Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Hurra for deg som fylte ditt år i går! :hoppe:

Jeg skjønner godt at du måtte vaske litt. herregud, for et kalas! K og S satt jo og sølte øl på det lille nachspillet vårt som bare det. Spesielt S, tror han veltet sånn ca 4 ølbokser 2 eller 3 ganger hver seg :ler: og K sølte cideren min MINST en gang.

Du går glipp av mye når du blir for full og sovner ;) vet du forresten hva En fotshopp i fart er? :klø: :ler:

Håper du/dere hadde en fin dagen derpå likevel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen! :hoppe: :hoppe:

Takktakk :nigo:

Ble det mye kake? Og det viktigste av alt: var den god??? :strix:

Det ble mer kake enn jeg vil innrømme :fnise: Den var fantastisk, seig sjokoladekake med bringebær og bringebærsaus til :sikle:

Hurra for deg! :happy:

Gratulerer med dagen!! :bursdag:

Takk :nigo:

Hurra for deg som fylte ditt år i går! :hoppe:

Jeg skjønner godt at du måtte vaske litt. herregud, for et kalas! K og S satt jo og sølte øl på det lille nachspillet vårt som bare det. Spesielt S, tror han veltet sånn ca 4 ølbokser 2 eller 3 ganger hver seg :ler: og K sølte cideren min MINST en gang.

Du går glipp av mye når du blir for full og sovner ;) vet du forresten hva En fotshopp i fart er? :klø: :ler:

Håper du/dere hadde en fin dagen derpå likevel :klem:

Jeg klarer ikke nachspiel uansett hvor edru jeg her :ler:

Hadde egentlig en fin dagen derpå, foreldre og kake! Fantastisk! :nigo:

Fotshopp? :klo:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg lever og sånn altså, jeg bare leser og leser og leser og leser. Har eksamen på eksamen på eksamen på eksamen. Hadde engelsk i går, gikk vel sånn tålelig greit, men hadde alt for kort tid. I morgen er det matten som står for tur, og jeg sitter å manner meg opp til å åpne bøkene. Tenkte jeg skulle begynne å regne rundt 11 og holde på frem til trening kl 16.00 for å så holde på resten av kvelden etter det.

Ja, så det er mitt liv for tiden. Spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamenslesing! Du er flink som jobber og står på. :tommelopp:

Masse lykke til med eksamen i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei eksamner nå at jeg snart ikke orker mer :kvalm:

Har en dundrene hodepine, som jeg har hatt i flere dager nå. Tror kroppen min sier nei nå. Leser, leser og leser. Når jeg ikke leser jobber jeg eller driver med husarbeid. I tillegg til trening da :sukk:

Ser faktisk nå at det kan bli litt mye. Men denne uka er ekstrem altså. Hadde eksamen mandag, har eksamen i morgen, på torsdag og lørdag. Så skal jeg stenge på jobben på søndag.. Selvsagt.

Jaja, jeg får bare jobbe på, og kanskje ringe sambo og spørre om han har penger til sjokolade.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Men tenk når du er ferdig! Da hat du all grunn til å være stolt og feire litt:)

Min erfaring er at sambo alltid har penger til sjokolade hvis jeg bare er søt nok:p

Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du burde gå for en liten sjokolade, det pleier å hjelpe. ;)

Skjønner så altfor godt :kvalm:-følelsen av eksamenslesing. Har den selv, men jeg har bare én igjen. Den henger til gjengjeld over meg som et vondt år..

Men tenk så deilig du har det når denne uken er over! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk sjokolade :sikle: Skal spise den når jeg er ferdig med lesing i kveld :hoppe:

Nå har det seg jo sånn at jeg er ikke ferdig når denn uka er ferdi. Har 4 eksamner i juni også. Så har jeg hatt 10 :daane:

Men etter det har jeg klart å komme inn på utdanninga jeg vil :hoppe: Da har jeg bare 3 år igjen til bachelor, også skal jeg aldri gå på skole igjen :nigo:

Takktakk for søte ord alle sammen :kose: Er bare jeg som er så fryktelig lei i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 EKSAMENER!? Ja, men da er det ikke rart du er lei.. :daane:

Er utrolig imponert over deg, 10 eksamener må kreve enormt med selvdisiplin og pågangsmot.

DU ER KJEMPEFLINK, INWE! :jepp:

Heier på deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, 10 :daane:

Har hatt 3 da, blir 4 i morgen. Snart halvveis :hoppe: Faktisk halvveis kl 14.00 på torsdag!

Takk for heiarop! Trenger det virkelig for tiden altså :ler:

Nei, nå skal jeg legge meg, må opp kl 6 i morgen tidlig for å få møtt opp til riktig tid :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :kose:

God morgen. Kl er ikke 7 engang og jeg har snart vært oppe en time :Gjesp: Liker å ha god tid på morgnen før eksamen, sånn at jeg kan fikse ting om jeg har glemt noe, spise litt og slappe av. Nå har jeg egentlig gjort alt jeg trenger, venter bare på at toget skal gå egentlig (eller, jeg burde vel kanskje komme meg til tostasjonen innen den tid :fnise: )

Uansett, nå får det briste eller bære. Krysser fingrene for at jeg får oppgaver jeg kan :jepp: Snakkes når jeg bare har 6 eksamner igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...