Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg vet! Nå er det Hellstrøm i lille søte byen jeg bor i, så nå må jeg se på! Kanskje de blir flinke til å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. november 2010 #222 Del Skrevet 11. november 2010 Håper formen snart blir bedre (Er allerede småsyk, så du kan bare smitte meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #223 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Vi har en Tupplur rullegardin fra IKEA - slett ikke dum! Vinduet vårt tipper litt inn i rommet så den dekker ikke helt, men jeg tror nok den er ganske så lystett om den ligger inntil. Endret 12. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Takktakk Al, en tilbake til deg. Begynner å bli friskere nå Takk for tips Ping, IKEA neste ---- I dag har jeg vært hos optikkeren, og kan nå se lenger enn 2 m. Jeg er visst ikke innenfor å kunne kjøre bil uten linser/briller engang, så det var nok påtide Nå har jeg på linser, og har bestilt briller. Så skal jeg tilbake neste fredag og få et halvt års forbruk av linser + brillene. BRILLESLANGE! Så må jeg gjøre et par ting i dag selv om jeg er syk. Går nemlig på veggen snart. Planen er: Sette på 1 - 2 klesvasker til (har allerede satt på en)Sette på en oppvaskemaskinStøvsugerydde soverommetvaske badetvaske kjøkkenet Det må iallefall gjøres iløpet av helga, og de 3 første SKAL gjøres i dag. Men først, havregrøt! Endret 14. november 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 12. november 2010 #225 Del Skrevet 12. november 2010 Det er så deilig å få linser med riktig styrke! Briller er også bra å ha, mye bedre med briller dagen derpå enn linser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 12. november 2010 har ikke brukt linser siden før folkehøyskolen som jeg gikk på i 2006. Så det var fryktelig deilig å faktisk kunne se igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #227 Del Skrevet 12. november 2010 Her har det også kommet masse snø i natt! :happy: Lyst og deilig ute igjen! Ser barna på skolen her borte har lagd av den kramme snøen!! :rødme: Gleder meg til jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 12. november 2010 Åja. Jul Gleder meg som et lite barn, forskjellen er bare at jeg gleder meg til familiekosen istedenfor gavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #229 Del Skrevet 12. november 2010 Åja. Jul Gleder meg som et lite barn, forskjellen er bare at jeg gleder meg til familiekosen istedenfor gavene Enig med deg! :happy: Gavene er bare en liten bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, de er jo selvsagt ikke helt glemt Gaver er koselig det, særlig de folk har brukt god tid på, og omtanken bare lyser av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #231 Del Skrevet 12. november 2010 Flinke Inwe som går til optikusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, flinke meg ---- Fant ut at jeg fortsatt er syk og utsatte resten av husarbeidet til i morgen. Har rydda litt da og satt på oppvaskemaskinen og 3 klesvasker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. november 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 13. november 2010 Ble impulstur til IKEA sent i går, var et vennepar som ringte og spurte om vi ville være med Så nå har vi rullgardin den kosta 198, lurer litt på hva resten av pengene gikk til, brukte nemlig 1000 kr i går Sånn er vel IKEA! Nei, nå må jeg reise meg opp fra sofaen, skal møte Envy kl 12.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. november 2010 #234 Del Skrevet 13. november 2010 Ble impulstur til IKEA sent i går, var et vennepar som ringte og spurte om vi ville være med Så nå har vi rullgardin den kosta 198, lurer litt på hva resten av pengene gikk til, brukte nemlig 1000 kr i går Sånn er vel IKEA! Nei, nå må jeg reise meg opp fra sofaen, skal møte Envy kl 12.00 Hver sin lyst....IKEA....Hmfr! Kos deg sammen med Envy og ha en god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. november 2010 #235 Del Skrevet 13. november 2010 Stikker innom med et ønske om en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 14. november 2010 IKEA er jo nesten hellig jo Sequax Hadde en fantastisk lørdag ---- I går vandra jeg først rundt i timer på senteret med Envy hun brukte endel mer penger enn meg for å si det slik men så har jeg og sambo skjemt hverandre bort hele mnd, så er vel på tide og roe litt ned. Kjøpte strikketøy da, det er så koselig å strikke om vinteren Sambo kom hjem i 9 tiden, og da ble det ovnstekte potetbåter, kyllingfile snurret i bacon, rødløk og saus + kake og super mario galaxy 2. Fantastisk Ellers skal jeg ut på kaffe med to venninner fra teite-jobben nå før jeg og sambo drar til mine foreldre for å feire farsdagen. ha en fantastisk søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. november 2010 #237 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg? Shoppe mye i går? Næh, det har vi ikke sett Høres ut som dere hadde det hyggelig i går ettermiddag da Jeg pakket forresten inn julegaven deres i går :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. november 2010 #238 Del Skrevet 14. november 2010 Åh, kylling surret i bacon er det lenge siden vi har hatt! Fikk kjempelyst på det nå, synd vi ikke har bacon Håper du har en fin søndag med venninner og familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. november 2010 #239 Del Skrevet 14. november 2010 Åh, nå fikk jeg og lyst på kylling i bacon!? ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 14. november 2010 Neida Envy, det var ikke så mye, dessuten er det lov å skeie ut rett etter lønninga har kommet. Man må jo få lønn for strevet Og ikke si sånt, du vet jeg er veldig nysgjerrig av meg. Tror forresten jeg fant den perfekte gaven til dere akkurat nå Det var faktisk første gang jeg spiste kylling i bacon i går, fantastisk godt altså Søndagen var bedre enn på lenge ---- Åh, nå er jeg alt for mett. Mamma serverte kalkun, saus og ovnstekte poteter med grønnsaksblanding i dag. Fantastisk. Også med nystekte hjemmelagede skolebrød til dessert Tror jeg må hjem på søndagsmiddag oftere altså. Dagen i dag har vært fantastisk koselig. Kaffe med to gode venninner som jeg egentlig aldri har møtt utenfor jobb og fyll før, også hjem til mine kjære foreldre for mat Tror virkelig ikke dagen kunne vært stort bedre. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med macen i fanget og har ikke tenkt å bevege på meg før jeg må finne senga KG-snoking på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå