Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elgkarbonader med ovsnbakte rotgrønnsaker og aioli til😋

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingpai med fetaost og soltørka tomater igjen, ikke så lenge siden sist men det var jo så godt. 😄 Banankake som står i ovnen nå til dessert. :spise:

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, Prague skrev:

Kyllingpai med fetaost og soltørka tomater igjen, ikke så lenge siden sist men det var jo så godt. 😄 Banankake som står i ovnen nå til dessert. :spise:

Åå, leste nettopp en oppskrift på trines matblogg med kyllingpai med soltørkede tomater og fetaost. Så veldig godt ut😍 Er det den oppskriften du bruker? 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Seibiff med løk, poteter og gulerøtter. 

Skrevet
27 minutter siden, Vinky skrev:

Åå, leste nettopp en oppskrift på trines matblogg med kyllingpai med soltørkede tomater og fetaost. Så veldig godt ut😍 Er det den oppskriften du bruker? 

Ja, den er den. Anbefales virkelig! :hjertesmil: Og jeg har vært lat og brukt ferdig paideig for å gjøre det enkelt. Og hatt litt ekstra krydder oppi. I dag tenkte jeg å prøve med en halv pose grønnkålmiks istedenfor spinat. 😀

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Prague skrev:

Ja, den er den. Anbefales virkelig! :hjertesmil: Og jeg har vært lat og brukt ferdig paideig for å gjøre det enkelt. Og hatt litt ekstra krydder oppi. I dag tenkte jeg å prøve med en halv pose grønnkålmiks istedenfor spinat. 😀

Nam😍 Ja, var endel styr med alle forberedelser. Blir nok ferdig deig på meg også. Må prøve den😋

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det tidlig middag, grilla pølser i strandkanten. 😊 

• Liker 3
Skrevet

Lagde tjukke burgere vi grillet i dag. Lagde masse salat men mye godt og hadde vannmelon ved siden av. Bakte hamburgerbrød, bruttern lagde dressing og jeg åt alt for mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Risotto primavera.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 3
Skrevet

Kyllingvinger, nystekt brød og salat.

• Liker 1
Skrevet

Nuggets med diverse krydder, jasminris, saus og ananas.

• Liker 2
Skrevet

Ovnsbakt laks med smørdampede grønnsaker, rømme og pasta.

Skrevet

Pannekaker. Vurderer å gå for noe annet til meg selv siden jeg knapt får lirket til meg en pannekake når jeg lager til oss alle tre. Jeg får se.. 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

I dag blir det Italienskgryte med hvitløksbaguett.

Skrevet

Spaghettini med en tomatsaus (løk, hvitløk, gulrot og sopp i tynne skiver, finhakket stangselleri, hakkede tomater, en dæsj balsamicoeddik og restene av en parmesan-stump).

Jeg kunne ha spist spaghettini til hvert måltid, hver dag ❤️

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Kveldshimmel skrev:

Nuggets med diverse krydder, jasminris, saus og ananas.

Jeg leste først "Nugatti" 😂 Og for å være ærlig så tenkte jeg ikke så mye på det, så mye merkelig/interessant (alt ettersom) folk spiser nå for tiden 😅

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Eun skrev:

Spaghettini med en tomatsaus (løk, hvitløk, gulrot og sopp i tynne skiver, finhakket stangselleri, hakkede tomater, en dæsj balsamicoeddik og restene av en parmesan-stump).

Jeg kunne ha spist spaghettini til hvert måltid, hver dag ❤️

Takk! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre meg kjøttdeig og slapp selleri til middag i morgen! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Grønnsakssuppe med ulike kåltyper. Hel pepper og havsalt. Det er godt! Vet ikke alt av grønnsaker jeg puttet oppi jeg altså, men poteter må  til 😄 spiste flatbrød ved siden av. Og iskald melk som drikke. Dette er så utrolig godt det.

Endret av SoWhat?
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...