Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lettsaltet torsk servert med nykokte poteter, gulerøtter, Meierismør og potetlefser

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
C-girl skrev (1 time siden):

Lettsaltet torsk servert med nykokte poteter, gulerøtter, Meierismør og potetlefser

Torsk er så godt!

• Nyttig 1
Skrevet

Rester av pinnekjøtt og dampa mår😋 

• Hjerte 1
Skrevet

Ungen og jeg skal lage oss pizza med spekeskinke. Kjenner det skal bli litt godt.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Pause fra julematen,, så i dag blir det chili con carne. 

Skrevet

Ble takeaway i dag, kyllingrull, chilicheese tops :) 

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng med raspede gulrøtter, masse sitron og kokte poteter. Godt med avbrekk fra julematen. 

• Liker 1
Skrevet
T-Rex skrev (50 minutter siden):

Brødskiver til middag i dag.

Her også :)

Skrevet

Fikk pinnekjøtt, kålrotstappe og mandelpotet :spise:

• Hjerte 1
Skrevet

Ribbe, Waldorfsalat, svisker kokt i solbærjus, rosenkål stekt i smør, småpoteter, og kyllingklubber. 
Sistnevnte fordi jeg var redd for at det skulle bli for lite mat. 
Mine to matglade gjester spiste opp det meste ... puh. Kun rosenkål, Waldorfsalat, og ei lita skje svisker igjen.

• Liker 3
Skrevet

Julaften: ribbe, medisterkaker, julepølse, rødkål, surkål, masse god saus og Mandelpoteter 😋

1.juledag: rester 

2. Juledag: på julebesøk hos fetter og hans kone, det ble tapas. Spist altfor mye! Har smerter i magen 😅 Men godt var det! 

Anonymkode: 6c4ad...1b6

Skrevet

Spiste beste lasagnen i verden i går, er tradisjon. Det var kaker og likør og kaffe etterpå, men jeg orket ikke noe. 

I dag åt jeg litt rester. Og spiste sitronpai til dessert, sammen med kremkake med smørkrem. Og kaffe. Mett enda

Skrevet

I dag blir det svensk juleskinke som jeg stekte i går, mandelpoteter, ovnstekte poteter og grønnsaker. Daimiskake og multekrem til dessert. 

Tenkte å bruke kraft etter steking av skinka til saus men det ble ikke no særlig med kraft så nå grubler jeg litt her..

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fiskegrateng med poteter, raspa gulrot og smeltet smør. 

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza med kjøttboller, pepperoni, løk og masse paprika. 

• Liker 1
Skrevet

Feber på 3 dag nå, så det blir takeaway i dag også, pizza fra en lokal sjappe her :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...