han fikk ikke det han hadde rett på og saken ble ikke behandla en gang men jeg trappa opp dit med han et par ganger så heldigvis ble det orden i sakene å han fikk tilbake betalt alt og d ordna seg, men herregud så vanskelig det er... Nav sliter ganske kraftig også, det vet alle.. men blir det gjort noe med? Neeeeeei.

Forresten Lizzie: Attføring er noe piss, han skatter for det han får gjør han ikke? Men får han ferie penger, nope!

Pluss dem skryter å reklamer om gode tilbud og programmer man kan bli med i for å komme seg i arbeidslivet osv.. men du får aldri bli med der... ÅRRRR det e så TRIST, kjipt og F**** up!

Vi plages akkurat nå med en avtale som ble skrevet for sånn ca 3 år siden, og vi har viket pittelitt unna... Men, de er vanskelige, det er de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å se at det kommer flere til denne tråden, og at samtalene dras i gang! :rødme: Det er kjempekoselig, og jeg håper, at det kommer fler, og at med tiden, kan vi arrangere et møte! :jepp:

Jepp, skravla mi er åpen ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, skravla mi er åpen ;):klemmer:

Hihi, jeg ser at du har skrevet mye, lizzie! Bare positivt! :fnise: I morgen, når jeg er litt mer våken, skal jeg ta en titt på bloggen din. Det å sitte hjemme og gjøre ingenting, gjør meg sliten og slapp. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Synes det var så gøy at vi starta denne tråden her:)

Får vel hoppe til køys jeg også, håper jeg får sove... har et stooooort soveproblem når sambo ikke er hjemme:( :lete:

Ses imorgen:) Natta jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var så gøy at vi starta denne tråden her:)

Får vel hoppe til køys jeg også, håper jeg får sove... har et stooooort soveproblem når sambo ikke er hjemme:( :lete:

Ses imorgen:) Natta jenter :klemmer:

Ja, det syns jeg óg! :)

Ah, jeg har bare sovet én gang uten sambo, og det var da han var på fylla. :fnise:

Natta! Sov godt. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

ÅÅ jeg la ikke merke til at det var kommet så mange svar etter sist jeg skrev! Jeg får svare i morgen, nå eg jeg alt for trøtt :snurt:

Jeg må sove uten "sambo" jeg.. nesten aktid nå.. det er ikke så gøy akkurat når jeg skrur av lyset og alt blir helt stille :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ jeg la ikke merke til at det var kommet så mange svar etter sist jeg skrev! Jeg får svare i morgen, nå eg jeg alt for trøtt :snurt:

Jeg må sove uten "sambo" jeg.. nesten aktid nå.. det er ikke så gøy akkurat når jeg skrur av lyset og alt blir helt stille :grine:

Kjenner meg veldig igjen. hehe, hvert eneste lyd gjør at man skvetter. :ler: Jeg for min del skrur ikke av lyset ei tvn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg veldig igjen. hehe, hvert eneste lyd gjør at man skvetter. :ler: Jeg for min del skrur ikke av lyset ei tvn :P

Søte pysejenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere på planene idag da jenter?

Jeg skal lage taco til middag, siden det ble vårruller igår, også skal vi muligens en tur til Stjørdal. Vi skal se om vi finner sambo sin praksisbarnehage, slik at vi slipper å kjøre skikkelig tidlig imorgen for å lete. :fnise:

Er en smuule morgengretten, så det er ikke gøy å kjøre feil og leite da...

Ellers, så skal jeg gjøre pent lite. Kanskje vaske litt klær, hvis jeg gidder :husarbeid: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se. nå har jeg også fått til en Ticker. :fnise:

I dag tenker jeg at vi tar det med ro, og koser oss hjemme. Sambo har jobba så mye, mens jeg har sittet hjemme, så da tenker jeg at jeg feirer med Sushiiii :rødme: brus og godteri og tvtitting. Ellers skal jeg ta litt husvask og gjøre det litt fint her, for nå er det rot! :husarbeid: Greit å få sånt unnagjort før det hoper seg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se. nå har jeg også fått til en Ticker. :fnise:

I dag tenker jeg at vi tar det med ro, og koser oss hjemme. Sambo har jobba så mye, mens jeg har sittet hjemme, så da tenker jeg at jeg feirer med Sushiiii :rødme: brus og godteri og tvtitting. Ellers skal jeg ta litt husvask og gjøre det litt fint her, for nå er det rot! :husarbeid: Greit å få sånt unnagjort før det hoper seg opp!

Har du vært gift i 4 år? Og du er 20 nå? :fnise:

Hva smaker sushi egentlig? Rå fisk? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært gift i 4 år? Og du er 20 nå? :fnise:

Hva smaker sushi egentlig? Rå fisk? :sukk:

Åhh.. :fnise: Bra du påpekte det. Skal endre på det. :ler:

Nei, det blir som røkt laks, Lizzie, men det er vel bedre enn det sambo sier; at det er råtten fisk, noe det ikke er :ler: Er iallfall veldig godt. Liker du røkt laks, liker du kanskje sushi?

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. :fnise: Bra du påpekte det. Skal endre på det. :ler:

Nei, det blir som røkt laks, Lizzie, men det er vel bedre enn det sambo sier; at det er råtten fisk, noe det ikke er :ler: Er iallfall veldig godt. Liker du røkt laks, liker du kanskje sushi?

Ja, jeg er veldig glad i røkt laks :D Kanskje jeg må teste ut sushi :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

God dag alle sammen! :goodbye: Haha jaa jeg sover også med noe lys på :sjenert: pleier å ha badedøra åpen slik at det kommer lys derfra hehe..

Åååå vet dere hva jeg skal daaa? Jeg skal til DUBLIN i dag!!! Skal være der ei hel uke!! da blir det primark shopping :D

ps alle må teste sushi i løpet av livet, det er jo kjempegodt, bare ikke det sjøgressgreiene da, det smaker tran :nei:

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...