Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det en cæsar-inspirert salat med marinert grillet kylling til. Hjemmelaget kaffeiskrem til dessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spagetti og kjøttdeig. Enkelt og greit. Tar kort tid å lage, noe som passer perfekt på en varm dag.

Skrevet

Couscous med reker, tror jeg. Har alt jeg trenger i huset fra før.

Skrevet

Pizza paa en spansk resturant. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Picnic i dag med reker, salat med ost og skinke og jordbær til dessert. Håper bare været holder sånn noenlunde.

Skrevet

Fullkornspasta med kjøttsaus fra Dolmio. Salat.

Gjest -eline-
Skrevet

Hjemmemekket pizza med Viestad-bunn, mozzarella, oliven, spekeskinke og ruccola. Skulle egentlig være fredagskos, men det ble litt forandringer i planene.

Skrevet

idag skal eg lage finnbiff....

Skrevet (endret)
I går spiste jeg en 6 retters på en restaurant med 2 stjerner i Guide Michelin. Det var nydelig mat, andeleverpaté, pepperlaks, pasta, posjert biff, ostetallerken og sjokoladekake med kirsebær til dessert. Vin til alt selvfølgelig... :)

Idag blir det andebryst og ett eller annet..... Har ikke helt bestemt meg ennå.  :sjenert:

Og hvis noen lurer, ja, jeg har bursdag! :sjarmor:

Gratulerer med gårsdagen! :)

Hvor var det dere var å spiste? Hørtes veldig godt ut og elsker å bruke litt ekstra penger nå som jeg har penger, men lurer på om det var i Norge? Det finnes jo bare en restaurant her i landet med stjerne i Michelin, Annen Etage i Oslo!

(oops, med penger så mener jeg sommerferie og skattepenger, ar så absolutt ikke rik...!!!) :sjenert:

Endret av Collargol
Skrevet

Urtefiskekaker med råstekte poteter, brokkoli, gulrot og squash.

Skrevet

-Og jeg skal forresten ha spansk kylling gryte (ikke fra pose, jeg er stolt!!!), med aubergine,sopp og div. andre grønnsaker og med ris til!

nam, nam ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor var det dere var å spiste? Hørtes veldig godt ut og elsker å bruke litt ekstra penger nå som jeg har penger, men lurer på om det var i Norge? Det finnes jo bare en restaurant her i landet med stjerne i Michelin, Annen Etage i Oslo!

(oops, med penger så mener jeg sommerferie og skattepenger, ar så absolutt ikke rik...!!!) :sjenert:

Takk! :sjenert:

Jo, vi var og spiste på Peter's Kunststube, som ligger rett utenfor Zürich. Liten og utrolig sjarmerende restaurant, og siden det var nydelig vær spiste vi i hagen. Nydelig mat, og flott service uten at du føler at det blir påtrengende. Kjempegøy å observere andre gjester også.

Verdt opplevelsen, men så langt det dyreste restaurantmåltidet jeg noen gang har spist... :ler:

Skrevet
I dag skal vi ha en sommerlig variant av minestrone.

Vi bestemte oss spontant for å gå på kino i går, så det ble en rask matbit i byen. Dermed blir det minestrone i dag i stedet.

Skrevet

Det er varmt i dag, og kjøkkenet fremdeles ikke helt i orden etter oppussing, så det blir noe enkelt: nystekte baguetter fylt med hjemmelaget kyllingsalat.

Gjest trønder
Skrevet
Trøndersodd og fersk loff.

Sodd og loff? Den var uvanlig. Hvor spiser man det? Har aldri opplevd det her i Trøndelag?

Skrevet

det er flere restauranter i oslo m stjerne? Feinsmecker , Statholdergaarden og Bagatelle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...