Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg vet! :ler:

Nå er det Hellstrøm i lille søte byen jeg bor i, så nå må jeg se på! Kanskje de blir flinke til å lage mat :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en Tupplur rullegardin fra IKEA - slett ikke dum! Vinduet vårt tipper litt inn i rommet så den dekker ikke helt, men jeg tror nok den er ganske så lystett om den ligger inntil. :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk Al, en :klem: tilbake til deg. Begynner å bli friskere nå :)

Takk for tips Ping, IKEA neste :klemmer:

----

I dag har jeg vært hos optikkeren, og kan nå se lenger enn 2 m. Jeg er visst ikke innenfor å kunne kjøre bil uten linser/briller engang, så det var nok påtide :jepp: Nå har jeg på linser, og har bestilt briller. Så skal jeg tilbake neste fredag og få et halvt års forbruk av linser + brillene. BRILLESLANGE! :nigo:

Så må jeg gjøre et par ting i dag selv om jeg er syk. Går nemlig på veggen snart. Planen er:

• Sette på 1 - 2 klesvasker til (har allerede satt på en)
  • Sette på en oppvaskemaskin
  • Støvsuge
  • rydde soverommet
  • vaske badet
  • vaske kjøkkenet

:husarbeid:

Det må iallefall gjøres iløpet av helga, og de 3 første SKAL gjøres i dag. Men først, havregrøt!

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke brukt linser siden før folkehøyskolen som jeg gikk på i 2006. Så det var fryktelig deilig å faktisk kunne se igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det også kommet masse snø i natt! :happy: Lyst og deilig ute igjen! :jepp:

Ser barna på skolen her borte har lagd :kalle: av den kramme snøen!! :rødme: Gleder meg til jul!! :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Jul :strix: Gleder meg som et lite barn, forskjellen er bare at jeg gleder meg til familiekosen istedenfor gavene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Jul :strix: Gleder meg som et lite barn, forskjellen er bare at jeg gleder meg til familiekosen istedenfor gavene :fnise:

Enig med deg! :happy: Gavene er bare en liten bonus! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er jo selvsagt ikke helt glemt :fnise: Gaver er koselig det, særlig de folk har brukt god tid på, og omtanken bare lyser av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flinke meg :nigo::kose:

----

Fant ut at jeg fortsatt er syk og utsatte resten av husarbeidet til i morgen. Har rydda litt da :sjenert: og satt på oppvaskemaskinen og 3 klesvasker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble impulstur til IKEA sent i går, var et vennepar som ringte og spurte om vi ville være med :) Så nå har vi rullgardin :nigo: den kosta 198, lurer litt på hva resten av pengene gikk til, brukte nemlig 1000 kr i går :hakeslepp:

:ler: Sånn er vel IKEA!

Nei, nå må jeg reise meg opp fra sofaen, skal møte Envy kl 12.00 :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble impulstur til IKEA sent i går, var et vennepar som ringte og spurte om vi ville være med :) Så nå har vi rullgardin :nigo: den kosta 198, lurer litt på hva resten av pengene gikk til, brukte nemlig 1000 kr i går :hakeslepp:

:ler: Sånn er vel IKEA!

Nei, nå må jeg reise meg opp fra sofaen, skal møte Envy kl 12.00 :skravle:

Hver sin lyst....IKEA....Hmfr! :snurt:

Kos deg sammen med Envy og ha en god lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA er jo nesten hellig jo Sequax :ler:

Hadde en fantastisk lørdag :nigo:

----

I går vandra jeg først rundt i timer på senteret med Envy hun brukte endel mer penger enn meg for å si det slik :ler: men så har jeg og sambo skjemt hverandre bort hele mnd, så er vel på tide og roe litt ned. Kjøpte strikketøy da, det er så koselig å strikke om vinteren :jepp:

Sambo kom hjem i 9 tiden, og da ble det ovnstekte potetbåter, kyllingfile snurret i bacon, rødløk og saus + kake og super mario galaxy 2. Fantastisk :hjerte:

Ellers skal jeg ut på kaffe med to venninner fra teite-jobben nå :kaffekopp: før jeg og sambo drar til mine foreldre for å feire farsdagen.

:goodbye: ha en fantastisk søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg? Shoppe mye i går? Næh, det har vi ikke sett :lol:

Høres ut som dere hadde det hyggelig i går ettermiddag da :jepp:

Jeg pakket forresten inn julegaven deres i går :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Åh, kylling surret i bacon er det lenge siden vi har hatt! Fikk kjempelyst på det nå, synd vi ikke har bacon :sukk:

Håper du har en fin søndag med venninner og familie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Envy, det var ikke så mye, dessuten er det lov å skeie ut rett etter lønninga har kommet. Man må jo få lønn for strevet :fnise: Og ikke si sånt, du vet jeg er veldig nysgjerrig av meg. Tror forresten jeg fant den perfekte gaven til dere akkurat nå :jepp:

Det var faktisk første gang jeg spiste kylling i bacon i går, fantastisk godt altså :sikle: Søndagen var bedre enn på lenge :hjerte:

----

Åh, nå er jeg alt for mett. Mamma serverte kalkun, saus og ovnstekte poteter med grønnsaksblanding i dag. Fantastisk. Også med nystekte hjemmelagede skolebrød til dessert :sikle: Tror jeg må hjem på søndagsmiddag oftere altså.

Dagen i dag har vært fantastisk koselig. Kaffe med to gode venninner som jeg egentlig aldri har møtt utenfor jobb og fyll før, også hjem til mine kjære foreldre for mat :nigo: Tror virkelig ikke dagen kunne vært stort bedre. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med macen i fanget og har ikke tenkt å bevege på meg før jeg må finne senga :ler:

KG-snoking på gang :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...