Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Det er godt :sikle:

----

Åh, nå har jeg så menssmerter at hadde det ikke vært for at butikken stengte for 15 min siden hadde jeg løpt ned for å kjøpe sjokolade nå :ler:

I dag har jeg spist middag på kafè med en venninne, handlet mat for halvannen uke og egentlig bare liggi på sofaen. Nå tror jeg jeg skal dra rumpa mi inn på soverommet for å ligge der å lese bok til jeg er drømmeland :fnise:

I morgen har jeg fri, og skal se noen filmer jeg mangler i engelsk og norsk. I tillegg skal jeg prøve å finne emne til både norsk og engelsk fordypningemne, rydde til og trene. Åj, det hørtes mye ut når jeg begynte å skrive det ned, men altså filmene + fordypningsemne er nesten i boks altså.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ligger jeg på sofaen, har sett ferdig filmene, og skal snart begynne å rydde. Blir ikke noe trening i dag. Fant ut at jeg får nok trening av husarbeidet, dessuten er viktigere å få det ferdig akkurat nå :)

Trene kan jeg gjøre i morgen og på søndag, for å så begynne skikkelig igjen fra neste uke av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur!! :vinke:

Lykke til med :husarbeid: ...blir lite av det her i heimen for tiden! Lillemann tar all tid (og da har jeg heldigvis en gyldig unnskylding...:ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann er en god unnskyldning ja, mye bedre enn min "jeg bare følte for å ligge på sofaen litt til" :ler: Neida, jeg skal komme i gang snart. Skal bli ferdig til sambo kommer hjem fra jobb iallefall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å :kose: og :klem: på bestevenn! :hjerte:

Så flink du er å gjøre masse ting på en dag! Og det er lov å ta turen innom sofaen for en pause av og til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søtinger :kose: tilbake på dere! :)

Er fortsatt i full gang :husarbeid: Holder nok på til sambo kommer hjem. Da blir det pytt i panne til kvelds :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann er en god unnskyldning ja

Jeg leste svaret ditt før jeg leste hva Sequax hadde skrevet, så jeg lurte et øyeblikk fælt på hva det var snakk om her.. *pervo* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

----

Åååh, denne uka som jeg skulle være superflink har jeg selvsagt klart å bli dårlig i magen :snurt: Tar ikke sjansen på å dra på skolen da :sukk:

Nei, da tar jeg med meg Beatles (av Lars Saaby Christensen) og legger meg tett inntil kjære i senga så får jeg løse matten på egenhånd etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er :husarbeid: i gang igjen. Er endel å gjøre her før helga nemlig, bra jeg tjuvstarta i går :fnise:

Det er forsåvidt verdt det, for i kveld blir det øl, taco og sjokolade :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EKKO... Ekko... ekko... ekko... ekko... ekko... ekko...

Her var det stille i dag gitt :ler:

Bestemte meg plutselig for trening kl 17.00, så må få skifta i en fei. Magen har egentlig oppført seg siden i dag tidlig, så da går det liksom greit å få trent litt :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her! :hallo: Har holdt på med bloggdesign i hele dag, så har bare ikke vært innom :gjeiper:

Så fint at du ble bra i magen igjen, og er fit for fight på trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treninga var sinnsykt slitsom :daane: Men jeg kom meg gjennom det iallefall. Nå er vi snart ferdig med ryddinga til helga, har blitt skikkelig fint her nå :nigo:

Straks skal vi hoppe i dusjen sammen :lur: Før vi skal drikke øl, spise taco og se på film. Etterpå blir det sjokolade og armkrok :rodmer:

Vi har litt dårlig råd denne mnd, har nemlig regninger på over 15.000 tilsammen :daane: Så da får vi bare gjøre det beste ut av det og kose oss på andre måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinnsykt slitsom trening er bra for kroppen! :nigo:

Så flinke dere er å ordne huset! Her har det ikke blitt gjort noen verdens ting av sånt til helgen :sjenert:

Dere får kose dere som best dere kan i kveld, trenger ikke penger for å kose seg i armkroken! :hjerte::):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde verdens mest slitsomme dag på jobb i går, dermed ble det ikke mye tid forran pcen etterpå. Mat, sofa og senga var liksom litt viktigere :fnise:

I dag skal jeg først på trening, så er det nynorsk oppgave, notatsjekking til særemne og pestoboller som står på planen :) Tror dette blir en ganske så fin søndag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inwis, din frekkis! :snurt: Her er jeg glad og fornøyd over ny pc, og det eneste du gjør er å smøre utover fjesboka at den er dårlig fordi det ikke er et dustete eple-ikon på den! :jolie: Jeg slipper hvertfall å få regning på den senere da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så du sletta alle kommentarene mine?

Jeg sier ikke at pcen din er dårlig, jeg ville bare ikke ha på meg at jeg betaler 5000 bare for et merke. At de 5000 faktisk resulterer i bedre lap-top, rett og slett fordi jeg ikke var fornøyd sist jeg kjøpte pc. Tror faktisk de fleste skjønte at det ikke var ment som noe negativt mot din lap-top. Dessuten var det du som tok det opp.. :forvirret:

Når det gjelder regninga er vel det mitt problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...