Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lett søndagsmiddag i dag: Blandet grønn salat med røkelaks (rest fra 17. mai-brunsj ;) ), avokado, cherrytomater, rødløk, feta og pinjekjerner. Rundstykker ved siden av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Take away i dag også, sånn er det når man flytter. :)

Skrevet

I dag skal vi ha medisterpølse, ribbe, surkål og poteter. Skikkelig julemiddag :)

Jeg hadde ei ribbe i fryseren, syntes det var på tide å ta den før den blir gammel og trå.

Skrevet

En stor gulrotcurry, en liten kyllingcurry (som egentlig skal lages med tikka masala-kylling, men vi skal bruke kokt kyllingkjøtt i stedet), raita med masse agurk, og indisk tomatsalat. Og så skal jeg forsøke meg på nanbrød for tredje gang i mitt liv. Håper det stemmer at alle gode ting er tre! :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Det blir fiskeboller idag og, jeg er hekta :ler: Sånt kan jeg bare gjøre når jeg er alene hjemme.

Skrevet

En god tex mex salat med kyllingkjøttdeig, kidneybønner, paprika, crispisalat, soltørket tomat, klasetomat, avocado, agurk, jalapeno og rødløk. Tror det var alt..? Dressing av kesam med knust hvitløk og hakket chili, pluss litt santa maria hot salsa...

Som sagt, den var faktsik god, tross sammensurium av ingredienser:)

Gjest Sille
Skrevet

Vi skal ha wok med strimlet svinekjøtt og masse grønt i.

Skrevet

I dag ble det stekte nakkekoteletter, ovnsbakte poteter og squash, paprika, vårløk og champignon, bernaisesause.

Skrevet
Det blir fiskeboller idag og, jeg er hekta :ler: Sånt kan jeg bare gjøre når jeg er alene hjemme.

Jeg er den eneste i husstanden som liker fiskeboller i hvit saus (jeg elsker det, forresten), men jeg kommer aldri på å lage det når jeg er alene! :sur:

Så nå har jeg ikke spist det på ti år, tror jeg. :(

Jeg skal huske det til neste gang det blir aktuelt!

Gjest Sabia
Skrevet

Idag blir det Thai kyllingwok med kokosmelk og curry paste!! :sikle:

Skrevet

Provencalsk grønnsakssuppe med Puy-linser og byggryn.

Skrevet

I dag skal vi ha greske hamburgere med salat...

Skrevet

sitronmarinert laks med poteter, rømme og agurksalat

Skrevet

Nudler og tunfisk.. Lollipop til dessert.

Skrevet

Pølsegrateng, poteter og råkost :) Knall godt. Selvfølgelig hjemmelaget pølsegrateng:)

Gele og vaniljesaus til desser ;)

Skrevet
Jeg er den eneste i husstanden som liker fiskeboller i hvit saus (jeg elsker det, forresten), men jeg kommer aldri på å lage det når jeg er alene! :sur:

Så nå har jeg ikke spist det på ti år, tror jeg. :(

Jeg skal huske det til neste gang det blir aktuelt!

ELSKER fiskeboller i kvit saus eg også.. Men min samboer er ikke så glad i det...han spiser det men blir ikke laget så ofte. Får slå oss sammen å ha en fiskebolle aften ;)

Skrevet

Vi hadde risotto med reker og finhakket kjørvel, og med reke- og safransmør (fra fryseren) rørt inn til slutt. Og så hadde vi salat med tomater og grillet paprika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...