Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Kyllingpølser med lomper og rekesalat og grov sennep i dag

Lenge siden pølser på menyen,  passa i dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cæsarsalat med kylling. Var vel raus med hvitløken i såvel kyllingen som dressingen, så akkurat nå har jeg en så sosialt inkompatibel ånde at den mest sannsynlig kan klassifiseres som biologisk våpen. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pariserpizza med kjøttdeig, peppes kjøttboller, plommetomater, ananas, ost og oregano.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er midlertidig tilbake i tiggerstaden, så her blir det kald skinke med rømme, dampet brokkoli og kokte poteter. :spise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angus burger med tørrsaltet bacon ifra Meny, i smørstekt briocebrød, salat, hjemmelaget syltet rødløk, tomat, gugge og chedar :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det virkelig ikke an for voksne mennesker å omtale dressing som noe annet enn gugge?

Anonymkode: 4e9b7...f71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Går det virkelig ikke an for voksne mennesker å omtale dressing som noe annet enn gugge?

Anonymkode: 4e9b7...f71

Gugge er en type dressing og ikke et annet ord for dressing. Gugge er ketchup, sennep og majones blandet sammen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det pytt i panne over brød og stekt egg, ketchup og maispure 😎

Anonymkode: eb28a...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Går det virkelig ikke an for voksne mennesker å omtale dressing som noe annet enn gugge?

Anonymkode: 4e9b7...f71

Tiltredes! 

Kall det Heston-saus, Heston-dressing, e.l. "Gugge" høres ut som oppgulp og det som verre er.

Anonymkode: ac354...9c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går det virkelig ikke an for voksne mennesker å omtale dressing som noe annet enn gugge?

Anonymkode: 4e9b7...f71

Grunnen til at jeg kaller det gugge er så normalt for meg. Har brukt den betegnelsen i flere år, da mine barn begynte å si gugge. Men jeg kan prøve å endre omtalen.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Går det virkelig ikke an for voksne mennesker å omtale dressing som noe annet enn gugge?

Anonymkode: 4e9b7...f71

 

elien skrev (1 time siden):

Grunnen til at jeg kaller det gugge er så normalt for meg. Har brukt den betegnelsen i flere år, da mine barn begynte å si gugge. Men jeg kan prøve å endre omtalen.....

Hvorfor skal du endre omtalen? For å tilfredsstille en sur anonym bruker på et forum? Nei, vet du hva! Kall det hva du vil, hvis gugge fungerer for deg, so be it!

Jeg hadde wienerpølser i brød og is til dessert, det er jo st hans, en god unnskyldning til å spise (altfor) mye is. :ler:

Endret av Brunhilde
Skriveleif
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (8 minutter siden):

 

Hvorfor skal du endre omtaken? For å tilfredsstille en sur anonym bruker på et forum? Nei, vet du hva! Kall det hva du vil, hvis gugge fungerer for deg, so be it!

Jeg hadde wienerpølser i brød og is til dessert, det er jo st hans, en god unnskyldning til å spise (altfor) mye is. :ler:

Takk for støtten! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...