Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våruller, biff med bambusskudd og innbakt svin i sursøt saus...

Rykende varmt direkte fra Chinatown.... :klappe:

Skrevet

I dag skal vi lage gryterett, basert på pølser (men jeg er ikke like flink til hjemmelaget som Arkana, så vi har basis i en "mexikansk gryte" fra toro vi da)

Skrevet
I dag skal vi lage gryterett, med pølser (men jeg er ikke like flink til hjemmelaget som Arkana, så vi har basis i en "mexikansk gryte" fra toro vi da) Pølser heller enn kjøttdeig for litt variasjon, pluss at vi hadde pølser i kjøleskapet....

Skrevet

I dag skal vi "grille".

Bliir jo ikke ordenlig grilling da egentlig.. blir inne i ovnen..(har ovn med grill-funskjon)

skal ha pølser, grillbein og flintsteik namnmanma

Skrevet

I dag lager vi Taco - mannens favoritt!

Skrevet

I dag er det lasagne, en slager på lørdagskvelden!

Skrevet

I kveld ble det løvbiff med potetbåter med skall og salat + bernaisesaus til. Yummi!

Skrevet

Vegetarisk søndagsmiddag: Hjemmelaget falafel med sitronbåter, grønn salat, bulgur med tomat og yoghurtsaus med hvitløk, agurk og mynte. :)

Skrevet

Lørdagskylling med pommefrites + saus tenker jeg (eller kasnkje vi burde kalle den for søndagskylling i dag)

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget kyllingpizza med salat og rømmedressing. Mokkakrem til dessert.

Gjest LoisLane
Skrevet

Nyfisket abbor med poteter fra egen åker. Tilbehøret er uavklart, men en slags råkost ligger sterkt an foreløpig.

Skrevet

I dag blir det svinesnitzler med ris, salat og bernaisesaus.

Skrevet

DEt skulle være kylling og ris med salat, men siden vi rett og slett laget aaaaaltfor mye mat i går, så tar vi det samme i dag, altså "meksikansk pølsegryte" (en toropose, men pølser i stedet for kjøttdeig)

så lite kreativ er jeg i dag....

Skrevet

Pizza fra Peppes :)

Skrevet

Skal spise hos mamma og pappa i dag. :)

Skrevet

Spaghetti bolognese. Hvitløksbrød til "forrett" tror jeg...

Skrevet

Ovnsbakt torsk med hjemmelaget aïoli, poteter og grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...