Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

i dag hadde vi hvitløksmarinerte nakkekoteletter,soppstuing,ovnstekte potetbåter og hjemmelaget bairnais...

og til dessert hadde vi tex sin karamellpudding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tagliatelle med kylling og en eller annen saus jeg lager med crème fraîche og diverse annet godt jeg finner i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølser i brød. Kjapt og enkelt, vi dkal på fotballkamp om et par timer, så det blir mat som er raks og lage til og som ikke skaper mye opvask i dag. (altså, vi spiser pølsene hjemme, ikke på kamp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff, pommes noisettes, grønnpeppersaus, champignonstuing, asparges, gulrøtter og stekt småløk. Bringebær med vaniljesaus til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekt kyllingbryst pakket inn i parmaskinke og friske salvieblader (muligens også hakkede soltørkede tomater).

Tilbehør blir grønn salat med balsamicovinaigrette og, av alle ting, nepegrateng :overrasket: (jeg har en kilo økologiske neper å bruke opp, og fant en oppskrift i The Paris Cookbook, så hvorfor ikke? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg lage mangokyllinggryta som jeg har lest så mye pent om her inne :sjarmor: Store forventninger!!

Den var helt fantastisk god!!!! Anbefales :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde bruchetta til forrett, kyllingfileter stekt i biter ,med ris og hjemmelaget sennepssaus, og til slutt karamellpudding.

Stappmett jeg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag lager vi pizza. Etter planen litt todelt, en tomatsaus over det hele, men skinke på en del og tacokjøttdeig på den andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...