Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

FrankDrebin skrev (33 minutter siden):

I dag blir det pastabånd med tomatsaus og kjøttboller. :spise: Forutsatt at ikke det går i gulvet også. :fnise: 

Hadde lætt spist en hamburger eller pizza etter en tur på gulvet. Ikke på jobb da, der går grensa( sykehus😝).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LittDiva skrev (22 minutter siden):

Hadde lætt spist en hamburger eller pizza etter en tur på gulvet. Ikke på jobb da, der går grensa( sykehus😝).

For meg er det en sperre, det som kommer fra gulvet er uspiselig. :P Heh, ja jeg tror ikke det hadde vært populært på sykehuset, eller på et restaurantkjøkken. xD 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Jeg har hatt mye jobb i det siste, og samboer er også tilbake på jobb etter korona, så bestemte oss for å prøve Hello Fresh. I dag ble det en waldorfsalat med kylling og bacon. Det var godt, veldig praktisk. Litt mye plast, men samtidig blir det mye mindre matsvinn når man får akkurat nok ingredienser til to porsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suppe av kikerter, purre, hvitløk og en rest neper - halvparten kjørt glatt i foodprocessor, og resten i biter.

Servert med revet parmesan og extra virgin olivenolje - en gammel Jamie Oliver-klassiker som alltid smaker bedre enn man husker fra sist.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Suppe av kikerter, purre, hvitløk og en rest neper - halvparten kjørt glatt i foodprocessor, og resten i biter.

Servert med revet parmesan og extra virgin olivenolje - en gammel Jamie Oliver-klassiker som alltid smaker bedre enn man husker fra sist.

Anonymkode: ad006...80d

PS: Glemte nypoteter i biter som også var med i suppen - essensielt. :) 

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal hen yngste og jeg kokkelere sammen, og på menyen står pankopanert indrefile av svin, den marineres før panering, curry saus fra bunnen med gulrot, løk og potet i, med ris til :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sein middag, ostesmørbrød/tost, brød, cheddar, tomat, røkt skinke, dijon senep, norwegia, pizzakrydder stekt med smør i pannen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oksegryterest ifra fredag, som vanlig bedre ved oppvarming. Og ostegrill med bacon rund med gugge og sprø løk litt senere i kveld :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (På 8.6.2021 den 15.13):

I dag har hen yngste og meg laget mat sammen og bare OMG! Det var utrolig godt, nesten for godt, vi laget koreansk HoneyButterChicken, det blir ikke siste gangen vi har laget det, for å si det sånn :) 

Vil du dele oppskriften?😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...