Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det bare en Mr.Lee som jeg skal spise i pausen på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ostesausgratinert blomkål og brokkoli med stekt bacon til.

Skrevet

Pasta med saus av bl.a. tomater og stilkselleri, og med hvitløkstekt sopp (sjampinjong og portobello). Revet pecorino?

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng.

Skrevet

Sennepspenslet torsk stekt i ovn, og som tilbehør en lun salat bestående av kokte brekkbønner, løk, tomat og en sennepsvinagrette med masse hvitløk. Nam nam!!!!!

Gjest Badiane
Skrevet
Sennepspenslet torsk stekt i ovn, og som tilbehør en lun salat bestående av kokte brekkbønner, løk, tomat og en sennepsvinagrette med masse hvitløk. Nam nam!!!!!

Det hørtes veldig godt ut! Det minner meg dessuten om at skreisesongen er i gang. :spise:

Jeg har laget en gigantisk porsjon bolognesesaus, så i dag blir det spaghetti bolognese med revet parmesan, og en grønn salat.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Stekt og pepret laks. Villrisblanding med brune linser. Brokkoli og gulrøtter - lettkokt, så stekt i hvitløk sammen med laksen.

Skrevet

Fiskesuppe med bl.a. laks, sei, torsk, reker og diverse grønnsaker. Hjemmelaget urtebrød til.

Skrevet

Tagliatelle med pesto, svinekjøttdeig, ruccola, pinjekjerner og parmesan.

Gjest Eurydike
Skrevet

Omelett med purre, squash, paprika, soltørkede tomater, kalamataoliven og feta. Blandet grønn salat med cherrytomater ved siden av.

Skrevet

igår

En pakke kyllingkjøttdeig ble blandet med en pose tacokrydder og jeg laget kjøttboller av dette. spiste med potetstappe.

Veldig godt!!

idag

Stekt laks med tilbehør

Skrevet

Marinerte kyllinglår, grønnsaker og poteter bakt sammen i form.

Skrevet

Fiskekaker med sennepsmos og spinatsaus.

Skrevet

Lam do piaza, aspargesbønner med ingefær og frisk koriander, ris, raita og nanbrød.

Skrevet

Så utrolig fancy alle dere er da. :)

... vi skal ha lapskaus.

Skrevet

Enten noe med fisk eller wok. Kanskje woket fisk? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...