Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

:ler: denne boka kommer nok til å være dø en liten stund til. Jeg er utslitt for tiden!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lever altså, men livet mitt består av jobb, skole, skole, jobb, jobb, jobb, skole, skole, jobb, skole, skole, jobb.. Ja, dere skjønner :ler:

Nå er jeg oppe tideligere enn vanlig, skal nemlig møte ei venninne fra folkehøyskolen før jeg drar på skolen. Følte det var verdt og droppe de to første timene for. Hun bor nemlig litt unna, og jeg møter henne sånn ca aldri. Jaja, nå må jeg løpe for å rekke toget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:vinke:

Jeg lever å sånt.. Tror faktisk jeg har litt ekstra tid til kg også. Selvom jeg har veldig mye å gjøre med både skole og jobb :ler:

I dag er jeg hjemme fra skolen. Vi henta nemlig en liten guttepus (på 7 uker) i går, og jentepusen (på snart 2 år) er ikke så veldig fornøyd med det enda.. Dermed må noen være hjemme å passe på da. :catmilk: :catmilk: Nå håper vi på litt våpenhvile snart :fred: Ser ut som det går bedre og bedre da, får bare litt vondt av jenta mi. Ikke får jeg lov å ta på henne eller :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Å, så herlig med kattunge! :strix:

De blir venner etter hvert. Bare la dem få litt tid sammen til å bli vant med hverandre. Kanskje hunkatten din faktisk "adopterer" lille pusen?

Godt å se deg her igjen forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever å sånt.. Tror faktisk jeg har litt ekstra tid til kg også. Selvom jeg har veldig mye å gjøre med både skole og jobb :ler:

I dag er jeg hjemme fra skolen. Vi henta nemlig en liten guttepus (på 7 uker) i går, og jentepusen (på snart 2 år) er ikke så veldig fornøyd med det enda.. Dermed må noen være hjemme å passe på da. :catmilk: :catmilk: Nå håper vi på litt våpenhvile snart :fred: Ser ut som det går bedre og bedre da, får bare litt vondt av jenta mi. Ikke får jeg lov å ta på henne eller :sukk:

Så spennende med ny pus! :hoppe: De venner seg til hverandre fortere enn du aner! :Nikke:

Godt å "se" deg, forresten! Jeg skjønner hvordan du har det; baby er også tidsoppslukende! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med liten pus! :rodmer: De kommer helt sikkert til å venne seg til hverandre etterhvert, men enn så lenge så er det jo bra at du kan passe på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Eller jeg har vært oppe en time allerede da. Forsov meg skikkelig, så det ble ingen skole. Det betyr at jeg har påskeferie :strix:

Det går bedre og bedre med pusene også. Lillepus ligger i senga vår hele natta og storepus lar han være stort sett i fred. Vi kan også kose på storepus igjen. Gir det en uke, så er nok alt som normalt i heimen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ass, hadde det vært skulkemesterskap hadde du vunnet, lett! :lol:

Koselig at det går bra med de firbente da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg fortejener å skulke litt :ler: Har jo vært på jobb i dag da, så noe har jeg jo gjort :) Lest et helt kapitiel i samfunsfagboka også. Siden det er første eksamen min skal jeg lese ut boka i påskeferien :jepp:

Nå sitter jeg og koser på lillepus mens jeg vurderer å finne senga. Helt utslitt jeg, jobb hele helga også. Fri på mandag og så på'n igjen. Det positive er at jeg får en gigalønning i mai :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er egentlig ganske så flink skjønner du! :happy: Jeg fatter ikke helt hvor du henter energien til alt! :daane:

Du får passe på å sette av litt kos til S og de to små i påsken også da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Jeg lever altså, men livet mitt består av jobb, skole, skole, jobb, jobb, jobb, skole, skole, jobb, skole, skole, jobb.. Ja, dere skjønner :ler:

Nå er jeg oppe tideligere enn vanlig, skal nemlig møte ei venninne fra folkehøyskolen før jeg drar på skolen. Følte det var verdt og droppe de to første timene for. Hun bor nemlig litt unna, og jeg møter henne sånn ca aldri. Jaja, nå må jeg løpe for å rekke toget mitt :)

Hei! :goodbye:

Stakk innoom en tur jeg!

Hva studerer du da?

Droppe timer er noe jeg er veldig flink til...desverre.. :fnise::sjenert:

Hvilken folkehøyskole gikk du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Så koselig! De blir nok snart venner :jepp:

Når jeg bodde hjemme hadde vi en skogskatt, type schvær! Også fikk vi en liten kattunge. De var helt i tottene på hverandre til å begynne med. Men nå ligger de å sover inntil hverandre og sover. De vasker hverandre til og med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er egentlig ganske så flink skjønner du! :happy: Jeg fatter ikke helt hvor du henter energien til alt! :daane:

Du får passe på å sette av litt kos til S og de to små i påsken også da! :klem:

Både S og pusene får nok kos i påsken altså. Serlig pusene, klarer jo ikke la de være i fred :ler: Nå fikk jeg nettopp besøk i sofaen av lillegutt :rodmer:

Hei! :goodbye:

Stakk innoom en tur jeg!

Hva studerer du da?

Droppe timer er noe jeg er veldig flink til...desverre.. :fnise::sjenert:

Hvilken folkehøyskole gikk du på da?

:velkommen:

Jeg studerer vel egentlig ikke før til høsten, da jeg skal begynne på en bachelor i markedsføring. I år tar jeg opp hele siste året (eller egentlig alle tre pga den nye dumme reformen) sånn at jeg kan få generel studekompetanse. Droppe timer ja, glad jeg er ferdig med all undervisning 29 april :)

Gikk på AFR - Arbeiderbevelgesens folkehøyskole ringsaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...