AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #341 Skrevet 25. august 2011 SJALUSI e en farlig ting.... det kan æ kjenne her og no.... Tar seg en dram eller 5, trenger det no... Argh 5 dager igjen i Tyrkia, også får man spysyken også no... Dette e jo kjekt. Men tenker gode tanker no, har bare en så herlig kjæreste som æ bare kunne ha drømt om ♥ Ååååh satan det svir på armen..... å dævelten døtte :D Kan si det sånn at folk får ikje tak i mæ på mobilen, for æ e på ferie!!!!! Må æ gi det inn me t-skje!!! Snart blokkerer æ mange på denne facebooken min, no har æ fått nok!!!! Hvis Svein ska ha tak i mæ, eller levere noen av mine ting kan han kjøre det ned til min leilighet... For han kommer sæ inn der hvis han bare spør husverten...!!!! Vanskeligere e det ikje.... Argh, guri æ blir sprø... Ha me sæ kjærestepar på ferie e ikje noe digg. No vil æ heim. 28 tabletter igjen, og de smaker sitron. Kjenner æ e sliten i kroppen :-( e ganske så lei no. Teller dager så det jomer i viningene. No tror æ mannen min e ferdig på jobb, men æ e ikje heilt sikker 7 dager igjen tenk å telle dager for komme sæ heim, da savner man familien sin utrolig masse altså, veit æ komme te og planlegge familie ferie neste år ♥ ♥ ♥ Fy faen livet e herlig, sovet 2 timer i natt. Føler ting bare går rett i dass. Når ska ting gå bra for mæ da?!? Hvis æ setter mæ som singel no, da blir det bra for mæ, men blir det noe lettere for andre Sukk, gir opp denne verden... Vil helst være for mæ sjøl no. Legger mæ litt på tide kjenne æ no. Fått noen medisiner. Begynne å bruke de i morgen ♥ savner trymmen min utrolig masse no :-( Hvorfor må tiden gå så seint... Kunne ønske det var den 10 august allerede :D Argh i helvete... Bare 14 snus igjen no, så er det over og ut med den.... Æ blir svimmel av tanken... Bare 10 dager igjen til man reiser heim til norge igjen seriøst fikk meg til å le SÅ høyt og mye, kan ikke jeg også få bli venner med henne på face, det høres ekstremt festlig ut:):) 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #342 Skrevet 26. august 2011 Kunne ikke vært mer enig. Slike kommentarer er jo bare for å skryte og briefe med at man er gravid. Jeg er nok litt oversensitiv å, for vi holder på med ivf!! MEN for faan, dama er suuuuuuper irriterende.. Hun er skjult, eller hva det nå heter.... For og si det sånn!! Det værste er at det er 3. ungen... JA, så flott du blir gravid av og vaske trusene sammen med mannen din sine!! SUPERT Mest irriterende er når hun fortalte meg at hun var gravid, men ingen andre visste det.. da kom status etter status med småååå/store hint.. HELT til sprm kom fra en eller annen" er du gravid"?, da ble svaret jaa vi venter en liiiiten spire.. "Hvor mange uker er du på vei" jo nå skal du høre, sånn ca 2,5 timer Har akkurat hatt meg.. hahahahah... NEIDA, er ikke sååååe ille... MEN nesten
Lulu21 Skrevet 26. august 2011 #343 Skrevet 26. august 2011 Bortsett fra alle som får barn i hytt og pine for tiden, og må fortelle resten av oss når ungen spiser, bæsjer eller lagde en rar lyd, så må jeg nok si at statuser som irriterer meg mest er: Trener. Spesielt om dette er personer som ikke trener noe særlig fra før, men bare må reklamere for dette de få gangene de drar den slappe kroppen sin opp fra sofaen.
Mynona Skrevet 26. august 2011 #344 Skrevet 26. august 2011 Har en som skriver flere ganger i uken - Det er i motbakke det går oppover - Ting kan ikke bli værre nå - Nå må vel bunnen være nådd snart osv.. Masse sånne statuser, men svarer selvfølgelig ikke på hva som er galt fra noen. Men de nærmeste vennene hennes krydrer statusene med "du er så flink søta", "du er så sterk", "gla i deg, vakringen min" osv.. Blir litt spyklar jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #345 Skrevet 26. august 2011 Kunne ikke vært mer enig. Slike kommentarer er jo bare for å skryte og briefe med at man er gravid. Seriøst, ser du på klaging som brifing på at man er gravid? Er ikke alle som sliter med å bli gravid, ser ikke helt grunnen til at man skal brife med det på den måten . . . "Jeg slo benet i går og har fått et stort kuttsår, det gjør såå voondt!" <--- brifing?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #346 Skrevet 26. august 2011 Seriøst, ser du på klaging som brifing på at man er gravid? Er ikke alle som sliter med å bli gravid, ser ikke helt grunnen til at man skal brife med det på den måten . . . "Jeg slo benet i går og har fått et stort kuttsår, det gjør såå voondt!" <--- brifing? Jeg er ikke gravid og skriver på facebookstatusen min kanskje 10 ganger i året, bare for å presisere.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #347 Skrevet 26. august 2011 Har en som skriver flere ganger i uken - Det er i motbakke det går oppover - Ting kan ikke bli værre nå - Nå må vel bunnen være nådd snart osv.. Masse sånne statuser, men svarer selvfølgelig ikke på hva som er galt fra noen. Men de nærmeste vennene hennes krydrer statusene med "du er så flink søta", "du er så sterk", "gla i deg, vakringen min" osv.. Blir litt spyklar jeg... Å. herre gud, en sånn en har jeg på min venneliste oså. Og hun kan ALDRI si hva det er. Jeg måtte hide henne til slutt fordi jeg ble så irritert, selv om hun er i familien min.
LilleMy Skrevet 26. august 2011 #348 Skrevet 26. august 2011 Har en gammel kollega som skriver om: Love, love, love, Verdens fiiiineste famillie Fiine venner, fine alt, FALSK. 1
pinar Skrevet 26. august 2011 #349 Skrevet 26. august 2011 Jeg har en person som er værre enn alle andre på å "kopier denne statusen" statuser. Han tar helt av. bare idag tror jeg har sett flere ulike varianter. Det jeg syns kanskje er enda merkeligere er at han alltid får masse kommetarer på de. Han er en status unna Hide knappen.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #350 Skrevet 27. august 2011 Flere godbiter fra hun jeg postet fra for litt siden Hun skal starte i ny jobb etter en evighet med sykemeldinger og alt mulig. Meeeen. Dette blir jævlig kjekt i morgen. Not! Sitte i kirka me vondt kne og rygg passer mæ ikje akkurat no. Kan sikkert bare glemme jobben min på onsdag :-( M: ¨Stakkar du *trøste* A: Tenkte æ sku la være å bli me, men tenkte det ville gå greit. Men det gjorde det så klart ikje. G: Hva sjer har du rammla A: Nei, her skade i kneet og i ryggraden... A: Æ har skadet ryggraden og kneet mitt for mange år siden. Æ ska aldri mer på fjellet me to unger igjen. Aldri i mitt liv. Æ har lyst på nokka Da e det 4 skoledag her Å, æ litt irritert akkurat no.... At det går an sier æ bare.... Guttungen må lære sæ at det går ikke an å ta vare på en åpnet yoghurt boks i sekken når den e åpnet.... Alle skolebøkene og sekken var heilt hvit når han kom heim her i går.... Blir så frustrert!!! O:er nå ikke så greit å få med seg alt for en liten gutt A: Å, joda den yoghurten ska ikje være så vanskelig... så den får han ikje nokka skryt av... Er ikje sikkert yoghurten går vekk og æ har ikje råa te å kjøpe ny tøff sekk til han... ALDRI I LIVET!!! O: jo det skal gå ann å få bort A: Det lukte allerede av sekken. Det stinke. Å ja æ har prøvd me såpe men det lukte enda. You make my day complete hehehehe
AnneBonny Skrevet 27. august 2011 #351 Skrevet 27. august 2011 God natt. Jobb 12-18 imårra. God natt. Jobbb 16-20. God natt. Jobber ikveld. Jobber idag fra 09-16. Skole imårra! Jobb. Skole. Jobb fra 16-20 2
Mr.Omg Skrevet 27. august 2011 #352 Skrevet 27. august 2011 God natt. Jobb 12-18 imårra. God natt. Jobbb 16-20. God natt. Jobber ikveld. Jobber idag fra 09-16. Skole imårra! Jobb. Skole. Jobb fra 16-20 Jeg er så enig, så enig, AnneBonny! Ellers så syns jeg også at "Ååååå Kjæresten min!!! ^^ <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Verdens beste!!!" er irriterende. Eller sånn se-så-sporty-jeg-er-statuser som f.eks. "da er det sykkeltur på meg! :D " og så noen timer senere: "det ble visst lengre enn jeg hadde tenkt: 5 mil! nå er det rett i dusjen! :D"
The Kitten Skrevet 27. august 2011 #353 Skrevet 27. august 2011 BARE EN TANTE kan elske som en mamma, holde hemmeligheter som en søster, være som en venn, og elske dem som sine egne. Hvis du er en TANTE som elsker dine tantebarn så post dette på din status♥ 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #354 Skrevet 27. august 2011 "Drama Queen" statuser der den som legger ut åpenbart kun er ute etter å få oppmerksomhet. Masseproduserte statuser som folk kopierer. Hater når veggen min består av samme status fra flere personer. Spill og applikasjoner har jeg stort sett blokkert.
tøydokka Skrevet 27. august 2011 #355 Skrevet 27. august 2011 Flere godbiter fra hun jeg postet fra for litt siden Hun skal starte i ny jobb etter en evighet med sykemeldinger og alt mulig. Meeeen. Dette blir jævlig kjekt i morgen. Not! Sitte i kirka me vondt kne og rygg passer mæ ikje akkurat no. Kan sikkert bare glemme jobben min på onsdag :-( M: ¨Stakkar du *trøste* A: Tenkte æ sku la være å bli me, men tenkte det ville gå greit. Men det gjorde det så klart ikje. G: Hva sjer har du rammla A: Nei, her skade i kneet og i ryggraden... A: Æ har skadet ryggraden og kneet mitt for mange år siden. Æ ska aldri mer på fjellet me to unger igjen. Aldri i mitt liv. Æ har lyst på nokka Da e det 4 skoledag her Å, æ litt irritert akkurat no.... At det går an sier æ bare.... Guttungen må lære sæ at det går ikke an å ta vare på en åpnet yoghurt boks i sekken når den e åpnet.... Alle skolebøkene og sekken var heilt hvit når han kom heim her i går.... Blir så frustrert!!! O:er nå ikke så greit å få med seg alt for en liten gutt A: Å, joda den yoghurten ska ikje være så vanskelig... så den får han ikje nokka skryt av... Er ikje sikkert yoghurten går vekk og æ har ikje råa te å kjøpe ny tøff sekk til han... ALDRI I LIVET!!! O: jo det skal gå ann å få bort A: Det lukte allerede av sekken. Det stinke. Å ja æ har prøvd me såpe men det lukte enda. You make my day complete hehehehe ha ha! Syns faktisk hun der hørtes morsom ut å ha som fb- venn 1
tøydokka Skrevet 27. august 2011 #356 Skrevet 27. august 2011 (endret) ville prøve å slette innlegget her.. Fikk plutselig litt noia for å bli gjenkjent Endret 27. august 2011 av tøydokka
Gjest Varpunen Skrevet 27. august 2011 #357 Skrevet 27. august 2011 BARE EN TANTE kan elske som en mamma, holde hemmeligheter som en søster, være som en venn, og elske dem som sine egne. Hvis du er en TANTE som elsker dine tantebarn så post dette på din status♥ Den der har florert hos meg også. I tillegg til utallige varianter av den her: Du er på et mentalsykehus .. bruk de første seks personer på chatlisten til venstre for profilsiden din ... 1. Personen som gjorde deg gal: *tagget venn* 2. Person som la deg inn: *ny tagget venn* 3. Din lege: *ny tagget venn* 4. Personen i hjørnet som sikler på seg selv: *ny tagget venn* 5. Din romkamerat: *ny tagget venn* 6. Personen som hjelper deg med å rømme: *ny tagget venn* kommer en sånn opp på min vegg fordi noen har tagget meg, kan jeg love at det forsvinner fort!
Mynona Skrevet 27. august 2011 #358 Skrevet 27. august 2011 Haha den tante greia og mentalsykehus saken var det mye av i går.
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 27. august 2011 #359 Skrevet 27. august 2011 Har ikke lest gjennom tråden så det er sikkert nevnt før. Men det eneste som faktisk irriterer meg litt av status oppdateringer er slike kryptiske innlegg ala "Fysøren!! nå er det nok!". Så lurer flere på hva det er: "hva skjer?", "liker ikke", "???". Og personen svarer ikke på hva som står på, men noen timer senere kan det komme en oppdatering ala "Er på jobb og koser meg sammen med Trine!". Slike oppdateringer er faktisk ganske slitsomt. De roper jo om opperksomhet, for hvorfor har de ellers skrevet det, og når folk spør så svarer de ikke. Og dette er det faktisk mange som gjør.
Belle de Jour Skrevet 27. august 2011 #360 Skrevet 27. august 2011 Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men akkurat denne gjør meg litt flau: "Litt redusert i dag:P" Som om det er en så stor bragd at man har vært ute kvelden før...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå