Gå til innhold

Loxodontas treningsfunderinger!


loxodonta

Anbefalte innlegg

Ser virkelig frem til triceps-fremgang :ler:

Ellers hadde jeg planer om en oppsummering av uken, men får ta det i morgen... :sove: Uannsett har jeg en følelse av en god uke :jepp: Det er deilig. Og det trengte jeg! Etter to heller labre uker. Jeg er ivertfall klar for enda en ny uke! Mål får jeg ta i morgen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppsummering av uken:

- Jeg har klart å holde meg unna kaker!

- Jeg fikk gjort alle øktene jeg hadde planlagt:

spinning tirs og ons, RYP tors og søn, gym/balanse fre og søn.

- Jeg har vært bedre til å planlegge, både trening og mat. Derfor har jeg heller ikke fått noen sulten-attacks.

Jeg er fornøyd!

Mål for uken:

-Utfordring denne uken blir å få til trening... jeg er usikker på om jeg rekker/får til å trene på treningssenter, da jeg ikke skal være i byen hver dag... Håper å få til to RYP-økter ivertfall. Spinning utgår nok, så jeg får trene intervall på annet vis.

-Dette kommer til å bli en travel uke, men jeg må huske å holde fokuset likevel. Så får jeg komme sterkere tilbake treningsmessig neste uke.

-Spise sunt. Jeg kommer nok til å fortsette kcal-tellinga.

-Huske hverdagsmosjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loxondonta, jeg digger navnet og avataren din! Som en superhelttinne, sterk og sexy! ;) Er bildet av deg? :gjeiper:

(høres ut som jeg er helt skeiv nå vel)

Så bra driv du har ! :heiajente: kjedelig når man føler at man ikke får tid til de treningene man ønsker rett og slett. men hverdagsaktiviteter kommer også godt med. spring opp alle trappene du ser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurelia: vet du hva loxodonta betyr..? Hehe!

Bildet er vel ikke helt meg nei. Da måtte jeg forresten hatt litt større manualer også :ler: (snart ivertfall!) Ellers så var tanken å få litt motivasjon hver gang jeg ser bildet ;)

Ja, syns det er frustrerende når jeg er kjempegira, også ligger det likevel diverse i veien for å få trene.

I morgen blir det ivertfall trening :biggrin: Ikke lenge til kondistesten jeg skal være med på nå, så får teste litt bakkeintervall i morgen! *puh* Ellers skal man ikke undervurdere hverdagstrimmen altså! Jeg er forresten en av dem som ikke klarer å bruke de trillevognene på butikken. Ellers merker jeg at folk ser rart på meg at jeg gidder å åpne dørene selv, i stedet for å trykke på den der knappen :sjenert: ! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta ja :sjenert: Vel, den har ligget stabilt rundt 85 de siste ukene... Det er jo litt kjedelig da.

Samtidig som jeg har jo aldri vært på 85 i mitt "voksne liv", og nå har jeg jo klart å være der i flere uker. Også har jeg trent veldig mye de siste ukene syns jeg. Jeg går/sykkler jo til skole/jobb i tillegg, så det har blitt mye aktiviteter... min erfaring er at jeg da klarer ikke å gå så mye ned i vekt. Så...

Men jeg syns jeg har hatt et litt lavt inntak i det siste...? Jeg har jo ligget rundt 1900-2400. Og til vanlig ligger jeg nok godt over det. Jeg syns igrunn det er litt skummelt å gå enda mer ned i inntak jeg... da blir jeg fort litt zombie :fnise:

Viss noen har et eller annet av innspill er det bare å spytte ut....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mye du forbrenner pr dag (BMR)?

Og bruker du HRM på trening, så du vet hvor mye du forbrenner på treningen?

Måler du cm?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig ikke lyst til å kalle deg loxodonta lenger jeg, etter at jeg googlet det :fnise: Kan jeg kalle deg.. Lox? Loxa? Eller no annet litt penere? :nigo:

Forresten, jeg har jo ligget stabilt på vekta altfor lenge fordi jeg spiste for lite (1600-2000kcal om dagen), og nå når jeg økte matinntaket så går jeg jevnt og trutt ned i vekt.. :) Du veier jo litt mer enn meg også, så kan hende noe av det samme skjer hos deg? Litt vanskelig å synse om men (og skummelt å begynne og spise mer for å gå ned i vekt), men kanskje greit å tenke på!

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh.. måtte google Loxodonta såklart, og må si at jeg overhodet ikke har problemer med navnet. Vakre skapninger! ;) (ok, ikke så veldig sexy kanskje?) hehe..

Men helt ærlig: jeg får positive assosiasjoner ;) et av mine favorittdyr! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såååå hyggelig med kommentarer å komme hjem til :) Jeg har hatt en altfor lang dag i dag... skole + jobb, også skal jeg liksom ha tid til eksamenslesing i tillegg... Jaja.

Hehe, loxodonta betyr noe så eksotisk som elefant! Jeg liker elefanter jeg og, det var mest derfor jeg valgte det altså :fnise: Også ble det jo bittelitt i dobbel betydning også da.. Også hjelper det meg også med å holde fokuset- det er så lett å "glemme" at jeg vil ned i vekt. Tro det eller ei! Så kall meg gjerne loxodonta dere! ;) Jeg tar meg ikke nær av det altså :ler: En sexy loxodonta, haha :)

Coffeegirl: Hvordan finner jeg ut av BMR? Og hva er HRM? :sjenert: Jeg bruker ikke pulsklokke, nei. Min forrige og eneste ble ødelagt, og nå bruker jeg jo egentlig ikke penger.

Kongulo: Jeg har variert inntaket litt på de her ukene da, og for to uker siden tror jeg det var, hadde jeg noe høyere inntak og samme trening. Og da gikk jeg bare opp med en gang... Også er jeg veldig redd for å spise for lite. Da blir jeg skikkelig sur, rar i hele kroppen (føles det som, haha!), og går fort på en smell.

Ellers har jeg begynt å måle cm ja. Hvor ofte måler du coffeegirl? Jeg tenkte 2. hver uke jeg, da ser jeg jo forhåpentligvis forandringer.

Og hva skjer med at folk er så aktive her inne midt på dagen..? kjedelig å lese til eksamen kanskje... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening:

I dag har jeg hatt bakkeintervaller, 4 x 4! *puh* Det var tungt altså. Ikke ofte jeg får blodsmak i munnen og føler meg litt dårlig etterpå, men det ble jeg i dag faktisk :fnise: Ikke så rart kanskje, da jeg sjelden driver med vektbærende intervaller.

Ellers har jeg gått 2 t tur til sammen.

Kcal: rundt 2500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...