Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Arg! Jeg har helt syke mens-smerter i dag. Skikkelig irriterende altså.. Trenger sjokolaaaade :ler:

Jeg har nå stått opp (for to timer siden) og spist frokost. Har tilogmed vaska over kjøkkenet, og skal snart begynne med å vaske resten av badet, rydde soverommet og vaske alle gulv i leiligheten. Sambo får nemlig besøk i dag, og da kan det ikke se sånn her ut :ler:

(000045´tt - en liten hilsen fra lillepus)

Når jeg er ferdig med det, skal jeg nok dra på jobb. Det går på en måte fint nå, er ikke mye å gjøre nå som de fleste har dratt på påskefjellet :ler:

Neinei, får nok komme meg igang :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zeppelin

Jeg studerer vel egentlig ikke før til høsten, da jeg skal begynne på en bachelor i markedsføring. I år tar jeg opp hele siste året (eller egentlig alle tre pga den nye dumme reformen) sånn at jeg kan få generel studekompetanse. Droppe timer ja, glad jeg er ferdig med all undervisning 29 april :)

Gikk på AFR - Arbeiderbevelgesens folkehøyskole ringsaker :)

Ja, den nye reformen er vanvittig idiotisk. Skaper masse problemer for mange folk. Tar opp igjen noen fag, jeg også. Og det er mangen på skolen min som ikke visste at de måtte ha flere timer av ditt og datt. Så nå må enkelte ta ett år til :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig irriterende. Liker ikke den reformen i det hele tatt :kjefte:

----

Øl, hvitløksbrød med tomat og ost og kyllingvinger er ikke feil etter jobb altså :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl, hvitløksbrød med tomat og ost og kyllingvinger er ikke feil etter jobb altså :nigo:

pluss på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske alle sammen.

Vi har hjemmepåske. Jeg jobber endel på helligdagene, slik at jeg får masse lønn i mai. I dag har jeg fri, så skal ut på fest med noen fra gamle-jobben. Gleder meg, alt for lenge siden jeg har vært på fest :fnise:

Akkurat nå ligger lillepus i nakken min og maler værre enn værst :rodmer: , sambo spiller DS, storepus spiser og jeg sitter i sofaen og skulle egentlig gjort noe helt annet enn å sitte på nettet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør hun iallefall ikke :ler:

Drakk i går også da. Feirer alltid bursdagen min natt til 1 mai, siden jeg har bursdag i dag. Det gikk iallefall hardt for seg, og jeg endte med å bli alt for full. Det er ikke morsomt å være meg i dag, må snart vaske leiligheten før min foreldre kommer med kake! Har også forstua det ene beinet og skrubbsår oppover det andre. Høye heler vet dere :ler: Konkluderer med at det var en morsom kveld!

Hurra for meg som fyller mitt år :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Gratulerer med dagen!! :hoppendeglad:

:gave::blomst:

:troest: Ååå! :fnise: Du er nå litt søt da! :klem:

Håper dagen blir fortreffelig selv om tømmermennene kanskje kommer på besøk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk kjære Al :kose:

Tømmermennene er her allerede, men tror dagen skal bli fin uansett. Nå må jeg straks vaske gulvet, så blir det kake og kanskje burgere.. Man har lov å være usunn på bursdagen sin :opplyser::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN! :hoppe: :blåse:

Høye hæler + skrubbsår + forstuet ben høres ut som litt av en feiring :fnise:

Kos deg med kake, burger og alt du måtte ønske, tror det er PÅBUDT å være usunn på bursdagen sin! :Nikke:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...