Sequax Skrevet 2. november 2010 #161 Del Skrevet 2. november 2010 Flink jente! Jeg for min del MÅ være aleine en gang i blant, ellers blir jeg ikke god å ha med å gjøre! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. november 2010 #162 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg for min del MÅ være aleine en gang i blant, ellers blir jeg ikke god å ha med å gjøre! :gjeiper: Sånn er jeg og! Også kan jeg finne på å bli skikkelig sur om jeg har planlagt en hjemme-alene-kveld hvis sambo skal bort, og det blir endring i planene hans. Heldigvis skjønner han hvordan jeg har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. november 2010 #163 Del Skrevet 2. november 2010 Sånn er jeg og! Også kan jeg finne på å bli skikkelig sur om jeg har planlagt en hjemme-alene-kveld hvis sambo skal bort, og det blir endring i planene hans. Heldigvis skjønner han hvordan jeg har det! Helt enig! :dåne: Man blir liksom litt....snytt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. november 2010 #164 Del Skrevet 2. november 2010 Åh, det er fler enn meg! *puste lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. november 2010 #165 Del Skrevet 2. november 2010 Åh, det er fler enn meg! *puste lettet ut* Jess, beibi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. november 2010 Forfatter #166 Del Skrevet 2. november 2010 Takk for skryt allesammen Jeg blir særiøst gal av og være alene. Er alene nå, og sambo kommer hjem om kanskje en halvtime. Jeg har sitti her en time alene allerede, kjeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. november 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 3. november 2010 God morgen Jeg er støl i magen, veldig støl i magen. Var nemlig på gruppetime i går; satscore. Den går visst bare på styrke i mage og rygg og du kan tro jeg kjenner det i dag Jeg er jo så godt som utrent, og klarte ikke alle øvelsene fult ut, men det får meg til å ville klare det. Dermed er satscore fast tirsdagstrening fra nå av Nå blir det ikke sats før på fredagen. Jobb i dag og møte venninne i morgen. Nå må jeg reise meg fra sofaen og løpe til toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. november 2010 #168 Del Skrevet 3. november 2010 Du er flink! Håper du får en super onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. november 2010 #169 Del Skrevet 3. november 2010 Så flink du var! Nå må jeg si du inspirerte meg litt, jeg tror jeg skal ta og trene litt etterpå jeg også! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. november 2010 #170 Del Skrevet 3. november 2010 Så flink du er! Det har ikke jeg vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. november 2010 #171 Del Skrevet 3. november 2010 Flink, er du! Eneste jeg og Sequel i magen orker er å gå turer! :gjeiper: Ordentlig svettetrening setter jeg ikke i gang med før....tja, kanskje noen uker/måneder etter at jeg har født ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. november 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 5. november 2010 Takktakk, ja føl dere inspirert Så kan vi være flinke sammen, jeg vil nemlig ikke backe ut Sequax du er mer enn unnskyldt fra treninga så lenge du har en leieboer altså. Nyt det å spise for to ---- Nå har jeg hatt nesten to dager uten å nesten ha vært innom kg. Jobbet rett etter skolen i går, dermed er jeg ganske så unnskyldt altså. Skal ikke ha på meg noe kg-skulking nei I dag har jeg hatt en nokså sær dag. Etter noen timer på skolen dro jeg hjem og lufta litt her. Lukket opp veranda døren, og stengte den igjen når det ble kaldt, så sovna jeg på sofaen. Da jeg vokna fant jeg ikke katten noe sted, så gikk ut for å lete. Fant henne fortsatt ikke.. Møtte sambo og gikk på senteret, så lette vi videre sammen, før jeg fikk en venninne på besøk som også lette. Hun var og ble borte.. Helt til vi hadde gitt opp, laget mat og brownies Satt i sofaen og så film og frotsa da vi hørte et brak utenfor, der kom det en katt dalene fra himmelen gitt. Så hun har tydeligvis kommet seg opp til de over, inne tror jeg hun har vært også. Så hun har nok hatt en spennende dag, vi er bare fornøyde med å ha henne hjemme igjen Nå har jeg tatt meg helg. Orker rett og slett ikke skole i morgen. Jeg skal derimot på veiledningstime på sats, så jeg få meg et treningsopplegg, og lønningspils. I helga blir det jobbing, dermed fortjener jeg fri også På tide å finne senga gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. november 2010 Forfatter #173 Del Skrevet 5. november 2010 Åh! Fantastiske dagen. Hjemme fra shopping med min kjære :rødme: Kjøpte ny lommebok, veske, to gensere og en bodum-kaffe-kopp. Sambo kjøpte seg DS og spill, også spiste vi god brunsj. Fantastisk Nå skal jeg snart på veiledningstime på sats, før vi skal handle masse masse mat (så vi har i mange, mange uker). Så blir det middag og til slutt lønningspils med fantastiske jobben Denne dagen kan ikke noe annet enn å fortsette like bra som den har vært til nå. Love my life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2010 #174 Del Skrevet 5. november 2010 Næææh, det er så koselig å lese sånne dagbokinnlegg som bare er stappet full av positivitet og energi. Ble litt gladere bare av å lese det, merker jeg :happy: Åh, elsker Bodum! Hva slags kopp kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. november 2010 Forfatter #175 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøpte den største presskannekoppen (med ekstra lokk så den bare kan være kopp også) de hadde En grønn en Jeg er veldig glad i den allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2010 #176 Del Skrevet 5. november 2010 Åh, de der er knallfine! *misunnelig* Nå har jeg forsåvidt en thermokopp som funker helt genialt bra og som jeg er superglad i, men de Bodumkoppene altså... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. november 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 5. november 2010 De er på tilbud til 149 på alle kitch'n butikker nå. Så jeg måtte bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2010 #178 Del Skrevet 5. november 2010 Iiiik, ikke si sånt da! *holder seg for øra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. november 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 5. november 2010 Motstå fristelsen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 #180 Del Skrevet 5. november 2010 Takktakk, ja føl dere inspirert Så kan vi være flinke sammen, jeg vil nemlig ikke backe ut Sequax du er mer enn unnskyldt fra treninga så lenge du har en leieboer altså. Nyt det å spise for to [ Hva med etter, da..? Da har jeg jo ammetåke og diverse å skylde på...? :gjeiper: God helg, Inwe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå