Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ovnsbakte poteter, laks med pesto og dampet brokkoli idag. Gjør seg nesten selv, og kroppen skriker etter et sunnere kosthold nå🙂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elien skrev (På 1.1.2021 den 15.31):

Blir enkelt, fikk i går forklaring på hvorfor jeg er tom for energi. Posetiv test på corona 😮 

Så brunsj ble lapskaus i fra fryså. Og middagmiddag blir takaway pizza igjen :) 

Å mulig vis jeg orker til kvelden, lage noe av restene fra i går :P 

Masse god bedring!

Har satt lasagne i ovnen, nytes med baguett

• Liker 2
Skrevet
MarianneE skrev (2 minutter siden):

Masse god bedring!

Har satt lasagne i ovnen, nytes med baguett

Tusen takk for det!

Skrevet

Tagliatelle med kylling i fløtesaus siden det er Lørdag ☺️

• Hjerte 1
Skrevet

@elien Snarlig helbred :klem:

Her ble det noe så uspektakulært som grovbrødskiver med ymse pålegg til middag, og et stykke sjokoladekake til kaffen som dessert. 

• Liker 1
Skrevet
Hunter7 skrev (2 minutter siden):

@elien Snarlig helbred :klem:

Her ble det noe så uspektakulært som grovbrødskiver med ymse pålegg til middag, og et stykke sjokoladekake til kaffen som dessert. 

Tusen takk for det  :klem:

• Liker 1
Skrevet
elien skrev (3 timer siden):

Klarte å samle nok energi til å lage medisterkaker i dag, hadde surkål, poteter, saus og tyttebær til :) 

Nydelig mat.   :spise:

Og god bedring. Håper dritten behandler deg lettest mulig.

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det fisketaco. Torsk med litt olje og krydder bakt i ovnen, pico de gallo, guacamole, strimlet kål og en rømmeklatt, i maistortillas. Godt og friskt etter mye tung julemat 😋

• Liker 2
Skrevet

Ei pizzabolle fra i går før jeg fikk gjester medbringende rødvin, chips og peanøtter. Nå er jeg mett og småfull :)

• Liker 1
Skrevet
Jerry Lee skrev (4 timer siden):

Nydelig mat.   :spise:

Og god bedring. Håper dritten behandler deg lettest mulig.

Tusen takk for det :takke: Det går å jobbe i litt etapper, men tror jeg er på bedringens rand.....som min far pleide i si 

• Liker 1
Skrevet
Brunhilde skrev (35 minutter siden):

Ei pizzabolle fra i går før jeg fikk gjester medbringende rødvin, chips og peanøtter. Nå er jeg mett og småfull :)

Høres ut som en fin lørdags kveld,selv om det føles som en søndag 😮 

• Liker 1
Skrevet

Det ble ikke så mye rester igjen fra i går, så ut av fryseren er det tatt opp medisterkaker og julepølse med tilbehør i en eller annen variant 

• Liker 2
Skrevet

Mannen var ikke helt fornøyd etter bare én pinnekjøttmiddag i år, så her står kjøttet til utvanning nå. Serveres med poteter og kålrabistappe.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Rester, løk, revet gulrot, finkuttet kål og stekte reste poteter, med litt asiatiske krydder og med sossier til. Ble veldig godt :)

Men det er så rart, har ingen luktesans men smaken er på plass :P 

• Liker 1
Skrevet

Etter litt mye tung mat og litt lite grønnsaker de siste ukene gikk jeg for en marokkansk quinoasalat i dag, med granateple og stekt jordskokk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pasta med løk, chili, hvitløk, paprika, tomat og fløte. Sprøstekt spekeskinke oppi til slutt.

Anonymkode: d345e...3ee

Skrevet (endret)

I dag tror jeg det blir :

Kjøttpudding i brun saus med poteter, stua kål, gulrøtter og tyttebærsyltetøy.

PS.   Nå knasker jeg siste to litt tørre syltelabber med rå løk, rødbeter og flatbrød som restelunch"middag".

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

Blir indiskinspirert potetgryte med ris i dag. Skal bruke opp litt grønnsakrester fra helga og så tar jeg det derfra.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...