Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spicy kyllingsuppe med et nanbrød ved siden av. 

• Liker 1
Skrevet

Pad thai med tofu til min mann, ferske vårruller med grønnsaker og tofu til meg.

• Liker 1
Skrevet

Det er den tacoen da😊

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelagd pizza med tynn og (forhåpentligvis) sprø bunn, enkel tomatsaus (løk, hvitløk, stangselleri, gulrot og tomater), toppet med stekt sjampinjong i skiver, soltørka tomat og mozarella. 

• Liker 2
Skrevet

I følge matprat heter retten currykoteletter.

I en kjele kokte jeg opp masse små mandelpoteter og 4 gulrøtter jeg hadde kuttet i staver. Helte av vannet og hadde alt i en form. Over der la jeg krydrete koteletter som var stekt i to minutter på hver side, en boks matfløte og den siste skvetten av kremfløte ble vispet sammen sammen med 3 godt toppede teskjeer currypaste og helt over. Står i ovnen på 175 grader i 45 minutter 

• Liker 2
Skrevet

Dr. Oeteker ristorante pizza mozzarella blir det i dag. 

• Liker 2
Skrevet

Tapas med hjemmelaget focaccia, aioli,potetbåter og spanske kjøttboller med chili. Og manchego ost😍

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, MarianneE skrev:

I følge matprat heter retten currykoteletter.

I en kjele kokte jeg opp masse små mandelpoteter og 4 gulrøtter jeg hadde kuttet i staver. Helte av vannet og hadde alt i en form. Over der la jeg krydrete koteletter som var stekt i to minutter på hver side, en boks matfløte og den siste skvetten av kremfløte ble vispet sammen sammen med 3 godt toppede teskjeer currypaste og helt over. Står i ovnen på 175 grader i 45 minutter 

Å herregud så gode de kotelettene ble! Potetene burde fått kokt i 5 minutter mer, men kotelettene... sweet mother!

• Liker 3
Skrevet

60 årslaget til mamma i dag (vi blir hele 5), og jeg fikk i oppdrag å lage maten. Så da blir det Hanne-Lenes klassiske lasagne med pestoflette til og kanelsnurrer til dessert 😄

• Liker 3
Skrevet

Pølser, potetmos og løksaus. Også blir det marokkanske pannekaker med honningsmør litt senere til dessert.

• Liker 3
Skrevet

Kyllingburger i foccachia 😍

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vårruller med ris og sweet chili saus.

Skrevet

Lagde fiskegrateng med sei i dag. Og så lager jeg små groper i den med smeltet melange. Og en haug med revne gulrøtter ved siden av. Og ekstra god med makaroni. Har funnet ut at det er godt med rødbeter også. Hmmm

• Liker 3
Skrevet

I dag blir det endelig tacoooos 😋 Med hjemmelaget guacemole og kylling til noen og karbonadedeig til resten. 😄 

• Liker 2
Skrevet

Det skulle bli vanlig chili con carne, men jeg følte meg litt ekstra kreativ i dag. Ble chili blandet med alt jeg fant ut at måtte spises før det ble dårlig så grønnkål, gulrøtter, sopp og en pølse ble kastet oppi også. Ganske godt faktisk hahah

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget pizza i dag 😃 En til de voksne og en uten paprika og sopp til ungene 😋

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, melonen skrev:

Det skulle bli vanlig chili con carne, men jeg følte meg litt ekstra kreativ i dag. Ble chili blandet med alt jeg fant ut at måtte spises før det ble dårlig så grønnkål, gulrøtter, sopp og en pølse ble kastet oppi også. Ganske godt faktisk hahah

Sånn som jeg kaller heksegryte det når man hiver sammen alt av rester og sånn :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, KittyNose skrev:

Sånn som jeg kaller heksegryte det når man hiver sammen alt av rester og sånn :fnise:

Det var akkurat sånn! Likevel så smakte det chili for alle kydderne var de samme🙈I tillegg, siden vi bare er to har vi nå middag for to dager 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...