Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spaghetti og hjemmelagde, krydrede kjøttboller i tomatsaus, gratinert i ovnen med parmesan og mozzarella (etter Jamie Olivers oppskrift, sånn noenlunde ;) ). Og kanskje blandet grønn salat ved siden av - vi får se. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig norsk husmannskost - kjøttkaker i brun saus med poteter og stuet kål :)

Skrevet

Spiste på cafe, og det ble gratinerte nachos med salsa og aioli til. Hadde trodd det ville være sært med aioli til, men det var nydelig!

Skrevet

I dag ble det kjapp mat på Burger King. Venninnen min spiste Fedonburger, noe som visstnok IKKE var å anbefale :(

Skrevet
I dag ble det kjapp mat på Burger King. Venninnen min spiste Fedonburger, noe som visstnok IKKE var å anbefale :(

Var visst ikke innlogget jeg..

Gjest Violetta
Skrevet
Skikkelig norsk husmannskost - kjøttkaker i brun saus med poteter og stuet kål  :)

Åh det fikk jeg lyst på... :sjarmor:

Skrevet

Biff med peppersaus, ovnsbakte potetbåter, champignonstuing, friterte løkringer og asparges og gulrot.

Skrevet

Smørstekt lyr med kapers, bladpersille og sitron, kokte grønnsaker og potetmos av mandelpoteter, pastinakk og ramsløk.

Til dessert skal vi lage vafler, og nyte med nyrørte jordbær/bringebær og rømme på. :sikle:

Skrevet

Kjøttboller,poteter, brun saus og makaroni

Skrevet

Hjemmelaget pizza med tacorester og pølse, den står i ovnen, snart mat :)

Skrevet

Har ikke planlagt lenger enn at jeg har tatt opp karbonadedeig fra fryseren. Må lese litt her tror jeg......

Skrevet
Hjemmelaget pizza..

Her også

Og her :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag blir det hjemmelaget lasagne, i morgen skal jeg lage curry enten med fisk eller kylling. :) (planen klar for en gangs skyld).

Skrevet

Grillet kyllingbryst krydret med koriander, cumin og chili/paprikapulver. Servert med sitronbåter og taboulleh - couscoussalat - med tomater, grillet paprika, rødløk, bladpersille og frisk mynte. :)

Skrevet

Hjemmelaget indisk kyllinggryte med pilaffris, naanbrød, poppadums og raita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...