Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom forresten på en stautstype til som er irriterende. Og det er disse sliten.no, trøtt.com greiene. :filer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå herjer dette dritet her i min irritasjons-stasjon:

"SETT DENNE PÅ DIN STATUS, OG SJEKK HVEM SOM KJENNER DEG BEST :D

Navn:

Alder:

Fødselsdag:

favorittsnop:

...Øyenfarge:

Farvorittfarge:

Min hobby:"

"Trykk liker og jeg svarer på disse...

- du og jeg er,

- deg og meg i en heis ,

- jeg møtte deg,

- jeg syns du er,"

"Om jeg er din bestevenn: "lik"

Om jeg er pen: kommentert ";*"

Om jeg er morsom: kommenter ":D"

Om jeg er snill, kommenter "♥"

Om du er forelsket i meg, skriv det til meg i innboksen min

...Om du vil kysse meg, Poke meg

Om du er glad i meg kommenter "♥♥"

Ta denne du også, om du tørr :-)"

"Lik og jeg krysser av:

() Du er høy

() Du er lav

() Jeg liker øynene dine

() Jeg digger deg

() Du er morsom

() Du er pen/kjekk

() Du er søt

() Du er deilig

() Du er rar

() Du betyr noe for meg

() Jeg liker Pedoblikket ditt

() Du burde kopiere og ta det på din status, så jeg kan like den"

Og dette ble kopiert rett ut av newsfeeden akkurat nå :rolleyes::rulle:

• Liker 6
Skrevet

Oppdateringer som utelukkende handler om ungene/bikkja.

Ett eller annet sted leste jeg at for en forelder eller hundeier er barnet/dyret alt. Men for oss andre er det mest som en litt komplisert Tamagotchi.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som er sammen med en type som er mye dårlig i magen. Vet ikke om han vet om det (han er ikke på Facebook selv), men vi får stadig vekk høre om hvor løs han er i magen og andre lignende detaljer om han vi helst ikke vil vite :P

• Liker 3
Skrevet

Kryptiske statuser som; "Gleder meg til mandag". Javel, er det meningen at vi skal spørre da,kanskje? Noen prøver å gjøre seg mer interessanne enn de engentlig er.

Og så er det den damen som sender hjerter og bamser og simpelthen eeeelsker alle mennesker i hele verden. På neste status har hun rasistiske utsagn som "send møkka hjem" osv.

Og disse oppmerksomhetshungrige som har hoff. De vet akkurat hva de skal skrive for å få masse "liker" og folk som tilber dem.

"Idag bar jeg hjem et lite dødt lam i armene mine" :murvegg:

• Liker 4
Skrevet

Har også en venn som forteller detaljert om stomien sin på face. Er i utgangspunktet lite interresert i bleie-prat, så voksenbæsj er disgusting egentlig.

Denne personen legger også ut sånne superlange oppdateringer hvor hun forteller om hva hun har gjort hele dagen osv.. Og selvlagde filmanalyser, klipp fra leksikon om fugler osv... Mye rart fra den kanten der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Statuser på uleselig dialekt. Mens de fleste av vennene mine er gode til å skrive uansett hvilken utdanningsbakgrunn de har, er visst folk fra Rogaland (både lavt og høyt utdannede) ikke i stand til å skrive en eneste setning på verken bokmål eller nynorsk.

• Liker 3
Skrevet

Statuser på uleselig dialekt. Mens de fleste av vennene mine er gode til å skrive uansett hvilken utdanningsbakgrunn de har, er visst folk fra Rogaland (både lavt og høyt utdannede) ikke i stand til å skrive en eneste setning på verken bokmål eller nynorsk.

Jah, det har jeg lagt merke til og. Alle rogalendinger skriver på dialekt.

• Liker 3
Skrevet

(...)

Denne personen legger også ut sånne superlange oppdateringer hvor hun forteller om hva hun har gjort hele dagen osv.. Og selvlagde filmanalyser, klipp fra leksikon om fugler osv... Mye rart fra den kanten der.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Åh, gud.. nå så jeg nettopp at hun har blogg og :skratte: Underholdning er det da...

Gjest henriett3
Skrevet

"Se hva dine venner blir når de blir eldre. Trykk en random bokstav og se:

Postmann :**** *** **** :P

Millionær: ***** *** ***** Oooooo...!!! LIKEEEEEER :D

Modell : ********** *** :D <3<3<3"

:kjefte::frustrert::kjempesinna:

Skrevet

Hæ? Den har jeg aldri sett før Henriett3

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Hæ? Den har jeg aldri sett før Henriett3

Disse ser jeg daglig! Utrolig irriterende!

Denne kom opp akkurat nå:

‎''Lik'' og jeg skal svare på følgende:

1. Angrer jeg på at jeg ble kjent med deg?

2. Hva heter du i tlf-kontaktene mine?

4. Kunne jeg vært alene med deg?

5. Er jeg glad i deg?

6. Kunne jeg klemt/kyssa deg?

7. Hva liker jeg mest med deg?

8. Har du fått meg til å smile?

9. Har du fått meg til å le?

10. Sommerens?

11. Betyr du noe for meg?

12. Rangering av utseende

EDIT: her kom det en irriterende til (fra samme person alle statusene)

Hvilke 5 folk får hvilke roller i ditt liv? skriv en @, lukk igjen øynene dine, og trykk en tilfeldig tast:

Kone/Mann:****

Elsker:**** **

Unge: ****

Sjef: ****

Bestevenn: '***

Endret av henriett3
Skrevet

Er vel ikkje status, men alle desse "xxx is 50% hot today" o.l er litt irriterande... For ikkje å snakke om meiningslause? :klo:

Elles er det litt slitsomt med folk som elskar oppmerksemd og skriv fleire statusar dagleg, gjerne litt ufullstendige, hinting om at folk skal spørre kva det er for noko...

Samt alle desse "kopier og sett på din status..."

Gjest Spinell
Skrevet

Jah, det har jeg lagt merke til og. Alle rogalendinger skriver på dialekt.

Jeg trodde denne regelen gjaldt alle fra Nordland og de fleste fra Troms, jeg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde denne regelen gjaldt alle fra Nordland og de fleste fra Troms, jeg.

Det kan tenkes den gjelder de også. Jeg har ingen venner fra Norland og Troms, bare utfyttere fra østlandet, og de holder på bokmålet når de skriver :)

Skrevet

Statusene som irriterer meg mest:

- kryptiske meldinger med masse banning og hinting om hvor fæle folk er osv.

- årets lanounge, jada ungen din er nusselig men nei jeg gidder ikke å stemme på ungen din HVER ENESTE DAG.

Ellers kan jeg vel være enig i det meste alle andre har irritert seg over her, utenom det å skrive på dialekt. Jeg skriver selv på dialekt fordi det er min "personlige" facebookside. Det blir helt feil for meg å skulle skrive på bokmål. Jeg synes også at det er så koselig å lese statusene til de hjemmefra som skriver på dialekt. :sjenert: Men skjønner at andre synes at det er irriterende ;)

Generelt sett så burde spesielt folk med unger tenke litt mer over hva de legger ut av bilder og info om ungene sine. Hadde min mor lagt ut halvparten av det noen gjør på facebook i dag så hadde jeg blitt rimelig sur :nei:

Litt utenfor tema, men ei la ut bildet av morkaken(?) etter fødselen. Det er et bildet som har brent seg inn på hornhinnen min :kjefte:

• Liker 3
Skrevet

Litt utenfor tema, men ei la ut bildet av morkaken(?) etter fødselen. Det er et bildet som har brent seg inn på hornhinnen min :kjefte:

Jesus Kristiansen! (som Milla alltid sa i gamle dager på KG) :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Jeg forstår engelsk, kan engelsk, kan både skrive og lese det, men er det virkelig nødvendig å skrive ALT på engelsk når 99% på vennelisten er norske? :klo:

• Liker 4
Skrevet

... Folk som "sjekker inn" på treningsstudio hver gang de går inn døra der.

Hva forventer de egentlig at vi skal si? "ååhhh så flink du er"?

Jeg har mer lyst å skrive; "OK du var en tur på Sats, men du er fortsatt feit".

Amen

:-D

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...