Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Badiane
Skrevet

Travel dag i dag, så det ble hurtigmat: Stekt kyllingbryst, couscoussalat med selleristang og dill, kål-og fennikelsalat fra i går, og matyoghurt. Stikkelsbærkompott og shortbread til dessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre brødskiver med makrell i tomat. Er det faste så er det faste... eller man har dårlig tid :)

Skrevet

Middag i dag var badstuerøkt lammelår med saus, gulrot og poteter til.

Skrevet

Enkelt i dag, siden alle i huset lider av sykdom....wraps med stekte kyllingbiter, salat, løk og litt hvitløksdressing.

Gjest Eurydike
Skrevet

Skinnstekt lysingfilet! :juhu:

:fnise:

Med sitronbåter, ovnsbakte mandelpotetbåter og ertepuré med ramsløk.

Gjest Begonia
Skrevet

I dag skal jeg ha fiskeburger med ost og bacon. Hjemmelaget rotmos til.

Skrevet

I dag bestiller vi sannsynligvis mat fra en indisk restaurant i nærheten.

Skrevet

Biffstrimler med stekt løk og champignon, rosèpeppersaus og potetbåter med skall.

Skrevet

Hjemmelagd hvit fiskesuppe. Lurer på om jeg skal lure nedi et par jordskokker, men er usikker på om det blir godt.

Gjest Eurydike
Skrevet
Hjemmelagd hvit fiskesuppe. Lurer på om jeg skal lure nedi et par jordskokker, men er usikker på om det blir godt.

Jordskokk og fisk kan passe riktig bra sammen, det - innlegget ditt fikk meg til å tenke på denne oppskriften.

Skrevet

Svinekoteletter, potetmos og blomkål og gulrøtter i en spinat- og ostesaus.

Gjest melmidden
Skrevet
Jordskokk og fisk kan passe riktig bra sammen, det - innlegget ditt fikk meg til å tenke på denne oppskriften.

Takk for svar :) Vi hadde riktignok ikke så mange fine ingredienser som i oppskriften der - om jeg skulle fått tak i kalvebrissel måtte jeg nok tydd til finlandshette og skarp kniv og sneket meg ut om natta :ler: Men suppa ble god med jordskokk, "vanlige" rotgrønnsaker, purre, laks og steinbit.

*nyregistrert*

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

I dag var svigermor på besøk og fikk saltbakt ørret, som jeg fant her ørret

Det var ganske vellykket i grunn ;)

Gjest Eurydike
Skrevet
Takk for svar :) Vi hadde riktignok ikke så mange fine ingredienser som i oppskriften der - om jeg skulle fått tak i kalvebrissel måtte jeg nok tydd til finlandshette og skarp kniv og sneket meg ut om natta :ler: Men suppa ble god med jordskokk, "vanlige" rotgrønnsaker, purre, laks og steinbit.

*nyregistrert*

Ikke så mye kalvebrissel her i huset heller, men å matdrømme litt på en vanlig torsdag går alltids an likevel. :lur:

Så hyggelig at du registrerte deg, forresten - fint nick! :ler:

Gjest Badiane
Skrevet

I går hadde vi fiskecurry med langefilet, aloo gobi, chapatti og raita. I dag vet jeg ikke helt, men det blir antakelig noe enkelt.

Skrevet

Igår: Hjemmelaget variant av minestronesuppe

Idag: Noe godt! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...