Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noe så kjedelig som kjøttkaker

Kjøttkaker er kjempegodt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har grillet noe svinekjøtt, bakte poteter og hatt salat og baguetter til.

Skrevet

Plankestek med fløtegratinerte poteter og hvitløksbrød... Har vært på restaurant :wow:

Skrevet

Stekt kylling med hvitløk, salvie, timian og sitron, potetmos med pastinakk og smørdampede gulrøtter og sommerkål. :)

Gjest Maikana
Skrevet
Noe så kjedelig som kjøttkaker

Kjøttkaker er ikke kjedelig! :)

Vi skal ha risotto i kveld. Enkelt og greit.

Skrevet

Vi griller flintstek med bakte poteter, salat og maiskolber.

Skrevet (endret)

I dag var det resten av kalvesteika fra i går, med nypoteter, gulrøtter, brokkoli og saus. Til dessert litt senere i dag skal vi ha jordbær med fløte.

Endret av Annie
Skrevet

Det ser ut som det blir spaghetti med hjemmelaget pesto. :)

Skrevet

I dag har jeg pønsket ut en improvisert middag med de tilfeldige ingrediensene vi har i kjøleskapet: Hjemmelaget meksikansk kyllingsuppe med tomat, mais, rødløk, stangselleri, vårløk og fløte (+ kyllingbiter og kyllingkraft, selvsagt), krydret med hvitløk, chili, oregano og cumin. Og grove rundstykker ved siden av.

Hadde sikkert gjørt seg med litt limesaft og frisk koriander også... :roll: Hvis suppa blir såpass at jeg lager den igjen en vakker dag, får jeg heller sørge for å ha det også i hus. ;)

Skrevet

Hjemmelaget cæsarsalat med kylling.

Skrevet

Svenska köttbullar med potatis

Skrevet

Lagde en diger porsjon med chili con carne. Jeg og sambo spiste oss mette, så gikk vi over veien og ga resten til mekanikerene som har hjulpet oss med de umulige bilene våre... :)

Skrevet

Pastasalat med tunfisk, dill, rødløk, ruccula, fetaost og balsamico. Nammi!

Skrevet

I går spiste vi nydelig bryllupsmiddag med bl.a. blåskjellsuppe, andebryst og sjokoladefondant, og i dag er vi så mette at det hittil har blitt en halv skål kyllingsuppe på meg...

Skrevet

I dag skal vi ha Tondoori chicken (Toro) med nanbrød og mango chutney. Kanskje litt salat ved siden av :)

Skrevet

Grillede chili-ostepølser med potetsalat.

Skrevet

Det ble fastfood i dag: Hjemmelaget bacalao fra fryseren. ;)

Og så slår vi til med eplekake til dessert - om en liten stund. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...