Gå til innhold

Loxodontas treningsfunderinger!


loxodonta

Anbefalte innlegg

Er du Trumf-medlem? Hvis du har samla opp Trumf kan du jo kjøpe en digitalvekt derfra? :)

Har tenkt en stund på at jeg skulle bli det, men er det ikke enda.. handler litt her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt en stund på at jeg skulle bli det, men er det ikke enda.. handler litt her og der.

Jeg elsker Trumf :hjerte:

Vi handler litt her og litt der vi også, men mest på Kiwi, så da blir det litt penger i løpet av et år på Trumf-kontoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten jo... har pusset tenner og klar for søvn :søvn: . Ser frem til spinning i morgen tidlig med min pushy venninne :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Trumf :hjerte:

Vi handler litt her og litt der vi også, men mest på Kiwi, så da blir det litt penger i løpet av et år på Trumf-kontoen :)

forresten, hva du har "handlet" da? Min mor fikk seg jo kamera derifra, et ganske så ok et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, hva du har "handlet" da? Min mor fikk seg jo kamera derifra, et ganske så ok et.

Stort sett tar vi ut overskuddet i penger, men jeg kjøpte badevekta mi derfra for fire års tid siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hvordan har badevekt-jakten gått i dag? :)

(Så forresten en digitalvekt på clas ohlson til 199)

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, onsdag ble en travel dag gitt. Har mange baller i lufta for tida :gjeiper:

Trening onsdag: 1 t morgenspinning

Kalorier har jeg ikke fått tenkt over enda...

men det ble musli før trening, scones m/ ost til frokost og lunsj, kyllingsuppe (jada, hjemmelaget! mmm! Skal si jeg er blitt flink på det der altså) til middag, skyr og eple til kvelds.

(Har fått dilla på skyr... jeg som liksom ikke skal bruke penger for tida... Hvorfor har de ikke i større beger egentlig, ala stor yoghurt..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har badevekt-jakten gått i dag? :)

(Så forresten en digitalvekt på clas ohlson til 199)

Hm, har ikke hatt tid til å jakte på badevekter! :sjenert: *spent på den der vekten nå altså...* Men skal hjemom en tur i kveld, så får sjekket da :skratte: Frykter det verste jeg..haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg møtt en vekt på min veg! Dog ikke digital. Så det endte sånn ca på 86,5! Det var vel egentlig som ventet. Men er likevel "i rute" og har enda gode forutsetninger for å nå målet 1. november :jepp:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEN, tingen er... i helga er det bursdagskalas. Hjelp, jeg vet ikke hva jeg gjør! Jeg har egnetlig ikke lyst på noe usunt nå. Og er redd for at om jeg bare spiser litt, så baller det på seg, blir altfor masse og jeg mister fokus helt... og det kan jeg ikke. What to do...............?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg møtt en vekt på min veg! Dog ikke digital. Så det endte sånn ca på 86,5! Det var vel egentlig som ventet. Men er likevel "i rute" og har enda gode forutsetninger for å nå målet 1. november :jepp:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEN, tingen er... i helga er det bursdagskalas. Hjelp, jeg vet ikke hva jeg gjør! Jeg har egnetlig ikke lyst på noe usunt nå. Og er redd for at om jeg bare spiser litt, så baller det på seg, blir altfor masse og jeg mister fokus helt... og det kan jeg ikke. What to do...............?

Fyll opp magen med sunn mat før du går, så er det ikke plass til så mye av det andre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll opp magen med sunn mat før du går, så er det ikke plass til så mye av det andre :jepp:

Hm, det er familiegreier, så det blir masse både sunn og usunn mat hele helgen.... Ikke får jeg trent noe særlig heller :sjenert: Jeg liker i grunn hverdagen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er familiegreier, så det blir masse både sunn og usunn mat hele helgen.... Ikke får jeg trent noe særlig heller :sjenert: Jeg liker i grunn hverdagen jeg.

Hverdag er best :jepp:

Prøv å snike inn litt bevegelse - selv om det ikke er direkte trening er det sikkert ingen som reagerer på at telefonen din ringer og at du "går en tur mens du prater", eller at du tar sit-ups og push-ups før leggetid eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag

Trening: 9 km gåtur/ 1,5 t.

Mat:

Frukost: en liten grov baguett, ost, agurk

Lunsj: hjemmelaget knekkebrød, ost, agurk

Middag: to skåler lapskaus

Mellommåltid: 500 g druer, 1 eple, 1 glass appelsinjuice (som fristet så sykt...)

= 1500 kalorier

Vanskelig å få til noe mer aktiv trening i dag, men erstattet det med tur istedet. Merker at kaloriene automatisk justerte seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! 9 km gåtur er ikke noe å kimse av! :)

haha! ikke akkurat så veldig anstrengende da! Men sånn er det å gå tur med en pushy venninne- jeg hadde nok ikke gjort det alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... jeg skulle jo ikke bruke penger i oktober jeg... jadda, da har jeg vært på shopping vet du! Masse vinterklær og stash... hehe. Men veldig fornøyd med handelen da:) Men nå- er det stopp... glemte den vekten da:(

Vel, i dag har det blitt rundt 1500 kcal. Deriblant en pølse...jaja. Har gått 1 t tur i dag også, + shopping hit og dit.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fredagskos: å nyyyyte en skyr! Tester ut hvor lang tid en skyr kan vare... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for en usunn helg. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet, det var ikke verdt det i det hele tatt :kjefte: Har ikke lyst på noe usunt nå... "#¤%&/(

Endret av loxodonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ellers...

lørdag:

trening: 2 t fjelltur, ca 500 høydemeter

cal: ca 2200... inkludert verdens beste (3 stooore stykker) og ostekake (2 stooore stykker)... dvs lite sunn mat..

søndag:

trening: 6,5 t fjelltur, ca 900 høydemeter

cal: ca 2600 inkludert 10 ss krem m/ kakao... Ellers er det nok ikke så rart at jeg har spist så mye i dag, er sulten enda...

Veldig fornøyd med helgens tur, og håper det gjør opp for helgens utskeielser... det får jo morgendagen vise :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...