Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Gjest zeppelin

Takktakk :kose:

God morgen. Kl er ikke 7 engang og jeg har snart vært oppe en time :Gjesp: Liker å ha god tid på morgnen før eksamen, sånn at jeg kan fikse ting om jeg har glemt noe, spise litt og slappe av. Nå har jeg egentlig gjort alt jeg trenger, venter bare på at toget skal gå egentlig (eller, jeg burde vel kanskje komme meg til tostasjonen innen den tid :fnise: )

Uansett, nå får det briste eller bære. Krysser fingrene for at jeg får oppgaver jeg kan :jepp: Snakkes når jeg bare har 6 eksamner igjen! :)

Hei! Lykke, lykke til i dag!! Skulle ønske jeg var like forbredt som deg!

Ha en god dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinka! Vet alt hvor tøft det er med 10 eksamener, selv er jeg

heldig og har bare halvparten i år :lol:

Håper det går/gikk bra med deg i dag! Stå på, bli ferdig med denne

uka, så ser alt mye lysere ut :kose:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matte gikk veldig bra faktisk :) Eller, nå skal jeg ikke si jeg er dårlig i matte, for det er jeg virkelig ikke. Det var bare det at de andre i klassen min hatet oppgavene. Jeg synes de var relativt enkle, kludra litt på slutten da, men var super stressa og hodet mitt ville sprenges. Hvem vet, kanskje det blir en 5? Håper på en 4 jeg, så kan jeg eller bli positivt overraska :jepp:

I går hadde jeg norsk, noe som gikk tålelig greit. Tror ikke det holder til noen toppkarakter akkurat, men det er jo veldig vanskelig å få til i norsk. Man må jo nesten være verdenskjent forfatter for å klare en 6, siktet ligger alt for høyt for videregående elever :sukk:

Nå sitter jeg å drar meg selv i øra for å klare å samle hodet rundt engelsk. Har nemlig muntlig i morgen, på en lørdag.. Sånn er det å være privatist gitt, har faktisk eksamen på to lørdager.. Etter den er iallefall helvettes uka over, og jeg har igjen 4 eksamner. 1 juni, 8 juni, 15 juni og 18 juni. Tror faktisk jeg kan slappe av litt etter i morgen (sånn rent bortsett fra at jeg skal jobbe da, men det er jo en drøm iforhold).

Gleder meg til ferie, 18 juni dere. Den dagen kan jeg love dere at jeg er full!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!! :nigo:

Jeg skal vel egentlig ikke ha ferie i år da, skal jobbe hele sommeren, men siden jeg ikke har heltidsjobb blir det tid til å nyte litt også :jepp:

----

Arrg! Nå vil ikke skriveren fungere. Og jeg har litt dispsisjoner igjen å printe ut. :kjefte:

Siden jeg har funnet ut at jeg umulig kan klare å være godt nok forbredt til i morgen, skriver jeg eller ut alle disposisjoner jeg kan finne på itslearning og leser på de. De er nok fine å ha i forbredelsesrommet også.

ARRRG! Jeg orker faktisk snart ikke mer.. Sitter å sier til meg selv: "Det er bare en til igjen denne uka, etter i morgen er det faktisk ingen før onsdag, og det er nynorsk skriftlig da trenger du ikke lese så mye.." :fnise:

Men ja.. Seriøst! Jeg måååå gjøre noe annet for en liten stund. Nå tar jeg med meg paneflaskene som har irritert meg i gangen å kjøper sjokolade!

Tror sambo skal være glad han er på jobb i dag :fnise: Skal prøve å være i bedre humør til han kommer hjem jaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK..

Sjokolade: Check

Kaffe: Check

Fantastisk søt pus: Check

Da er det vel bare å fortsette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Bruk den som heter 'sett inn media' Du finner den like ved uttrykksikoner ved hurtigsvar nede på siden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Å, kom igjen! Vi heier på deg! Dette klarer du:) finn de små gledene mens du holder på. Det holder humøret oppe:) kaffe og sjokolade er absolutt positivt! For ikke å snakke om puus:)

21 dager igjen til friheeet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppeavglede: Jeg fikk en 4 i Engelsk muntlig! Er kjempe, kjempe, kjempe fornøyd :nigo: Jeg er virkelig ikke flink i språk altså, så en 4 er en kjempe-prestasjon :hoppe:

Nå skal jeg ikke åpne en eneste bok før på tirsdag. Velfortjent pause :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godt bestått eksamen vennen! Denne har du jo gruet deg til, så tenker du føler deg lettet nå som du er ferdig og gjorde en så god prestasjon! :hoppe::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest zeppelin

Gratulerer med overstått eksamen:):) det er en herlig følelse, gitt! Skulle ønske jeg klarte å gjennomføre min:/

Men betyr det at etter den siste eksamen så kan du legge alle bøkene bort så du slipper å se på de i det hele tatt? I såfall, HEEERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppe: Du har fortjent en pause nå :klem:

Takk :nigo:

Gratulerer med godt bestått eksamen vennen! Denne har du jo gruet deg til, så tenker du føler deg lettet nå som du er ferdig og gjorde en så god prestasjon! :hoppe::nigo:

Jaa! :nigo: Kjempe fornøyd, og utrolig glad for å være ferdig, klarte jo ikke snakke til å begynne med en gang siden jeg var nervør :ler:

Jeg lurte på en ting. Matte-eksamen du hadde i fjor, hvordan gikk den? Vi hadde den som tentamen og jeg fikk en 2..

Gratulerer med overstått eksamen:):) det er en herlig følelse, gitt! Skulle ønske jeg klarte å gjennomføre min:/

Men betyr det at etter den siste eksamen så kan du legge alle bøkene bort så du slipper å se på de i det hele tatt? I såfall, HEEERLIG!

Takk :) Du får tatt den til neste år, og da går det sikkert kjempe fint.

Jaaa! Jeg skal ikke åpne bøkene igjen, og kaste alle papirer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er fridagen min! Skal ikke åpne en eneste bok, og ikke på jobb. Skal få gjort litt husarbeid bare, og på trening. Gleder meg til å trene igjen :hope: Ellers skal jeg bare slappe av. Snart kommer tidlig hjem i dag også, og da kan vi slappe av og kose oss sammen :hjerte:

Eksamentull:

Hatt:

Samfunnsfag muntlig

Naturfag del 1 (skriftlig)

Engelsk skriftlig

Matte

Norsk hovedmål

Engelsk muntlig

Skal ha:

Norsk sidemål

Norsk muntlig

Historie muntlig

Naturfag del 2 (mutnlig/praktisk)

Over halvveis :hoppe: Og jeg kan legge vekk samfunnsfag, engelsk og mattebøkene for godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka! :hoppe: Så deilig å være halvveis, og samtidig bare 1 skriftlig eksamen igjen! Muntlig går jo fort unna :jepp:

Oi oi, fikk jeg bedre enn deg på eksamen fra i fjor? Jeg fikk nemlig 3! :nigo: Men jeg tror nå uansett, om enn underbevisst, at man gjør bedre innsats på eksamen, for det er jo tross alt da det virkelig gjelder :jepp:

Kos deg masse med fridag i dag :jepp: Fint vær ble det jo også! :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...