Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen middag, for jeg kommer ikke hjem før 11. Og allerede nå er jeg kjempesulten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. et halvt rundstykke og 2 knekkis med nøkkelost (kreativiteten lenge leve på kveldsvakter)

Skrevet

I går ble det stekt kylling, bakt potet med kryddersmør og rømme og salat med dressing til.

I dag spiser vi ute.

Skrevet
I går ble det stekt kylling, bakt potet med kryddersmør og rømme og salat med dressing til.

I dag spiser vi ute.

Nam, det hørtes godt ut.

I dag tror jeg det blir Siciliana til middag hos oss (pastahjul med kjøttdeig + sånn saus).

Skrevet

Risotto med røkelaks og erter. Hvitvin til. :)

Skrevet

Gryte med spe-kje, tomat og Snøfrisk (rest fra fryseren). Tilbehør blir ovnsbakte mandelpotetbåter og aspargesbønner med ramsløk. Og så har jeg lyst på et glass rødvin - Rioja, kanskje? :)

Skrevet

I dag blir det entrecote med bearnaisesaus og pommes frites!

Skrevet

Igår ble det kyllingfilet i biter, purre, minimais, rød, grønn og orange paprika og løk stekt med tacokrydder.

Idag blir det sei på paprika, løk, purre, haricot verts og hakkede tomater.

Skrevet

Fiskeboller med hvit saus med gulrøtter i og poteter.

Skrevet
Idag blir det sei på paprika, løk, purre, haricot verts og hakkede tomater.

eller en eller annen gang i kveld. Har en gubbe som aldri klarer å komme seg hjem, og heller ikke klarer å si ifra :frustrert:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Fiskeboller i hvit saus (for 4. gang på en uke :rodme: ) med purreløk, bacon og potet.

Skrevet

Idag blir det home made lasagna.. Og kansje jeg gidder å bake brownies til dessert. :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...