Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvemsomhelst skrev (2 timer siden):

Dagens «middag» bare til meg. Typisk torsdagsmat, for de henter matsøpla på fredager.

1 kg blåskjell, hakket løk, hvitløk og chili.  Oppi med blåskjell og et glass hvitvin. På med lokk, vente 5 min. Spist rett fra panna, uten tilbehør. Mett 😂

Kan nesten ikke få bedre middag enn det der!

Jeg hadde kyllingsuppe og rundstykker. Veldig godt, det også, men blåskjell! Tror kanskje det må stå på menyen i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble peppes pizza i dag. 😋

Skrevet

Omtrent slik tenker jeg midda'n i dag...

20210527_164141.jpg

• Liker 7
Skrevet

I dag  blir det Lofoten fylte torsk med potet, revet gulrot, remulade og eggesmør :) 

• Liker 1
Skrevet
elien skrev (8 timer siden):

I dag  blir det Lofoten fylte torsk med potet, revet gulrot, remulade og eggesmør :) 

Lofotenprodukter er veldig bra.   😊

• Liker 2
Skrevet
Jerry Lee skrev (Akkurat nå):

Lofotenprodukter er veldig bra.   😊

Ja, tror ikke jeg har smak noe derifra som jeg ikke har like ennå :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet
elien skrev (8 timer siden):

Ja, tror ikke jeg har smak noe derifra som jeg ikke har like ennå :tommelopp:

Har ikke spist alt derfra...men er på vei.  Så mye god mat..    :spise:

• Liker 2
Skrevet

I dag vakler jeg mellom fish'n'crisp med båtpoteter ved siden av og kyllingvinger med hvitløksbagett. Jeg har egentlig lyst på begge alternativene, og tror kanskje vingene vinner. 

• Liker 1
Skrevet
Brunhilde skrev (12 timer siden):

I dag vakler jeg mellom fish'n'crisp med båtpoteter ved siden av og kyllingvinger med hvitløksbagett. Jeg har egentlig lyst på begge alternativene, og tror kanskje vingene vinner. 

Begge deler er  :spise:

...men jeg ville valgt kyllingvinger, også.   😉

• Liker 2
Skrevet
Jerry Lee skrev (7 minutter siden):

Begge deler er  :spise:

...men jeg ville valgt kyllingvinger, også.   😉

Og det gjorde jeg. Nå ligger de og godgjør seg i marinade som jeg egentlig lagde til grill for en ukes tid siden, og som jeg har tilsatt litt ekstra sterkt i form av tabasco. Gleder meg. :)

• Liker 1
Skrevet
Brunhilde skrev (8 timer siden):

Og det gjorde jeg. Nå ligger de og godgjør seg i marinade som jeg egentlig lagde til grill for en ukes tid siden, og som jeg har tilsatt litt ekstra sterkt i form av tabasco. Gleder meg. :)

👍   :spise:   :nigo:

Veldig bra. Kos deg.

• Liker 2
Skrevet

Ble Burger King i dag..

Med løkringer og stor banan milkshake 

• Liker 1
Skrevet

Taco

• Liker 1
Skrevet

Chorizo grillpølse, pølsebrød, sprøstekt løk og gugge(ketchup, sennep og majones). :spise:

Skrevet

Nattmiddag, ostegrill med bacon rundt med sprø løk og gugge :) 

• Liker 3
Skrevet

Noen dager har jeg ikke lyst på noe, men jeg tenker at jeg nok skal finne på et eller annet. Jeg har kjøttdeig, løk, poteter , paprika og egg, så jeg tror jeg leger meg en pyttipanne i dag. Det er godt og lettvint. Har noen grove småbagetter i fryseboksen som jeg kan ha ved siden av. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en stor sjøørret i går kveld så i dag skal den grilles 🤤🤤🤤 Gleder meg noe helt sykt til den middagen. Aldri fått en så fin ørret! Knallrød kjøtt 🤤🤤🤤 Med rømme, poteter, salt, pepper og smør. Hvis butikken selger agurksalat skal jeg ha det også, men rekker ikke lage. 

• Liker 4
Skrevet

Kanskje prøve noe filippinsk? Jeg kan anbefale flere retter fra mitt hjemland. Adobong Manok med kylling, poteter, ingefær, løk, hvitløk soyasaus og mer :)

• Liker 2
Skrevet

I dag komme min søster, og på menyen står det hjemmelaget fiskegrateng, tilbehør nye norske poteter, ovnsbakt gulrot og baconsmør. Gleder meg! :) 

• Liker 4
Skrevet

Det blir grandis i dag, oppfinnsom som jeg er. :P Men godt blir det. :spise: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...