Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pasta med tunfisk, middelhavsansjos og div. friske grønnsaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pai med kremet kylling- og purrefyll

Endret av Arkana
Gjest Marie81
Skrevet

Pizza med tacokrydret kjøttdeig, rødløk, paprika, mais ++ med salat

Skrevet (endret)

Foliebakte kveiteskiver med løyrom- og gressløksaus (oppskrift fra Prinsesse på erten :) ). Øvrig tilbehør blir kokte poteter, grønn asparges og ertepuré med ramsløk og frisk mynte.

Endret av piaf
Skrevet

I dag blir det restepizza. Jeg skal lage tre små: en Margherita (med bøffelmozzarella), en med spinat og emmenthaler, og en med hvit asparges, serranoskinke og emmenthaler. Ved siden av skal vi ha tomat- og agurksalat. Og så blir det blåbærsorbet til dessert. :)

Skrevet

hva er emmenthaler? :klø:

Her blir det reker :)

Skrevet (endret)
hva er emmenthaler? :klø:

Her blir det reker :)

Det er en sveitsisk hvitost. Jeg gadd ikke å skrive "emmenthalerost", men jeg kunne jo selvfølgelig skrevet bare "ost", da. :ler:

Reker er godt!

Endret av bada
Skrevet

Her ble det grilling.

Helt enkel grilling, en kyllingfilet, et par grillpølser og tre bratwurst dannet grunnlaget for grillspyd. Så grillet vi halve poteter til, rett på grillen. Og kalde cherrytomater til meg, som synes det er LANGT bedre enn å få dem oppvarma på spydet. Deilig :)

Skrevet

Pizza med tomat og creme fraiche-basert saus, tacokrydret kyllingstrimler, bacon, rødløk og ost. Og selvfølgelig rømmedressing!

:sikle:

Skrevet
Pizza med tomat og creme fraiche-basert saus, tacokrydret kyllingstrimler, bacon, rødløk og ost. Og selvfølgelig rømmedressing!

:sikle:

Nam! Jeg vil komme på besøk! :sikle::ler:

Skrevet

Ovnsbakt laks med grønnsaker og kokte poteter.

Skrevet

I dag har vi spist pasticcio etter oppskrift fra Arkana.

Skrevet

Moussaka med grillede aubergineskiver og lammekjøttdeig. Gresk salat ved siden av.

Skrevet

Hjemmelagede hamburgere i brød med diverse tilbehør samt ovnsbakte potetbåter. Saftig banankake til dessert.

Skrevet (endret)

Blir vel svenske kjøttboller :sikle::sikle::sikle::sikle:

Endret av Lund
Skrevet

Stekte grove lammepølser, provençalsk kikertsalat og tomatsalat. Blåbærsorbet til dessert.

Skrevet

Fiskepai med potetmoslokk, fylt med torsk, blåskjell og kongekrabbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...