Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Godt mulig. Nå skal ikke jeg påstå jeg vet veldig mye om mac, annet enn at det ikke er pc. :lol:

Så absolutt ditt problem, måtte bare presisere at selv om du har uber pc (eller mac da) så har det sine fordeler å kjøpe en som koster dobbelt så lite også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har det selvfølgelig. Og jeg hadde nok gjort det selv om det ikke var for at denne er mye bedre til mitt bruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal være sagt at du har et litt annet behov for pcens ytelse enn meg. Jeg bruker den bare til å skrive og til å være på nettet :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg har så mye å gjøre for tiden, og er konstant sliten. Dermed har det ikke blitt mye KG tid. Er mye koseligere å bruke kveldene på å klage til sambo, for å så få sitte i armkroken til jeg går å legger meg :rodmer:

Ellers går det egentlig helt fint. Vi har sykt dårlig råd denne mnd, men koser oss veldig fordet :) Vi er flinke sånn, har vært borti dette et par ganger før og har det nesten bedre i sånne perioder :ler:

Nå sitter sambo og spiller dragonage, og jeg ved macen. Skal snart få gjort meg istand litt, vi skal nemlig til mine foreldre på middag i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Så flink du er! Det går faktisk helt fint an å kose seg selv om man har dårlig råd :jepp: Jeg kjenner meg igjen

:klem:

:kose: på den slitne. Måtte det snart gå over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også, det er ikke noe gøy å ikke orke noenting når man kommer til kvelden :sukk:

:kose:

----

Denne uken er tentamensuke på skolen. Det er egentlig ikke alt for farlig altså, jeg møter opp, velger meg en tentamen, løser den og drar hjem. Har tilogmed fri en av dagene :nigo:

På den andre siden jobber jeg 5 dager denne uka. Jobba i dag, jobber onsdag, fredag, lørdag og søndag. Tror det skal bli deilig når denne uka er over ja :jepp: I morgen derimot skal jeg ta mattetentamen, også har jeg INGEN planer, tror faktisk jeg skal fortsette å ha ingen planer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn jeg som vil drepe Altinn i dag eller? Er så nysgjerrig på den selvangivelsen, jeg har nemlig ingen peiling på hvilken vei det går i år.

Om vi får baksmell sliter vi, hvis vi får igjen mye kjøper vi kanskje bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg er kjempenysgjerrig og utålmodig etter å finne ut av skatteoppgjøret! Flaut for Altinn at de kneler i dag.

Synes forøvrig at ingen planer utover matteeksamen høres fornuftig ut når resten av uka blir så hektisk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg har tenkt å vente til fredag med å sjekke skatten jeg, så slipper jeg å bli irritert på nettsiden kanskje.

Så deilig å ikke ha noen planer for i dag, når du skal jobbe resten av uken :strix: Pass på å nyte dagen ekstra mye! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altinn er visst skikeklig nede ja. Men man får vel selvangivelsen i form av brev også? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør vel det, men det er jo ikke i dag :ler: Er skikkelig nysgjerrig altså!

Har sett flere på FB som har funnet selvangivelsen i postkassa. :Nikke:

Tror jeg har registrert at jeg kun vil motta elektronisk siden de så intenst har oppfordet til det..

Kommer likevel til å løpe rett til postkassa når jeg er hjemme fra jobb, det kan jo være at jeg husker feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altinn er visst skikeklig nede ja. Men man får vel selvangivelsen i form av brev også? :klo:

Ikke hvis man har sagt at man bare vil ha det elektronisk.

(også er det noe med at for noen, vet ikke helt hva de har sagt, så sender de den på papir først hvis man ikke har åpnet den på nett innen en uke. Og noen får den på papir meg en gang.)

...jeg har ikke peiling på jeg ba om :fnise:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...