LineGourmet Skrevet 31. oktober 2010 #121 Del Skrevet 31. oktober 2010 Innom og hilser på! Så gøy at du også er i starten på RYP, det kryr jo faktisk av folk på Ryp her Du har jo helt råtass-knebøy-start da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 1. november 2010 #122 Del Skrevet 1. november 2010 Wow, ikke kake før jul! Creds hvis du klarer det! Mager kesam ja! Må teste ut kesam med kakao, hørtes godt ut. Jeg har ofte dilla på kesam med fun light Moro når vi faktisk gleder oss til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 1. november 2010 #123 Del Skrevet 1. november 2010 Hva bruker du mager kesam til? Spiser du den som den er eller blander du nie i den? (bortsett fra kakaopulver da;)) Hilsen hu som aldri har smakt mager kesam før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. november 2010 #124 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg brukte mager kesam til f.eks å ha på eplebiter stekt i ovnen med kanel på, om nom! Den med vanilje er skikkelig god til å ha frukt og bær i, også som dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 1. november 2010 #125 Del Skrevet 1. november 2010 Det høres veldig *nam nam* ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 1. november 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 1. november 2010 Ingen kake før jul skal jeg klare Har fått kake opp i halsen...haha! Vet ikke helt om jeg mente jul som i desember eller som i juleferie... vi får se... kesam med ublandet fun light? hørtes jo litt godt ut da... hva smak bruker du? Jeg vet ikke helt hvem jeg liker av de fun light... lenge siden jeg har smakt de nå. Kjøper jeg en flaske, så er den tom på et blunk, haha! Jeg syns mager kesam er så godt! Blander oppi det meste egentlig. Lagde dipp med grønsaker/gulrøtter særlig en gang. Blomkål og brokkoli hadde vi og, det syns jeg ble litt vel ubersunt! Putte oppi frukt er digg skal prøve med kesam og frukt i ovnen, det har jeg ikke prøvd før. Smakte den mager vanilje, og jeg lurte på om de hadde gjort noe med den, for den smakte jo ingenting! Det var da jeg så at jeg hadde kjøpt feil, syns den vanlige vanilje er "verdt de ekstra kcal". Ellers har jeg brukt kesam til matlaging. (Jeg liker ikke rømme, creme fraiiche etc) En dæsj på kyllingen, laks, taco - mmm. Lagde også noen "lapper" en gang, sveler altså. Rørte eggehviter og splenda, kesam og to ss mel. Ble igrunn ganske godt. Sleng gjerne med flere ideer om noen har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 1. november 2010 #127 Del Skrevet 1. november 2010 Takk for kesam-idéer! Jeg ble litt nysgjerrig på de svelene, så jeg tror kanskje jeg skal prøve meg på det en dag snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 1. november 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 1. november 2010 Mandag: 75 min gåtur 45 min styrketrening på matte Jeg er ennå hjemme, så har ikke treningssenter-muligheter i dag heller... Så da ble det litt styrkeøvelser på matte. Tok en rygg-test, (fant et Iform-test-miniblad!), som jeg klarte å holde i 2 min. Nedtur at jeg ikke orka skikkelige push-up... så det ble fake, 10x3. (Takket være "written in the stars" som tilfeldigvis dukka opp på radiokanalen!) I morgen blir det spinning fælt så jeg gleder meg til å trene for tida... (Når jeg ikke har "muligheten" selvfølgelig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 1. november 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Kosthold: Frokost: blåbær yoghurt m/ musli Lunsj: musli Middag: kjøttdeig & løk, salat, litt spaghetti Kvelds: 4 skiver m/ ost og skinke, agurk Mellom: 2 skiver Kcal: ca 2200 Endret 1. november 2010 av loxodonta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 1. november 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hvordan gripe an uken: Har hatt en ganske fin treningsuke, og har ligget lite i underskudd. Så ingen bombe at jeg ikke har gått ned noe den siste uken heller. Har trent noe rolig uka som har vært, så er klar for trening denne uka. Mål for uken: - 2 RYP-økter, mulig onsdag og lørdag - 2 spinning, tirsdag og torsdag - 2 balanse/hinderløype-økter, fredag og søndag - Ligge rundt 2000 kcal og se hvordan det kjennes. - Planlegge måltider, særlig bli flinkere på frokost og lunsj. Skrive handleliste for uka, og handle inn. - Ha sunn snacks tilgjengelig i kjøleskap og med meg hvor jeg er. Unngå store sulten-attacks - (liker ikke å ha noe som jeg ikke skal... men jeg holder meg unna kake) - Liten spisedag på lørdag, så kan fundere hele uken hva det skal bli ...og huske på at jeg vil, vil VIL nå målet mitt! (dilla på "written in the stars" altså!) Endret 1. november 2010 av loxodonta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. november 2010 #131 Del Skrevet 2. november 2010 Hehe, written in the stars spilles også ofte når jeg trener. man kjører på litt ekstra da ja Bra mål for uken! Jeg planlegger også uken, men skikkelig vanskelig å finne varierte middager. Vi får lete litt rundt på blogger, matprat, frukt.no og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 2. november 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 2. november 2010 Tirsdag Trening: 1 t spinning Kosthold: Frokost: 1 banan Lunsj: 3 skiver grovbrød m/ ost Mellommåltid 1: 1 skive grovbrød m/ ost, eple Mellommåltid 2: 2 biola yoghurt, 3 brødskiver Middag: risgrøt Totalt 1600 kcal (hm, i minste laget jo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 2. november 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 2. november 2010 Oppsummering trening i oktober: 2: gåtur 40 min 3: gåtur 30 min 4: Gym balanse, gåtur 30 min 5: spinning, gåtur 40 min 6: spinning 7: gåtur 90 min 8: gåtur 30 min 9: 2 t fjelltur 10: 6,5 t fjelltur 11: gym diverse 13: spinning 14: Gym balanse, pilates 15: spinning 16: Gym balanse 18: spinning 19: spinning 22: styrke, gym balanse 24: gåtur 1 t, gym balanse 25: Gym balanse 26: RYP styrke, test øvelser 27: spinning 28: RYP styrke, 10 RM-test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 3. november 2010 #134 Del Skrevet 3. november 2010 WOW!! En bra måned! Flinking Fikk veldig lyst på risgrøt nå. Favorittmaten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 3. november 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 3. november 2010 Joda, all in all så har det vært en grei måned Selv om vekten ikke har minsket så alt for masse denne måneden, har jeg ivertfall fått mye bedre kondis!! Satser på det ivertfall, ikke lenge til jeg får prøvd meg nå... I dag blir det litt change of plans.. RYP utgår, også blir det spinning i stedet. Har hatt en stor omvelting av planer i dag! Har fikset og mikset i flere timer nå, tatt x antall tlf, og håper jeg har lagt planene... Har mye på programmet i november, gru-gleder meg! Også lese-lese-lese... *puh* For øvrig er risgrøt noe av det beste jeg vet å! Lørdag eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 3. november 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 3. november 2010 Onsdag: Trening: 1 t spinning, 30 min gym balanse Kosthold: Frokost: risgrøt Lunsj: yoghurt, knekkebrød, kokt egg, peppermakrell (mmmm!) Mellom: kokt egg, 10 mandler Etter trening: banan Middag: kyllingfilet, stekte poteter, brokkoli, løk Kvelds: 10 mandler, eple, skummet melk Kcal: ca 1900 (hva skjer med at jeg har "problemer" med å fylle opp..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 4. november 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 4. november 2010 Torsdag: Trening: RYP! Knebøy 40 kg x 12 40 kg x 12 50 kg x 8 Skråbenk, bryst 8 kg x 12 8 kg x 12 10 kg x 8 Framoverbøyd roing, rygg 35 kg x 12 35 kg x 12 30 kg x 8 Markløft 35 x 12 30 x 12 Arnoldpress, skuldre 8 kg x 12 8 kg x 12 8 kg x 8 Bicepscurl 6 kg x 12 6 kg x 12 6 kg x 8 Triceps MINUS... Kosthold: Frokost: 2 dl skummet melk 1 banan 2 dl biola Lunsj: 2 skiver m/ ost, fårepølse 10 mandler 1 kokt egg 1 dl biola Mellom: 10 mandler 1 banan 1 kokt egg 2 dl skummet melk Før trening: 1 banan Middag: 2 poteter, skiver i ovnen - spRØ! champignon- snack om snacksy! mmmmmmmmm, sprøstekt 1 kyllingfilet - yummy! crispy 1 løk, paprika, brokkoli 3 ss soyaolje (som for øvrig var over halvparten av middagen i kcal!) Deilig, lenge siden jeg har hatt sååå god middag Kcal: nesten 2400 (og jeg er ikke super mett) Ganske så fin dag i dag altså! Maten ble egentlig ikke så veeldig planlagt, bortsett fra middagen da. Frokost er vanskelig syns jeg... Siden jeg var i byn, ble det trening rett etter skolen... dvs i rushtida:/ uææææ! Jeg begynte med tanken om ivertfall å varme opp, for så å se... så bare tenkte jeg på meg selv og øvelsene, og vips, så ble de gjort. Syns igrunn jeg er blitt litt trygg på de frivektsøvelsene på benk, da har jeg liksom benken å forholde meg til! Jeg er ikke helt alene liksom haha! Men det var skummelt likevel, å komme i gang. Triceps droppa jeg... da var det plutselig fullt i frivektsavdelingen, og jeg var allerede fornøyd og syns jeg var tøff likevel... Mage rett og slett glemte jeg! Samme med planken. Så det skal jeg prøve å få til i morgen istedet... Da blir det en god balanse økt, viss ikke jeg er altfor stiv i låra. For det ser jeg for meg jeg kommer til å bli. Var ikke meninga å ta både knebøy og markløft, men så fikk jeg så lyst... Skal si den styrkeøkta gikk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. november 2010 #138 Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte jeg skulle stikke innom for å takke for motivasjonen jeg har fått fra deg, men jeg ser jo at du har nok å ta av, for du er jo kjempeflink Så det er bare å sende mer i min retning altså Utrolig tøff du er som trener vekter i frivekstavdelinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 4. november 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 4. november 2010 Takk Det er hver sin tur vet du. Noen uker er lette å komme seg på trening, andre uker er litt mer dørstokkmiler og motivasjons-problemer. Så jeg får sende maaaaasse motivasjon over til deg nå, også forventer jeg tilbake ved en senere anledning Tøff er vel ikke helt ordet jeg vil beskrive meg som i frivektsavdelingen Skjelver i bena, og må liksom alltid se an om jeg skal eller ikke...haha! Men jeg er stolt av å være der! En dørstokkmil det og, hehe. Så må jeg jo tilføye at det er min andre uke, og første uke av RYP-programmet... så håper det kommer litt mer frivektsavdelingsselvtillit etterhvert! :nikker: Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har vært i frivektsavdelingen før, du burde prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. november 2010 #140 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg synes det var veldig tøft av deg å trene midt i rushet! Det tør ikke jeg enda Selvom jeg egentlig vil, for å titte på gutta Du er sterk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå