Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal vi ha hagefest, og vi skal grille indrefileter med ulike marinader, og ha nypoteter, salat, potetsalat, rundstykker og forskjellige sauser til. Også blir det pølser med brød eller lompe, da.

Skrevet

Osteomelett med brød og salat.

Skrevet

Hjemmelaget biffgryte (fra fryseren, enkelt og greit ;)).

Skrevet

Pai med purre, vårløk, chèvre og valnøtter, med blandet grønn salat med tomater, ruccola og sennepsvinaigrette. Dette er min favorittpai, veldig gode smaker sammen - og valnøttene, som legges på toppen, blir ristet gyldne i løpet av steketiden. :sikle: Dessuten har jeg "bestilt" en flaske rosévin til - det blir bra. ;)

Vi lager nesten aldri pai lenger, jeg synes det blir så mektig og tungt med alt smøret i paideigen. Derfor skal jeg i dag prøve å bytte ut en del smør med kesam, samt litt av det fine hvetemelet med grov spelt. Håper det ikke blir total katastrofe... :sjenert:

Skrevet

Igår var det stekte pølser og lompe.

Idag blir det deilig fiskesuppe :wow: Gleder meg...

Skrevet

Vi har mange kilo nypoteter igjen etter fest i går, både kokte og ukokte. Så det blir nok i allefall potetstappe...

Skrevet

Pizza i går og pizza i dag. Fra Pizzahjørnet på Majorstua begge dagene...

Er skikkelig giddalaus for tiden (og merker det på klærne...)

Skrevet

I dag blir det pizza pronto fra Toro med marinert kylling, champignon, paprika, tomat, ost og pesto. Åh! Gleder meg! Bare ett minutt igjen nå...

Skrevet

Tunfisksalat med kesam.

Skrevet

Pizza fra Peppes. Siste kjøkkenbyggermiddag, gleder meg til å lag ordentlig mat igjen! :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kobra og stekte poteter, med hjemmelaget fløtesaus og grønnsaker.

Skrevet

Enten wok med svinekjøtt eller bakt potet med bacon, kalr rømmepeppersaus, løk, ost og mais.

Skrevet

Ostetortellini med ostesaus :)

Skrevet

Californian Dream fra Peppes Pizza.

Skine, rød løk, rømmedressing ost og ruccola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...