Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svineschnitzel, ovnsstekte potetbåter, soppsaus og grønn salat. Fruktsalat med vaniljesaus til dessert.

Skrevet

Vi reiser bort i to uker i morgen og spiste derfor det som var i kjøleskapet. Et glass korma-saus med gulrøtter, paprika og kyllingfilet. Servert med basmatiris og et lite glass Shiraz.

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng (med eggebåter og erter i bunnen), med poteter, gulrøtter og smeltet smør.

Skrevet

Noe så barnevennlig og enkelt som fiskekaker, poteter, smørdampet gulrot og squash..

Også lurer eg på en ting.. .Noen av middadsmenyene her inne ser jo flottere og mer fancy ut en restaurantmenyer, har dere barn?

Skrevet

Kylling med potetsalat, litt pasta, rester av grønn salat og hvitløksbaguett.

Skrevet

Kyllingkjøttdeig stekt med tomat, løk, tomatpurre, hermetiske tomater, chilisaus og masse krydder, oppi pitabrød sammen med salat og det man måtte ønske.. :spise:

Skrevet

Helstekt indrefilet av svin med bakte poteter og ovnsstekte gulrøtter.

Skrevet

Igår var det lammegryte med vin og rotgrønnsaker, idag koker jeg kjøttsuppe av oksekjøtt, grønnsaker, byggryn og litt bratwurst. :)

Gjest nextlife
Skrevet

Bare meg og lillemor til middag i dag, hun ønsket seg egg og bacon, og det fikk hun (og mammaen også :fnise: )

Skrevet (endret)

Blir grønnsakpai i kveld til middagen :spise:

Endret av Lund
Skrevet

Hjemmelagde fiskekaker, sennepspotetmos og agurk/tomatsalat.

Skrevet

Svenske kjøttboller og medisterkaker i brun saus. Poteter, surkål og tyttebær til.

Skrevet
Hjemmelagde fiskekaker, sennepspotetmos og agurk/tomatsalat.

Du kunne vel ikke tenkt deg å dele oppskrift på sennepspotetmos? For det hørtes veldig godt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...