Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Chilicannelloni med cottage cheese og kalkunskinke. Gratinert i ovnen med tomatsaus og parmesan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Risotto med tørket steinsopp og fersk østerssopp. Kanskje en liten forrett av ingredienser som ble til overs i går (halloumi og feldsalat).

Skrevet

I dag blir det pai med kremet kylling- og purrefyll.

Gjest Eurydike
Skrevet

Kremet purésuppe av butternut squash, krydret med malt koriander, allehånde og cayenne (tror jeg). Hjemmebakte rundstykker ved siden av.

Skrevet

Indrefilet av svin med appelsinsaus og tagliatelle.

Skrevet
Pasta di Parma. Prinsessas favorittmat.

Den er kjempegod!

I går hadde vi fiskepudding med poteter og grønnsaker, i dag tror jeg det blir spaghetti!

Gjest Badiane
Skrevet

Vi har hatt en skikkelig restemiddag: Midtøsten-inspirert gryte av lammekjøtt, kikerter, løk, grillet paprika og diverse krydder, samt couscous. Dessuten en salat med revne gulrøtter og aïoli fra søndag.

Skrevet

Spagetti med fløte- og ostesaus (jarlsberg og parmesanaktig hvit geitost), kokte grønnsaker (gulrot, broccoli, purre og sukkererter), stekt kyllingfilét og en enkel, god salat med pinjekjerner og vinaigrette-dressing.

Skrevet

Hjemmelaget kremet spinatsuppe med eggebåter, servert med urte/hvitløksbrød.

Skrevet
Spagetti med fløte- og ostesaus (jarlsberg og parmesanaktig hvit geitost), kokte grønnsaker (gulrot, broccoli, purre og sukkererter), stekt kyllingfilét og en enkel, god salat med pinjekjerner og vinaigrette-dressing.

Blir helt imponert jeg over hva man har tid til på en vanlig onsdag...

Jeg skal ha fiskesuppe (pose) men fiskepudding-terninger i!

(den pastaretten til gjest over tror jeg at jeg skal ta til helgen!)

:spise:

Skrevet

Salat av Puy-linser og valnøtter, bakte rødbeter og et par skiver grillet halloumiost.

Skrevet (endret)

Kok ris, oppå det er det stekte kyllingfiletbiter og baconbiter. Heller over Bali kyllingsaus og har ost på toppen. Gratinerer det i noen minutter :sikle:

Endret av Annie
Skrevet
Kok ris, oppå det er det stekte kyllingfiletbiter og baconbiter. Heller over Bali kyllingsaus og har ost på toppen. Gratinerer det i noen minutter :sikle:

Spennende variant!

Hos oss uten kjøkken blir det pølse i lompe/brød!

Skrevet

Kremet høstsuppe med lammekraft og det som befinner seg i huset av grønnsaker. Sprøstekt bacon og hjemmebakte rundstykker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...