Mynona Skrevet 16. august 2011 #261 Skrevet 16. august 2011 Nå er vel strengt tatt ikke lanounger STATUSER ..derimot irriterende lenker. Nja.. "Husk å stemme på Celine på Lanoungen i dag også da folkens" er da en status det. 1
Timseh Skrevet 16. august 2011 #262 Skrevet 16. august 2011 (endret) Nå er vel strengt tatt ikke lanounger STATUSER ..derimot irriterende lenker. Jeg kan LOVE deg at en i familien eller venninne/venner av det barnet som er på disse lenkene lager mangfoldige statuser om å stemme. Edit: Eller moren/faren selv så klart. Endret 16. august 2011 av HenLu
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #263 Skrevet 16. august 2011 Hvis du elsker din mor så sende dette til 20 personer. En jente ignorerte dette, og moren døde 365 dager senere. Beklager at jeg ikke ignorerer denne, men jeg elsker min mor Ikke en status, men sånn på veggen. Var ikke denne DRØY? Ble provosert jeg. Noen som vet om det kommer opp mitt navn til vedkommende om jeg rapporterer dette på Facebook?
Gjest Anuket Skrevet 17. august 2011 #264 Skrevet 17. august 2011 Hvis du elsker din mor så sende dette til 20 personer. En jente ignorerte dette, og moren døde 365 dager senere. Beklager at jeg ikke ignorerer denne, men jeg elsker min mor Ikke en status, men sånn på veggen. Var ikke denne DRØY? Ble provosert jeg. Noen som vet om det kommer opp mitt navn til vedkommende om jeg rapporterer dette på Facebook? er det mulig! Den synes jeg og er drøy, hadde faktisk skrevet en krass kommentar tilbake om jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #265 Skrevet 17. august 2011 er det mulig! Den synes jeg og er drøy, hadde faktisk skrevet en krass kommentar tilbake om jeg var deg. Det var på en venninne sin vegg. Har ikke lyst å skrive slik til ei venninne av ei venninne:) Men tenkte rapportere det som støtende. Ærlig talt, dette var et kjedebrev langt over grensen! 2
Gjest otrivin Skrevet 17. august 2011 #266 Skrevet 17. august 2011 "på skolen" "hjemme" "på jobb" "på jobb igjen" "hjem om 30 min" "hjem om 10 min" "hjem om 5 min" "HJEMME :D" "ut igjen" "byn" "skal lage meg frokost" osvosvosv 1
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #267 Skrevet 18. august 2011 Sånne type kjede-statuser: Ikke mange mennesker en kan stole på, men alle sier: «Hvis du noen gang trenger det, så RING! Men jeg vil hevde at det ikke engang er tre personer som vil sette dette på statusen sin. Klikk på "liker" hvis du har satt det på statusen din. Jeg gjorde det fordi det er et faktum av livet, sanne venner er sjeldne - men så dyrebare.
Mynona Skrevet 18. august 2011 #268 Skrevet 18. august 2011 Personen som la ut denne legger kun ut sånne statuser. Og ca 2 hver dag. Bare vrøvl. ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♥♥♥ Det er barnas uke! Hvis du har ett eller flere flotte barn som du elsker mer enn du kan beskrive - kopiere og klistre inn denne på statusen din for en liten stund, men hold dem i ditt hjerte for alltid. ▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥ Jasså.. Er det barnas uke? Hva faen er barnas uke? Likte denne bedre: ADVARSEL! Hvis du får en mail med beskjed om å dra til helvete, så ikke gjør det.... Det er en luremail. Det er sinnsykt varmt der nede, og folk er dritsure. Kopier denne meldingen og lim inn i din egen status. OBS! De har ikke skjenkerett heller ...:/ 1
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #269 Skrevet 18. august 2011 "Tenn et lys for de som ikke er på Facebook", stod det i en status en gang. Jeg slettet vedkommende. 5
muffin26 Skrevet 18. august 2011 #270 Skrevet 18. august 2011 Har en ekstrem kristen jente på fb og hun skal ALLTID be for alt og alle. I tillegg sender hun meg tips til sider jeg skal like og det er bare alle de 100 kirkene hun er medlem i eller i love jesus. 3
Jade Skrevet 18. august 2011 #271 Skrevet 18. august 2011 På veggen til en venn av en: "Kan du ringe meg når du kommer hjem fra jobb?" Kan de ikke sende en SMS da? Eller ihvertfall en privat melding?
Jade Skrevet 18. august 2011 #272 Skrevet 18. august 2011 "Tenn et lys for de som ikke er på Facebook", stod det i en status en gang. Jeg slettet vedkommende. Haha! Men den var jo morsom (har ikke sett den før)! Den var sikkert en parodi på alle "tenn lys på alle som ikke er like perfekte som oss"-statusene. 2
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #273 Skrevet 18. august 2011 Haha! Men den var jo morsom (har ikke sett den før)! Den var sikkert en parodi på alle "tenn lys på alle som ikke er like perfekte som oss"-statusene. Tror hun mente den seriøst. 1
Gjest Survival Skrevet 18. august 2011 #274 Skrevet 18. august 2011 På veggen til en venn av en: "Kan du ringe meg når du kommer hjem fra jobb?" Kan de ikke sende en SMS da? Eller ihvertfall en privat melding? Den der ser jeg seriøst ikke problemet med. Facebookstatusene som irriterer meg mest handler som regel om barn. Don't get me wrong, jeg liker barn, men noen mødre og fedre går for langt. Jeg ignorerte nettopp ei dame som har en baby på 5 mnd og oppdaterer fjesboka daglig om spy, gørr og avføring.
muffin26 Skrevet 18. august 2011 #275 Skrevet 18. august 2011 Kom på en til også av en mor som lurte på hvordan hun skulle slutte å amme minsten.
Gjest Nedfall Skrevet 18. august 2011 #276 Skrevet 18. august 2011 Det var på en venninne sin vegg. Har ikke lyst å skrive slik til ei venninne av ei venninne:) Men tenkte rapportere det som støtende. Ærlig talt, dette var et kjedebrev langt over grensen! Det der rapporterer du, period. Kjedebrev er jævlig irriterende, og i noen tilfeller direkte straffbart. Folk putter det opp i statusen sin mot bedre vitende.
gohege Skrevet 18. august 2011 #277 Skrevet 18. august 2011 "Livet er dritt", "Så sint akkurat nåå.."osvosv.. Og når noen spør hvorfor, svarer de bare; Kan jo ikke si noe på face da, dum eller? 1
Gjest Varpunen Skrevet 19. august 2011 #278 Skrevet 19. august 2011 Jeg blir litt lei over daglige nedtellinger. Telle hvor mange dager det er til sommerferien en gang i mai er greiere, men å ha nedtelling hver dag i tre måneder fordi man har startet på et nytt treningsprogram ("22 økter igjen... sliten nå" "21 økter igjen... tenkt at jeg har holdt på med dette i to uker allerede, tiden går fort") pluss å prøve å motivere andre folk til å starte på treningsprogrammet ved å poste det på veggen deres synes jeg er litt drøyt :gjeiper: Var nesten så jeg ble litt fornærmet når jeg fikk tips om treningsprogrammet på veggen min... men tross alt legger ikke jeg ut på facebook at jeg står opp kl halv 6 hver morgen og trener før jobb, så da får jeg heller finne meg i at folk tror jeg er litt slapp :gjeiper: 1
FrøkenFjong Skrevet 20. august 2011 #279 Skrevet 20. august 2011 Det er kanskje grinebitete, men jeg synes ikke par eller god venner trenger å gi hverandre kjærlighetserklæringer på veggen til hverandre. Postings om "Elsker mannen min" eller "Savner deg kjære" synes jeg man kan ta på en privat melding. Synes også det blir patetisk at folk skal flagge hvor ekstremt lykkelige og spennende og interessante liv de har på FB, når du vet at de i virkeligheten lever helt vanlig, og kanskje til og med har dårlige dager? En gang skrev en venninne av meg på veggen min: "Hei X, åssen går det med deg? Håper du har det bedre enn sist jeg snakket meg deg". Hallo? Om jeg fortalte henne noe kjipt sist gang vi prata, trenger ikke hun referere til det på veggen min?? Hm, FB har liksom forandret helt hvilke grenser vi setter, og hva vi deler og hvordan vi fremstiller oss selv... 1
kissi Skrevet 20. august 2011 #280 Skrevet 20. august 2011 Jeg syns sånne som deg er irriterende jeg da:p Det er alltid en eller annen som ikke vil bli lagt ut bilder av. Men når man er på en fest eller tur og tar bilder, vil man legge de ut. Har jeg et gruppebilde vil jeg ikke la være å legge det ut fordi 1 ser stygg ut (i følge seg selv). Eller hvis jeg ser smashing ut på ett bilde og personen ved siden av meg ikke, så vil jeg legge ut bildet. Jeg legger aldri ut bilder av kun denne personen eller bilder der h*n ser helt fæl ut, men man kan faktisk ikke forvente at fotografen skal sensurere alle bildene fra kvelden bare pga deg. Hva med resten som vil se de? Venninna mi hadde en lur vri på dette problemet. Er ei i gjengen som stadig sutrer over hvor fæl hun er på bildene. Vi la ut alle bildene og skjulte bare albumet for henne. Så slapp vi høre "pliiis, slett!"-maset hennes. Jeg har selv sett fæle bilder av meg selv på Face, men når det er flere enn meg på bildet kan jeg ikke forvente det slettet. Hva om de 3 andre på bildet var fornøyde liksom? Nå er det faktisk slik at du ikke har lov til å legge ut bilder av andre uten deres tillatelse! Har man lyst kan man anmelde eller rapportere. Ok, man kommer kanskje ikke så langt med det, men det du holder på med er ikke lov. "En lur vri"? Fy, så dårlig gjort av dere!! Man har ikke rett til å legge ut hvilke bilder som helst. Så lenge det er bilde av noen andre skal man ha tillatelse! Nå er det ikke vanlig å hente inn dette fra alle, men om noen ønsker et bilde av seg slettet bør ihvertfall dette respekteres! 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå