Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Taco :)

Magen er ikke i humør, så det ble yoghurt med banan og kornblanding istede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kylling delt i åtte marinert i sitronsaft, olivenolje, hvitløk, hakket kjørvel og persille bakt i ovnen, med ovnsbakte tomater med frisk timian, spinat med smør og sitron, og potetgrateng av kokte poteter og hvit saus fra tidligere i uken med en rest chèvre og en fløteskvett.

Gjest Kristin_
Skrevet

Gresk salat med fetaost og marinerte oliven + hjemmelaget tzaziki basert på kun yoghurt og kyllingfilet :)

Skrevet

Vi skal grille hos venner, så vi satser på at det blir masse :sol: Det ser lovende ut foreløpig. :)

Skrevet

De små overnattingsgjestene våre har bestilt hjemmelaget pizza. :)

Skrevet

Tomatsuppe...

Skrevet

Min kjære har tilbudt seg å lage pizza.... eg prøvde å si at eg godt kunne gjøre det( for å få den slik eg vil=),men det ville visst han og.) så da blir det en tradisjonell pizza med kjøttdeig og toro pizzafyll med løk og tomat, jaja kan ikke alltid få viljen min.

Skrevet

I dag blir det grillmat. Flintsteik, hjemmelaget potetsalat og tilbehør.

Skrevet

Spaghetti med ferske reker, artisjokker, hvitløk, chili og bladpersille.

Skrevet

Vi har hatt hjemmelaget pizza i dag :sikle:

Skrevet
Spaghetti med ferske reker, artisjokker, hvitløk, chili og bladpersille.

Det høres godt ut!

Jeg har spist stekt kalkunfilet med fransk kylligsaus + masse brokkoli, salat og tomat til. Sunt og godt!

Gjest Gjest
Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker med kålstuing, poteter og (hjemmelagd, litt rar) brun saus. Søren meg vanskelig å time slik mat med to kjeler med meljevningssauser og varm stekepanne :roll: Men det ble godt. Glemte tyttebær til!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Idag ble det noe så sjeldent som Burger King.

I morgen satser vi på grillvær, og skal spise flintstek og diverse tilbehør.

Skrevet

Lørdagsmiddagen ble hjemmelaget pizza, og i dag blir det taco!

Skrevet

I dag har gjestene ønsket seg taco, så da blir det det. :-)

Skrevet

I dag skal vi ha rib eye steak med stekt sopp og nøttepoteter. Sjokolademousse til dessert.

Skrevet

Stekte nakkekoteletter med aspargesbønner og stekt sopp til. Potetmos og tyttebærsyltetøy. Forhåpentligvis litt stekesky :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...