Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kyllingpai med fetaost og soltørka tomater igjen, ikke så lenge siden sist men det var jo så godt. 😄 Banankake som står i ovnen nå til dessert. :spise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Prague skrev:

Kyllingpai med fetaost og soltørka tomater igjen, ikke så lenge siden sist men det var jo så godt. 😄 Banankake som står i ovnen nå til dessert. :spise:

Åå, leste nettopp en oppskrift på trines matblogg med kyllingpai med soltørkede tomater og fetaost. Så veldig godt ut😍 Er det den oppskriften du bruker? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Vinky skrev:

Åå, leste nettopp en oppskrift på trines matblogg med kyllingpai med soltørkede tomater og fetaost. Så veldig godt ut😍 Er det den oppskriften du bruker? 

Ja, den er den. Anbefales virkelig! :hjertesmil: Og jeg har vært lat og brukt ferdig paideig for å gjøre det enkelt. Og hatt litt ekstra krydder oppi. I dag tenkte jeg å prøve med en halv pose grønnkålmiks istedenfor spinat. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Prague skrev:

Ja, den er den. Anbefales virkelig! :hjertesmil: Og jeg har vært lat og brukt ferdig paideig for å gjøre det enkelt. Og hatt litt ekstra krydder oppi. I dag tenkte jeg å prøve med en halv pose grønnkålmiks istedenfor spinat. 😀

Nam😍 Ja, var endel styr med alle forberedelser. Blir nok ferdig deig på meg også. Må prøve den😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://trinesmatblogg.no/recipe/tortelloni-med-kjapp-tomatsaus/

Dette ble kjempegodt! Jeg hadde ikke hvitvin eller hvitvinseddik. Hadde bare i litt sitronsaft istedefor. Hadde i tillegg i litt aromasopp. Kjøpte pasta med ricotta på rema 1000. Kommer definitivt til å lage denne flere ganger.

Anonymkode: ff9dd...8d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde tjukke burgere vi grillet i dag. Lagde masse salat men mye godt og hadde vannmelon ved siden av. Bakte hamburgerbrød, bruttern lagde dressing og jeg åt alt for mye.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pannekaker. Vurderer å gå for noe annet til meg selv siden jeg knapt får lirket til meg en pannekake når jeg lager til oss alle tre. Jeg får se.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghettini med en tomatsaus (løk, hvitløk, gulrot og sopp i tynne skiver, finhakket stangselleri, hakkede tomater, en dæsj balsamicoeddik og restene av en parmesan-stump).

Jeg kunne ha spist spaghettini til hvert måltid, hver dag ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Kveldshimmel skrev:

Nuggets med diverse krydder, jasminris, saus og ananas.

Jeg leste først "Nugatti" 😂 Og for å være ærlig så tenkte jeg ikke så mye på det, så mye merkelig/interessant (alt ettersom) folk spiser nå for tiden 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Eun skrev:

Spaghettini med en tomatsaus (løk, hvitløk, gulrot og sopp i tynne skiver, finhakket stangselleri, hakkede tomater, en dæsj balsamicoeddik og restene av en parmesan-stump).

Jeg kunne ha spist spaghettini til hvert måltid, hver dag ❤️

Takk! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre meg kjøttdeig og slapp selleri til middag i morgen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsakssuppe med ulike kåltyper. Hel pepper og havsalt. Det er godt! Vet ikke alt av grønnsaker jeg puttet oppi jeg altså, men poteter må  til 😄 spiste flatbrød ved siden av. Og iskald melk som drikke. Dette er så utrolig godt det.

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...