Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag blir det en stor, grisete og god kebab.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medium Mc Feast meny med sjokolademilkshake ( :oops: :sikle:)

Skrevet

Farfalle med bacon, sommerkål, hvitløk, timian og parmesan. :-)

Skrevet

Kavring med kulturmelk. Melon og jordbær til "dessert". Orker ikke vanlig middag i varmen, spesielt ikke siden jeg er gressenke.

Skrevet

Det blir enkelt med løvstek og pommes. Orker ikke masse mat i varmen ,jeg.... :P

Skrevet

Stekt uer, sitronbåter, ovnsstekte nypoteter og ertepuré med ramsløk og crème fraîche. :)

Skrevet

Grillet kyllingfilèt, med båtpoteter, sukkererter og en saus av kremfløte med et spesielt kyllingkrydder og sennep. :sikle:

Skrevet

Italiensk pizza m creme fraiche, hvitløk, norvegia, parmesan, rødløk, spekeskinke, olivenolje, nykvernet pepper og ruccolasalat.

Skrevet

I dag blir det full fart mat - kyllinggrillpølse i brød

Skrevet

Greske kjøttboller med tomatsalat og sennepsvinagreitte og ris

Skrevet
Grillet kyllingfilèt' date=' med båtpoteter, sukkererter og en saus av kremfløte med et spesielt kyllingkrydder og sennep. :sikle:[/quote']

Vi laget noe liknende på søndag - sånn kremet saus med smak av sennep var utrolig godt til kylling! :-D (Og så passet det bra med båtpoteter til, for å "moppe opp" sausen... :wink: )

Gjest Gjesta
Skrevet

ristet chiabatta med Snøfrisk, røktlaks, squash og paprika. Matlysten er borte i varmen.

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag fikk jeg servert hjemmelaget fiskegrateng, poteter, revet gulrot og bacon. :)

Skrevet

Mamma ringte nettopp og ba meg på middag i dag, for sambo skal jobbe sent. Vet ikke hva vi skal spise, jeg har ønsket meg laks i det siste... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...