Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurydike
Skrevet

Vi skal lage fiskegrateng med rester av torsk og kveite. Tilbehør blir kokte poteter, gulrøtter, brokkoli og smeltet smør.

Skrevet

Fullkornspasta og tomatsaus med kylling, selleri, gulrot, løk, hvitløk, chilli, spinat +++

Skrevet

Hjemmelaget italiensk pizza med parmaskinke, parmesan, fersk mozzarella, løk, tomatsaus og sopp. Muligens et dryss ruccola på toppen og et glass rødvin til.

Skrevet

Wok (poteter, brokkoli, gulrøtter, minimais og løk) med kylling

Skrevet

I dag ble det tradisjonsmat: hjemmelagede kjøttkaker etter bestemors oppskrift, mandelpoteter, brun saus og kålstuing (begge deler laget fra bunnen selvsagt ;)). Men oj så mett man blir, og oj så tung i magen! Så glad vi ikke har dette hver dag :)

Skrevet

Steinbitkaker med kokt potet og en slags furulysalat (kål, appelsin, gulrot og rosiner).

Gjest melmidden
Skrevet (endret)

Noen timer siden middag, men i dag var det spagetti med strimlet stekt svinekjøtt, stekte gulrøtter, purre og sukkererter og hjemmelagd hvit ostesaus. I morgen hvalbiff om jeg ikke gir etter for innfallet om å lage Valentinesmiddag; "søtsuppe" med rotgrønnsaker utskåret til hjerter :fnise: Kanskje blomkålsuppe med lilla gulrothjerter?

Endret av melmidden
Skrevet

Tror det blir restemat omelett idag.

Lite spennende, men godt.

Skrevet

Grillet halloumi, ovnsbakte rødbeter og salat med linser og valnøtter.

Skrevet

I dag blir det kyllingfilet med tomatsaus, pasta og parmesan.

Gjest Eurydike
Skrevet

Rester fra i går: Fiskegrateng, en liten mos/puré av kokte poteter og grønnsaker og grønn salat med lettkokte aspargesbønner og sennepsvinaigrette.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget lasagne med salat og hvitløsbaguetter :-D

Skrevet

Valentines Day, så vi skal ut på spansk restaurant. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Grillet halloumi, ovnsbakte rødbeter og salat med linser og valnøtter.

Grilla ost?

Skrevet
Grilla ost?
Jepp! :) Høres merkelig ut, men den er mye fastere enn vanlig ost, så den smelter ikke, men får en god skorpe. I tillegg smaker den veldig godt.
Gjest Badiane
Skrevet

Jeg er hjemme alene i kveld, og har tenkt å kose meg som best jeg kan med takeaway-sushi og champagne. :)

Gjest Ansjoni
Skrevet
Jepp! :) Høres merkelig ut, men den er mye fastere enn vanlig ost, så den smelter ikke, men får en god skorpe. I tillegg smaker den veldig godt.

Skriver under på den!

Middag i dag er enda ukjent, har blitt invitert ut med for å spise etter jobb i anledning dagen ;) Håper på tapas!

Skrevet

Spiste på jobben i dag. Det var sildball med stekt flesk, kålrot, gulrot og poteter. Kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...