Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i Beijing, så her går det i kinesiske hele uka. Igår hotte sezcheuanretter, alle rettene inneholdt chili viste det seg. Idag annen kinesisk, deriblant kung pao, mandarinfisk, grønne bønner, spareribs, lfylt lotus, abalone og glassmanet...... NAMME :)

Skrevet

Fiskekaker på brødskiver. Sylteagurk,rødbeter og tomat.

Skrevet
Pai med vårløk og det jeg ellers finner i kjøleskapet...

Ble overveldet av risotto-trang på tur hjem, så jeg kjørte innom butikken og kjøpte litt østers-sopp. Dermed ble det risotto med sopp, frisk spinat og serranoskinke. Gleder meg til å spise resten til lunsj :)

Skrevet (endret)

Stekt kyllingfilet med ovnsbakte rødbeter, forskjellige grønnsaker og potetmos.

Endret av Arkana
Gjest Eurydike
Skrevet

Har nettopp spist middag ute på vei hjem fra jobb - stekt steinbit med tilbehør.

Skrevet

Har en pai med blant annet spekeskinke, grilla paprika og løk i ovnen nå. Den skal serveres med en blandet grønn salat til.

Skrevet

Stekt seifilet med blomkål og brokkoligrateng og råkost.

Gjest Badiane
Skrevet

Vi har hatt gratinerte krabbeskjell (etter en oppskrift av Rick Stein - fantastisk godt!), spaghetti og fløtesaus med bladpersille og masse purre, og salat av salatblader, selleristang og agurk.

Gjest onyx, i.i.
Skrevet
Er i Beijing, så her går det i kinesiske hele uka. Igår hotte sezcheuanretter, alle rettene inneholdt chili viste det seg. Idag annen kinesisk, deriblant kung pao, mandarinfisk, grønne bønner, spareribs, lfylt lotus, abalone og glassmanet...... NAMME :)

Oi, glemte å logge inn ja, så det er onyx som er i Beijing. ;)

Fortsatt mye kinesisk på menyen ja, igår and ala peking style (men ikke klassisk pekingand) og diverse annet konsumert underveis.

Skrevet

I dag blir det hjemmelagede hamburgere (med mye forskjellig godt garnityr) og pommes frites.

Skrevet

Tror det blir noe vilt i kveld, skal sammles en gjeng og finne på noe. Vi får se.

Ser for meg en sen lunch på Ramp eller noe.

God middag alle sammen.

Gjest Eurydike
Skrevet

Thai-inspirert wok med ørretfilet, friske grønnsaker, kokosmelk, cashewnøtter, chili/ingefær/hvitløk, lime og masse frisk koriander. Eggenudler eller basmatiris til - har ikke helt bestemt meg.

Skrevet

Blomkålsuppe med lilla blomkål :) I morgen håper jeg det blir viltkjøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...